Prosentit voi toki laskea vaikka mistä, mutta yleisesti ruokavalioista puhuttaessa tosiaan lasketaan kalorien saannin jakaumaa eikä grammoja.Onko tosiaan niin,että prosentit lasketaan kaloreista eikä grammoista ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Prosentit voi toki laskea vaikka mistä, mutta yleisesti ruokavalioista puhuttaessa tosiaan lasketaan kalorien saannin jakaumaa eikä grammoja.Onko tosiaan niin,että prosentit lasketaan kaloreista eikä grammoista ?
No kertokaas miten se tapahtuu,jos tiedän grammat niin miten mä lasken paljonko ne prossina kaloreista? Ei ymmärrä...
Laske ensin paljonko grammat ovat kaloreina, kun tiedetään että gramma proteiinia on 4 kcal, gramma hiilaria on 4 kcal ja gramma rasvaa on 9 kcal:No kertokaas miten se tapahtuu,jos tiedän grammat niin miten mä lasken paljonko ne prossina kaloreista? Ei ymmärrä...
On tää pakkiskin tavallaan " isohypermarket " joka " tappaa pienempiä yrityksiä ". Nyt kun itellä on oma yritys, niin alkaa vasta tajuaa, kuinka laiskat ihmiset, jotka eivät jaksa ottaa selvää asioista saa täältä helposti ja ilmaseks kaikki. Kun juuri niiden laiskojen pitäis maksaa siitä, ettei tahdo/jaksa etsiä tietoa kaiken paskan seasta. Mielestäni pakkislaisten ei tarvis tälläsille " tehkää mulle ohjelma " vastata mitään. Onneksi toimintani on sivutoimista, ettei tarvii huolehtia leivän hankkimisesta. Mutta varmasti monet pienkaupat joutuvat lopettamaan tai liittymään johonkin siwaan jne...
No teinkö nyt SUURTA vääryyttä liiketoimintaasi kohtaan, kun kysyin ihmisten mielipiteitä ja sain kysymykseeni vastauksen. Eikö tämä tavallaan ole myös eräänlaista ajanvietettä....[/Q]
et tehny suurta vääryyttä mutta kunhan kerroin vain mielipiteeni. Ja mitä olen huomannut...
Laske ensin paljonko grammat ovat kaloreina, kun tiedetään että gramma proteiinia on 4 kcal, gramma hiilaria on 4 kcal ja gramma rasvaa on 9 kcal