Mielenkiintoinen teoria naisten ja miesten välisistä vetovoimista - The Ladder Theory

Tulipa tuossa törmättyä (kaverin opastuksella tosin) melko mielenkiintoiseen sivustoon, joka käsittelee naisten ja miesten välistä vetovoimaa. Ihan viihdyttävää luettavaa ja pistää välillä jopa ajattelemaankin. Tietysti kirjoittaja väittää että asialla olisi jotain tieteellistä pohjaakin, mutta melko veikeä kirjoitelma kuitenkin

http://www.laddertheory.com/

Olkaa hyvät:D

Tää on jossain ketjussa ollut jo esillä, mutta on sen verran mielenkiintoinen teoria, että ansaitsee kyllä ihan oman topicin. :)
En mene sanomaan mitään tosta tieteellisestä pohjasta, mutta kyllähän tuo homma pitkälti noin näyttäisi toimivan.

...Another thing to watch out for is the code words women use. Here is a translation guide for dealing with women.

Says: I want a man who is motivated and has goals.
Means: I want a rich man

Says: I want a man who knows how to treat a woman.
Means: I want a rich man

Says: He's from a really good family.
Means: He's from a really rich family.

:lol2:

Joskus tuli luettua tää läpi ja heti toi ensimmäisen sivun vuoropuhelu on NIIN totta.
Muijat ei oikeesti tajua että ne niiden "kaveri" jätkät on niiden kavereita vain siksi että sais pesää.
Toinen fakta on se ettei heteromies anna naiselle lahjaa ilman että edellyttää saavansa pesää.

"What is the purpose of life?" The purpose of life is to move up the ladder. The person you are with now should be better (higher on your ladder) than the person you were last with."

Vihdoinkin olen löytänyt elämän tarkoituksen ja huomena radalle sinkkuna :kippis1: .

Ehkä mä nyt oon tosikko ja tyypillinen nainen, mutta
:anssi:

edit: ei - en jaksanu lukea paria sivua pidemmälle, muuttuneeko sitten yhtään laadukkaammaksi sen jälkeen..

S-T sanoi:
Ehkä mä nyt oon tosikko ja tyypillinen nainen, mutta
:anssi:

Kymysys ku oot tyttö: Onko sulla poikia kavereina? Jos on, niin onko sulla ollu niiden kanssa ennen ystävyyssuhdetta tai ystävyyden aikana jotain sutinaa?

Sillä mun kohdallani jokainen ystävyys tyttöön on alkanu jonkinlaisesta suhteesta...

ironchef sanoi:
Kymysys ku oot tyttö: Onko sulla poikia kavereina? Jos on, niin onko sulla ollu niiden kanssa ennen ystävyyssuhdetta tai ystävyyden aikana jotain sutinaa?
On poikia kavereina, ainakin saman verran kuin tyttöjä, jos ei enemmänkin.
Joidenkin kanssa on ollut jossain välissä sutinaa, muttei kaikkien.

S-T sanoi:
Joidenkin kanssa on ollut jossain välissä sutinaa, muttei kaikkien.

Ainoa kaveruussuhde tyttöön ilman panemisen ajattelua kehittyy lapsuudesta asti. Muuten ne jätkät tasan tarkkaan on miettiny sun laittamista. :lol2:

Ehkä pitäskin kysyy pojilta että onko teillä koskaan ollut sellasta tyttöä pitkäaikaisena kaverina, josta ette ole koskaan ajatellu "silleen" vaan suhteenne on aina ollut platoninen ja jos on, niin miten olette alkaneet kavereiksi?

Ladies have male friends or "platonic boyfriends", if you will, but Guys don't have ladyfriends or "platonic girlfriends", they just have girls they ain't fucked yet.

Näin sanoi Chris Rock, ja tottahan se on. :lol2:

Tyttöjen kannattaa vaan hyväksyä kylmät tosiasiat. Kyllä, jopa se sinun iki-eee-hana kultisi on kuvitellut pienessä eee-hanassa mielessä jopa mutsisi laittamista. Ja kaverinsa mutsin. Ja lähestulkoon varmaan jokaikisen naishenkilön ketä nyt elämässään on ylipäätään tavannut, lukuunottamatta (toivottavasti) omaa mutsiaan ja muita lähisukulaisia.

No eikö ihmiset sitten voi olla ystäviä vaikka toinen fantasioiskin panemisesta? Entä jos nainen seurustelee ja mies tietää, että ei ole mahdollista olla kuin ystävä? Itse en ainakaan siinä tapauksessa yrittäisi mitään vaan tyytyisin olemaan "vain" ystävä. Ystävyyshän on muutenkin paljon enemmän kuin kaveruus.

Nor sanoi:
No eikö ihmiset sitten voi olla ystäviä vaikka toinen fantasioiskin panemisesta?
Luitko sä nyt ollenkaan noita juttuja linkin takana?

Nor sanoi:
Entä jos nainen seurustelee ja mies tietää, että ei ole mahdollista olla kuin ystävä?

Voi yyhyy-buahhaa-nyyh-huohhohoo-niisk-rahkikset näppikselle :itku: :hyper: :itku: :hyper: :( :hyper: ROTFLMAO!1YX

Toki mies "tietää" mikä on sovinnaista mutta jos lykkäät koiran eteen vadillisen leikkeleitä niin lompsiiko pois? :rolleyes:

Mikähän ihmeen logiikka tuossa nyt ylipäänsäkään olis? Monkin sanoin "You should listen to yourself, you live in a dream world...".

Nor sanoi:
No eikö ihmiset sitten voi olla ystäviä vaikka toinen fantasioiskin panemisesta?
Niinpä. Siinähän sitten fantasioi kaikessa rauhassa. Kyllä mä olen näihin kaikenlaisiin "teorioihin" tutustunut, ja olen valmis hyväksymään sen, että mun miespuoliset kaverit ovat kaikki ainakin vähintään spekuloineet mun panemista. (Ja saattaneet vaikka päätyä siihen tikkaiden pohjapuolalle, eli "panisin kännissä mutten kehtaisi myöntää" tms.:lol2: ) So what? Eihän se mitenkään meidän ystävyyssuhteeseen vaikuta, jos tuo nyt sitten vain on miehen luonto. Olen mäkin miettinyt niistä äijistä että millaisiakohan ne olisivat sängyssä. Eivät kai ajatukset voi ketään satuttaa tai ystävyyssuhdetta pilata? Ihminen nyt vain sattuu älyllisten puoliensa lisäksi olemaan myös elukka.

ironchef sanoi:
Muijat ei oikeesti tajua että ne niiden "kaveri" jätkät on niiden kavereita vain siksi että sais pesää.
No voi helevetti! Mä ainakin tajusin ton jo ysiluokalla (silloiset tyttöpuoliset kaverit alkoi syrjiä mua ja jouduin kundien seuraan :)) (ja todella hyviä kavereita olivat kyllä!)

Ja kyllä minä itsekin miehistä aina katson onko pantava vai ei. Eikä mulla kyllä kovinkaan montaa ei-pantavaa miestä ole kaverina ollut :rolleyes:

Mutta tuota että naiset ovat RAHAN perään en kyllä todellakaan allekirjoita. Ei minua kenenkään rahat kiinnosta... :david: No joo, muutenkin tuo yleistäminen on aika.... Joo-o.

Juu ja en jaksanut lukea koko juttua :)

Back
Ylös Bottom