Mielipiteitä ottelijoista

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tällanen threadi o jo varmaan olemassa tuolla arkistoissa, mut herätellään nyt sit mahdollisesti uudestaan. Eli matsaajia, joita fanitatte/arvostatte/inhoatte. Mulla on jonkinnäkönen mielipide lähes kaikista "tunnetuimmista" nimistä, vaikken kauaa ookkaan MMAta seurannu. Toki ääripään fiiliksiä on harvemmin.

En tiedä löytyykö ketään muuta jonka mielestä Frank Shamrock on #1. Äijähän ei oo enää varsinaisesti aktiivi, mut silloin tällöin vielä ottaa matsia(seuraavaks pitäis olla Cesar Gracie vastas). Yksinkertasesti kaveri on mun mielestä "complete package"(ei gay-mieles :david: ) Viimesen päälle ripped (oon aina tykänny siitä ku joku läskäri saa pataan kaverilta, joka itse asiassa näyttää urheilijalta- esim. Vitor vs Tank), ja taitojen suhteen todella monipuolinen. Vaarallinen maassa ja pystyssä. Vaikka veli-Ken usein mainitaan legendana ennen, on Frank ottelijana aivan eri planeetalta jos multa kysytään.

Varsinaisista aktiiveista "sympatioita" löytyy Wanderleille, Cro-Copille ja K1:n puolelta Bonjaskylle.
UFC:n puolelta ei tosiaan löydy varsinaisia suosikkeja, mutta kuten sanottu, respectiä löytyy monelle tyypille(eihän esim. Couturea voi olla kunnioittamatta). Ei Fedoriakaan vastaan mitään oo, mut Cro-Copin puolelle siinä taistelus kallistun.

Ja sitten ne, jotka ärsyttää. Tietenkin Tito Ortiz. Räkänokka, joka ei tajua sportsmanshipistä mitään. Naurettavia t-paitoja ja tuuletuksia voittojen päätteeks ja ikuisia selityksiä ku tullu takkiin ja tietenkin se Liddellin väistely mestarina. Eli ei mikään ihme, et mun lemppari-matsi kautta aikojen on kun Frank antoi sille 4 erän beatingin(voiko sitä paremmin vetäytyä eläkkeelle UFC:sta?). Tank Abbott samaten sen roolinsa takia. Randleman on kans ärsyttävä hormonihiiri. Sekin on aina nautinto ku puhiseva Beast, Bob Sapp, saa pataan(näin se Mirkon ja Remyn kannatus tais alkaa).

Laittakaas mielipiteitä (varsinkin Tito-fanit :jahas: ).

Ottelijoiden ehdoton ykkönen on tietysti Genki Sudo!
Kaveri on taatusti oudoin ja viihdyttävin ottelija koskaan. Matseissa heppu tekee mitä hämmästyttävämpiä asioita kehässä hyppypotkuista flying triangeliin, mutta mitä tärkeintä, on myös aivan tolkuttoman hyvä. Plus miten voisi olla pitämättä tyypistä, joka ei harrasta naurettavaa uhoamista, vaan aina matsin jälkeen hymyilee iloisena ja heiluttelee "we all are one" lippua?

edit: Tito kommentti unohtui.
Meikän mielestä kamppailulajeissa todellinen mestari on se, joka ottaa opikseen tappiostaan ja palaa huipulle. Tito ei moiseen pystynyt.

Chuck Liddell ja Randy Couture tulivat ainakin tutummiksi ekan The Ultimate Fighter-kauden myötä. Liddelistä tykkäsin jo aiemmin, se on niin omalaatuisen oloinen heiluja otellessaan. Nyt ainakin mielenkiinnolla seuraan Rich Franklinin tekemisiä TUF2:sessa ja muutenkin.
Myös Tank Abbott on semmoinen antisankari, että sen otteluita on kiva katsoa ja aika hupaisaa kommenttiakin irtoaa. Royce Gracie teki myös vaikutuksen UFC-esiintymisillään.
Niin ja tietysti Bas Rutten, sen otteluita en ole edes paljoa nähnyt mutta jutut on sitä luokkaa, että aina naurattaa. :D

Ketään en varsinaisesti inhoa, mutta jostain syystä Frank Shamrock on ärsyttävä ja TUF2:sen perusteella Matt Hughes vaikuttaa aika mulkvistilta.

Näin siis ilman mitään sen kummempia syvällisiä perusteluita. :)

Pride(ja ottelijat)ei ole minulle oikein tuttu juttu, joten kertokaapas mistä kannattaisi aloittaa tutustuminen.

blacklbl sanoi:
Pride(ja ottelijat)ei ole minulle oikein tuttu juttu, joten kertokaapas mistä kannattaisi aloittaa tutustuminen.
Sellanen DVD(tai jos netistä saat imutettua) ku "PRIDE Hardcore Knockouts Volume 1" on mainio paketti, jolla kovimmat nimet(Wanderlei Silva,Fedor,Cro-Cop,Rampage,Vovchanchyn...) tulee hyvin esiteltyä. Huomaat myös, että matsit on paljon viihdyttävämpiä ku UFC:n. Esim.UFCssä on tainnu olla vain kaks tyrmäystä korkeella potkulla koko historiansa aikana, mut Cro-Cop pistää yksinki paremmaks. Ja se, että PRIDEssa saa potkia maassakin olevaa on kyllä todella merkittävä ero UFC:een nähden. :rock:

No kyllä UFCssä on ollut helposti enämmän kuin yksi High-kick-tyrmäys...
Mutta Pridestä löytyy paremmat ottelijat. Omat suosikkini: Fedor, Nogit ja kaikki Chute-Boxing stompperit!

Indra sanoi:
Fedoria ja Mirkoa ihailen sen vuoksi, että molemmat kävelee kehään ja maitokauppaan sama ilme naamalla :-)

:D jähmeät slaavit on Äijiä: tuli voitto tahi tappio, niin korstot riehuu kuin Volga pakkasella ja pokka pitää vaikka silmä roikkuu poskella. Mun suosikki oli Oleg Taktarov, joka siirtyi sitten valkokankaalle vetämään räiskyviä luonnerooleja (15 minuuttia tjsp.) Nykysistä ei-ryssistä suosin Chute Boxia, Gomia ja Georges St. Pierreä.

Noi Emiliaenkon veljekset vaikuttaa aika plösöiltä ja heikko kuntoisilta. JOtenkin on tottunut että kun urheillaan niin ruumiinrakenteen pitäs kertoa kyseisen hepun tasosta, mutta tässä tapauksessa ei päde jostain omituisesta syystä...Säälittäviltä juopoilta näyttävät :kippis1:
Miten sais Fedorin lukamaan pakkotoistoa ja vähän kehittämään ruumiinrakennettaan!?! Silloin mä olisin fani!

supersizeme sanoi:
Miten sais Fedorin lukamaan pakkotoistoa ja vähän kehittämään ruumiinrakennettaan!?! Silloin mä olisin fani!

Vaparissa taitaa olla oleellista panostaa vain vastustajan ulkonäköön. Siis miltä se näyttää matsin jälkeen.. :jahas: :zzzz:

Kyllä fedori ja aleksanteri saa heti rispektit täältäpäin, on sen verta ilmeetöntä tuo "esiintyminen". Muita ns. edukseen erottuvia on Nogit, Sudo, chute boxin tiimi ja mirko. ja Yoshida tulee vielä näyttään mistä kana kusee...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
supersizeme sanoi:
Noi Emiliaenkon veljekset vaikuttaa aika plösöiltä ja heikko kuntoisilta. JOtenkin on tottunut että kun urheillaan niin ruumiinrakenteen pitäs kertoa kyseisen hepun tasosta, mutta tässä tapauksessa ei päde jostain omituisesta syystä...Säälittäviltä juopoilta näyttävät :kippis1:

Cro-copia voi pitää ulkoisesti jonkinkuntoisena. Kuitenkin viimeisin tittelimatsi Fedoria vastaan oli aika karmeeta katottavaa. Juopon näköinen, tahi ei, Fedorille ei ole lähiaikoina luvassa minkäänlaista vastusta. Senverran näytöstyyliin vei kovinta haastajaa... :whip:

Se on ihan eri laji missä paremmuus arvostellaan kropan ulkoasun perusteella.

s154405 sanoi:
:whip:

Se on ihan eri laji missä paremmuus arvostellaan kropan ulkoasun perusteella.

Niitähän tällä palstalla riittää!!! :hyper: :hyper:

Joo Emelianenkot on kyllä niin kuninkaita, oikeen panee ihmetteleen miten niiden kunto kestää. Ei oikeen käy ulkonäön kanssa yksiin, niiden kunto käyrät. Nogit on kanssa mun suosikkeja, kuin myös chute boxin äijät.
Mirkosta en juuri diggaa, Fedor antoikin odotetusti kukkopojalle isän kädestä!!

supersizeme sanoi:

Mulla on Fedorin kroppa ja juopon luonto. Tie huipulle pitäisi siis olla auki! :kippis1:

Ennen olin ihan tajuton Silva fani... Mutta ei se mua kiinnosta enää yhtä paljoo! Shogun on nousussa, Cro Cop on ihan kiinnostava, Fedor on kone, Couture on aivan leganda kuten Roycekin! Ja toki Rutten on/oli kans iso suosikki. Ja Rich Franklinkin on kans kovilla!

Shogun ja Fedor ja Fedor ja Shogun....Shogun tulee räjäyttää potin pian...

Meitsin suosikit: Shogun (+koko Chute Boxe), Fedor, Arlovski, Kharitonov, Georges St Pierre, Mark Hunt, Joachim Hansen, Dennis Kang... ja Rupponen tietty

Vaikea sanoa äkkiä, mutta jos jotain tuosta listaisin: Fedor nousi viimeisen matsinsa ansiosta kärkeen, Liddel, Silva (tappiosta huolimatta), Shogun ... Genki Sudo on aivan omaa luokkaansa arvaamattomuutensa ja erikoisten tekniikoiden ansiosta.
Fedor on tosiaan hieman plösön näköinen ja eleetön, mutta lyö kuitenkin vihaisesti ja laittaa plösön kroppansa jokaisen gramman lyönnin taakse ja on matossa jotenkin värittömän oloinen ehkä, mutta pitelemätön ja turpaan veto -meininki säilyy joka hetkellä... hieno äijä tappelemaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom