Mielipiteitä ottelijoista

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo mutta Otsuka kuuluu sarjaan Japanilaiset Sankarit joilla on suuri sydän ja joita voi hakata vaikka 30 minuuttia putkeen. Diet Butcheria yritti aika moni muukin tiputtaa eikä saanut, ja toisekseen Ken tiputti sen sitten lopussa.

Ja Royce kyllä kestää rankasua, se matsi Dan Severniä vastaan todistaa. Eikä Ken päässyt kun kerran kunnolla tinttaamaan. Kyllä Kenillä raskaat kädet on :). Sillä ei ole sitä harvinaista 'snappia' siinä, eli kunnon tyrmäysvoimaa mitä kai ei voi oikeen treenata, se joko on tai ei, mutta kyllä mä lasken sen raskaskätisten joukkoon. Se vaan tosi harvoin käyttää käsiään, kun tykkääpi painia. Ei se silti mikään mahdoton nyrkkeilijä ole noin teknisesti.

Kato se matsi.. noh kukas tää yks Japanilainen isopäinen kaveri oli... se kyllä luovutti sen matsin mutta sitä ennen tako tyylikkäästi sitä pystyssä turpaan niin että soi. Oli tosi hieno matsi, harmi että kunto kävi loppumaan kesken.

Ja se tulee vetämään Sakurabaa turpaan niin että soi! :)

DayOne sanoi:
Ja se tulee vetämään Sakurabaa turpaan niin että soi! :)

Joo, tippuhan Otsuka lopulta! Mutta ei se ollu enää kauheen hauskaa katottavaa ku molemmat oli niin väsyneitä et meikä ois voinu kiivetä kehään ja pistää ne molemmat solmuun :hyper: tai no melkeen ainaki :D

Hehe, piti tarkistaa varmuuden vuoks Sherdogista, mutta Fujitaahan sä tarkotit niin ku ajattelinki :rock: Siinä on muute vasta härkä :hyper:

Ja tohon Shamrock vs Sakuraba matsiin, ni todellakin! On Saku kyllä niin pieni mies että en vaan mitenkään näe sen saavan mitään aikaan pystyssä. Joten se tulee yrittämään shootia 3,5 metrin pääst sillä tuloksella että Keni sprawlaa ja sitoo Sakun ja rupee tiputteleen polvia naamaan :whip:

Vai ottelee Sakuraba vielä. En ole nähnyt Pridejä varmaan vuoteen. Joskus ihmettelin miksei Sakuraba vedä kunnon kuuria: onhan se aina selvästi heikompi kuin vastustajansa. Tuossa lajissa ei natuiluun voi vedota ainakaan terveyssyillä. :)
edit: typo

Benu sanoi:
Ja tohon Shamrock vs Sakuraba matsiin, ni todellakin! On Saku kyllä niin pieni mies että en vaan mitenkään näe sen saavan mitään aikaan pystyssä. Joten se tulee yrittämään shootia 3,5 metrin pääst sillä tuloksella että Keni sprawlaa ja sitoo Sakun ja rupee tiputteleen polvia naamaan :whip:

Aika moni on vakuuttunu, et Ken-Saku olis "work" ja Ken antaa Sakulle voiton. Samaa sanovat monet Ken-Franklinistä. Eli jos Saku voittaa subilla, niin siinä sitä sit ollaan.
Ite luulen, et aidoski matsis Saku saattais viedä ku Kentsun kunto ei pitkälle riitä. Joka tapaukses,molempien olis aika vetäytyä eläkkeelle ton matsin jälkeen IMO, kävi miten kävi.

Mark Kerr oli äijä aikoinaan. Oli ilo katsoa valetudo matseja , jossa hedarit napsahteli, veri lens , eikä hanskoista ollut tietookaan.

Benu, hehe jep.. mä vähän luulen että Ken on mielummin jaloillaan Sakua vastaan.. se on semmonen vesseli se Saku että ei koskaan tiedä minkä tempun se vetää, parempi pelaa vaan varmasti. Tosin sehän on nyt treenannu pitkään brasseissa Chute Boxin kanssa ja painaa yli 90 kiloa !! huh.. joten sas nähä.. mut mä luotan Keniin tässä matsissa. Koska Sakustakin aika jo vähän ajanut ohi.. niinku tietty Kenistäkin.

ektomorfi, semmosta on ollu ilmas joo, toivottavasti ei ole totta. Kyllä sen aika nopeesti näkee onko workki kun alkaa lapaset viuhua. Franklin matsista en osaa kyllä sanoa, vaikutti kyllä TODELLA kummalliselta kun franklin pääs latomaan sen lukon jälkeen niin Ken on vaan paikallaan eikä edes liikuta päätänsä pois pommien edeltä. Vaikutti oudolta, mutta en nyt vanno että oli workki.. toisekseen, se näytti muuten ihan hyvältä, aika kunnossa ja hyvin se iski jalkaan kiinni, mut tietty lopputulos päin vituraa.

lieska, joo, specimen oli hurja mut miten onko sillä ollu matseja sen jälkeen kun se tuli kehään rajusti pienempänä nyt viime vuonna(?) pridessä riipputisujen kanssa ja shoottas ja tyrmäs ittensä? Jotenkin sääli, kaveri kuitenkin sen kaliiberin legenda että ansaitsis uran päätöksen hieman paremmissa merkeissä ja ilotulituksilla..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voiskos näitä spoileriviestejä poistaa, kun huomataan että spoilaus on tapahtunut, niin ei muiden/threadia vielä lukemattomien tarvisi kärsiä... :(

Byakhee sanoi:
Voiskos näitä spoileriviestejä poistaa, kun huomataan että spoilaus on tapahtunut, niin ei muiden/threadia vielä lukemattomien tarvisi kärsiä... :(

Mulle vaiko modeille tarkotit? Oisin poistanu kyseisin viestin tai editoinu sitä jos se ois mahdollista!

No eikös kenenkään muun mielestä Andrei Arlovski oo todella hyvä ottelija ku mun?? Enpä tiiä kuka pysäyttäis tällä hetkellä sen.. ehkä Fedor jos olis tällainen mahdollista. Onhan sitä yrittäny kaikenmaailman Justin Eilersit, Tim Sylviat, Cabbaget, Paul Buentellot sun muut. Se on vaan niin että Arlovski on liian nopee, kovaiskuinen ja tekninen ettei tunnu olevan muilla jakoa. Ja eikai se matossakaan ihan susi oo..(Sambon MM kait..?)

Arlovski :rock:

UFC hieman lagaa, mutta on sielläkin.. Arlovski tietty viimeisimpänä, oikea karhu. Hirveessä vedossa. Vaikea nähdä ketään UFC:ssä jotka tämän miehen selättäisivät juuri nyt. GST on myös käsittämättömän kova. Uskoisin tämän kaverin pärjäävän myös Pridessä todella hyvin.

Jaa enpä huomannutkaan tätä.. :hyper:

Tosta PRIDE 30:stä vielä...

Eipä tainnu olla 'work'ki. Tai no, ainakaan Kentsu ei ollu mukana diilis jos sellanen oli. Oltais se hoidettu vähä eri tavalla. Olis ny tuomari perkele antanu Sakun tyrmätä sen kunnolla, paska makuhan tosta jäi ja Kentsuki kävi kuumana matsin jälkeen. 2ssa matsis selkeesti ennenaikanen lopetus. Ja Crocopinki matsi meni decisioniin. Kaiken kaikkiaan oli pettymys kyllä tuo eventti. No, Rampage sai sentään taas voiton alle, olis kiva nähä se UFCssa. Seuraavalta PRIDElta odotan huomattavasti enemmän, ku kehis mm. Shogun ja Wandy vs. Arona.

Kyllä mä liputan myös tuon Arlowskin puolesta UFC:ssä. Aika heikolta on näyttänyt muiden mahdollisuudet sitä vastaan. Jotenki vielä tuntuis että niillä ois painetta saada mestariks joku jenkki. Voi tosin olla että kuvittelen vain.

Priden puolella sympatiat on aina vanhan kunnon Igorin puolella. Ihan parhaita pystyottelijoita mun silmissä vaikka vähän lyhyet raajat onkin. Alkaa tosin jo ikäkin painaa.
Chute boxin kavereillla on kyllä aika yleisöystävällinen tyyli ja nyrkkiä tulee vähän jokapuolelta. Loistoa ehkä vähän vähentää se että Shogun, Ninja ja Silva vetää kaikki samassa sarjassa samalla tyylillä. Kovia jätkiä kuitenkin kaikki.
Isoista äijistä fedor on ykkönen. Ois vain mukavempi jos raskaassa sarjassa ois laajempi se kärkimiesten joukko. Taso heittelee aika pahasti näiden kärkimiesten jälkeen. Tähän sarjaan kun yleensä liitetään nää show-ottelut johon vedetään joku 150 kilonen voimannostaja vs. joku toinen joka ei sinne kuuluis.

Pakkohan tähän on kommentoida, kun näinkin kiinnostava ketju löytyi. Heti ensimmäiseksi täytyy sanoa, että vaikka aikas paljon kaikennäköistä vapariähiää onkin tullut seurattua niin Pridestä olen aina ollut jotenkin paitsiossa. UFC on mulle aina ollut se juttu, vaikka tosin viimeaikoina on alkanut mielenkiinto sammua kun alkaa tutut sankarit häviämään kuvista. Niin noista ottelijoista sitten, paljon näkyy ihmisiä jotka vihaavat Titoa yli kaiken, itse täytyy sanoa että mulla on aina ollut jotenkin sympatiat sitä kohtaan, on tullut hieman jopa fanitettua miestä ns. Alusta asti kun mies pätki vielä Guy Metzgereitä ja muita vastaan. Niiltä ajoilta on jopa tallella kaverilla miehen itsensä lähettämä vastaus sähköposti, ja ihan sympaattiselta kaverilta se ainakin silloin vaikutti. Arvioisin että nää nykyiset jutut on lähinnä työn sanelemaa touhua jenkki punaniskoille ala Smackdown ja vastaava pro-wrestling skeida. Hienoin matsi jonka olen nähnyt onkin juurikin tämä Frank vs. Tito UFC-ottelu, siinä oli äijillä henkilökohtaista latausta vaikka moneen muuhun matsiin jakaa. Niin ne legendat; Ken Shamrock, royce ja rickson, frank, Mark Kerr (kattokaa se Smashing Machine!), Bas, Marco Ruas... Onhan noita titaaneita, jotenkin noista alkuaikojen legendoista on ainakin mulle tullu sellasia myyttisiä äijiä, ei noista nykyäijistä ikinä tule mulle enään samaa fiilistä. My two cents, kiitos. (Kirjoittajan vapaaottelemisen seuraaminen, sekä muutenkin kamppailulaji kiinnostus alkoi vuonna 2001, hankittuani Sega Dreamcastille UFC pelin :D :david: . Joka iski kuin lekalla päähän.)

Suunsoitto ja muu hypetys ennen matsiahan on aika yleistä, ja itekin diggaan sitä. Mutta Titon keskisormet matsin jälkeen ja "haudankaivaja-tuuletus" ku vastustaja makaa tajuttomana kehäs on lapsellista ja mautonta.
Niin, ja se Chuckin väistely... ärsyttävä tyyppi.

Toivoin, et kaveri olis tarttunu siihen PRIDEn tarjoukseen,mut tiesihän sen ettei se halua mennä sinne piestäväks. Nyt ilmeisesti on matsi Lindlandia vastaan tulos. Yllätys, yllätys, pienempi kaveri käy kyllä.:rolleyes:

Siin on muuten potentiaalia maailmanhistorian tylsimmäks matsiks. Lay 'n Pray-pojat. :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom