Mielenkiintoista juttua Muscular Developmentista ja Muscletechista bb.comilla.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen kyllä ehdottomasti samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Itseänikin ketuttaa lukea niitä monen sivun kakanjauhantoja kakkajauhoista. Ylitseampuvaa ja rankasti.

Niin no, luin tota juttua tossa pari päivää sitten töissä ja mulle on aivan sama mitä tai missä Kneller kirjottelee (tietenkin puffaa omia tuotteitaan tai niissä käytettyä teknologiaa, respectit toimivista tuotteista) mut noista mainostajien merkityksestä; merkitsee varmasti ihan yhtä lailla siinä missä muissakin lehdissä. Siinä suhteessa MD ei ole yhtään sen kummosempi lehti kun muutkaan, ainoastaan että se otti sen askeleen siinä eteenpäin että puhutaan avoimemmin. Muuten kyllä ihan sitä samaa tuubaa kun muissakin lehdissä sinänsä. Nyt on muutama numero tullut himaan ja melkein harmittaa että tuli tilattua 250 sivua nelivärimainoksia jenkkilästä asti.

Mulla on herännyt kysymys, että miten muscle techillä on varaa julkaista joka kuukausi eri lehdissä yht. monta kymmentä sivua mainoksia....... Sit kun en mainokset on vielä niin tyhmiä, että kuka ihme niitä ostaa?

En ole enää vuosiin lukenut kehonrakennuslehtiä, joten MD on minulle nykyisellään tuntematon aviisi. Samat lainalaisuudet pätevät kuitenkin siihen kuin muihinkin lehtiin.

Aikakauslehtien kustantaminen on erittäin kallista, joten kaikki lehdet ovat enemmän tai vähemmän riippuvaisia mainostajista. Lehden irtonumeroiden ja tilausten myynnistä ei koskaan saada riittävästi tuloja kustannusten peittämiseen ja lisäarvon (voiton) tuottamiseen omistajille, joten mainostajat ovat äärettömän tärkeitä.

Isoja mainostajia täytyy aina suosia, viidakon laki vallitsee.

Wintikka ihmetteli MuscleTechin mainosten suurta määrää eri lehdissä. Ilmoitukset amerikkalaisisssa bodilehdissä eivät ole tietääkseni aivan mahdottoman kalliita. Lisäksi on luultavaa, että MuscleTech maksaa voitoistaan osan näille lehdille korvaukseksi runsaasta mainostilasta. Bodaus-lehtikin sai bonuksia useilta eri firmoilta silloin, kun minä olin itse omistajana. Tämä lienee arkipäivää nykyisinkin.

Sivuhuomautuksena vielä tähän että ei amerikkalaisia keskivertokuluttajia pidä ikinä yliarvioida (nähty jo moneen kertaan), nimittäin M-Tech myy jenkeissä edelleen tosi hyvin vaikka tuotteet on täysin ylihinnoiteltuja ja mainokset niin lapsellisen typeriä että ei voi muuta kuin onnitella. Niille vois oikeesti myydä vaikka touhutippoja flunssaan.

Wintikka sanoi:
Mulla on herännyt kysymys, että miten muscle techillä on varaa julkaista joka kuukausi eri lehdissä yht. monta kymmentä sivua mainoksia....... Sit kun en mainokset on vielä niin tyhmiä, että kuka ihme niitä ostaa?

Olettaisin että Muscletechin mainokset on suunnattu n. 15-25-vuotiaille, juuri bodauksen aloittaneille miehille jotka eivät tiedä asoista kovin paljoa ja uskovat että Mt:n tuotteilla tulee lihasta ja pirun nopeasti. Kun lukee noita jenkkiläisiä keskustelupalstoja, niin lähes kaikkialla haukutaan Mt:iä, mutta aika useat sanovat käyttäneensä tai kokeilleensa sen tuotteita kun aloittivat harrastuksensa.

Ja onhan meillä Suomessakin oma Muscletech, eli palstan haukutuin firma. Samalla tavalla voisi ihmetellä miten niillä on varaa mainostaa lähes joka bodilehdessä suurilla nelivärimainoksilla. Vastaus lienee se että Suomessakin on sen verran asioista tietämätöntä porukkaa että nielevät mainosten väitteet halutessaan nopeita tuloksia ja kauppa käy kuin siimaa.

Niin no, muistaa sitä kun itsekin joskus jannuna osti kromipikolinaatin, ferulihapon ja ekan mullistavan maltodekstriinipurkin (TÖRKEEN kallis oli! jotain 159mk/purkki) niin sitä odotti valtavia tuloksia. Vähänkö ne ois vieny multa rahat sielä Nöxnöx-liikkeessä jos olisin silloin sinne mennyt. Kaiken huippu oli sillon joskus kun tuli ekat EAS:n HMB:t markkinoille. Minä tottakai suu vaahdossa tilaamaan ja vedin ohjeen mukaan. Sit närkästyneenä pässinä vielä soitin UFS:lle ja vinguin etten huomannu mitään vaikutusta! Haah! No, oppia ikä kaikki...
:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom