Mielipiteet näistä syömisistä ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kertokaas miten se tapahtuu,jos tiedän grammat niin miten mä lasken paljonko ne prossina kaloreista? Ei ymmärrä...

Suunnilleen näin:

Proteiini => grammaa x 4 / kokonaiskalorimäärä
Hiilihydraatti => grammaa x 4 / kokonaiskalorimäärä
Rasva => grammaa x 9 / kokonaiskalorimäärä

No kertokaas miten se tapahtuu,jos tiedän grammat niin miten mä lasken paljonko ne prossina kaloreista? Ei ymmärrä...
Laske ensin paljonko grammat ovat kaloreina, kun tiedetään että gramma proteiinia on 4 kcal, gramma hiilaria on 4 kcal ja gramma rasvaa on 9 kcal:

P g * 4 = P kcal
HH g * 4 = HH kcal
R g * 9 = R kcal

Kun sinulla on tiedossa kokonaiskalorit niin jakolaskulla saat laskettua oikeat prosentit.

P kcal / kokonaiskcal
HH kcal / kokonaiskcal
R kcal / kokonaiskcal

joo jos mietit tarkemmin niin mitä se kertoo että kaiken syömäsi ruoan painosta 40% on hiilihydraattia.... varsinkin kun vertaa siihen että syömäsi ruoan kokonaisenergiasta 40% on hiilihydraattia.

toi ensimmäinen vaihtoehto tuskin antaa kovinkaan oikeaa tietoa ruokavaliosta. käsittääkseni elimistö ei käytä hyväkseen ruoka-aineiden painoa vaan niiden energiaa.

On tää pakkiskin tavallaan " isohypermarket " joka " tappaa pienempiä yrityksiä ". Nyt kun itellä on oma yritys, niin alkaa vasta tajuaa, kuinka laiskat ihmiset, jotka eivät jaksa ottaa selvää asioista saa täältä helposti ja ilmaseks kaikki. Kun juuri niiden laiskojen pitäis maksaa siitä, ettei tahdo/jaksa etsiä tietoa kaiken paskan seasta. Mielestäni pakkislaisten ei tarvis tälläsille " tehkää mulle ohjelma " vastata mitään. Onneksi toimintani on sivutoimista, ettei tarvii huolehtia leivän hankkimisesta. Mutta varmasti monet pienkaupat joutuvat lopettamaan tai liittymään johonkin siwaan jne...

On tää pakkiskin tavallaan " isohypermarket " joka " tappaa pienempiä yrityksiä ". Nyt kun itellä on oma yritys, niin alkaa vasta tajuaa, kuinka laiskat ihmiset, jotka eivät jaksa ottaa selvää asioista saa täältä helposti ja ilmaseks kaikki. Kun juuri niiden laiskojen pitäis maksaa siitä, ettei tahdo/jaksa etsiä tietoa kaiken paskan seasta. Mielestäni pakkislaisten ei tarvis tälläsille " tehkää mulle ohjelma " vastata mitään. Onneksi toimintani on sivutoimista, ettei tarvii huolehtia leivän hankkimisesta. Mutta varmasti monet pienkaupat joutuvat lopettamaan tai liittymään johonkin siwaan jne...

No teinkö nyt SUURTA vääryyttä liiketoimintaasi kohtaan, kun kysyin ihmisten mielipiteitä ja sain kysymykseeni vastauksen. Eikö tämä tavallaan ole myös eräänlaista ajanvietettä....:worship:

No teinkö nyt SUURTA vääryyttä liiketoimintaasi kohtaan, kun kysyin ihmisten mielipiteitä ja sain kysymykseeni vastauksen. Eikö tämä tavallaan ole myös eräänlaista ajanvietettä....:worship:[/Q]

et tehny suurta vääryyttä mutta kunhan kerroin vain mielipiteeni. Ja mitä olen huomannut...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom