Miehet ovat sikoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

ZannaZ

Hysteerinen söpöliini
Aattelin et meneekö tää netistä poimittuihin, mutta kun ei ole poimittu netistä vaan lehdestä ni pätkäsen tän tänne yleiselle puolelle. Otan tän suoraan tuolta mun blogista, joten älkää välittäkö ulkoasusta tai kirjotusvirheistä tai mistään :D

pig.jpg
Mies%2040.jpg

Asetumme perimmäisten kysymysten ääreen: miksi miehet ovat sikoja????

Ennenkun kukaan pelästyy ja juoksee pois ni todettakoon että tää on bongattu Iltalehden viikonvaihde-liitteen sivuilta, ilmestynyt 8.7.2006 ja löytyy sivulta 27 vasemmasta alalaidasta: Ei järin suuri artikkeli mutta kuva siasta kiinnitti heti huomion, joten luin. Ja tyytyväinen olen että luin, taas olen yhtä asiaa viisaampi ja ainakin naisten keskuudessa suuri mysteeri on ratkottu :D.

Eli suoraa lainausta lehden sivuilta:

Miksi miehet ovat sikoja?

Virallinen vastaus:
Wagner on oikea sika, Sus scrofa, mutta miehet käyttäytyvät joskus kuin hän. Siitä sanonta johtuu. Juba Tuomola, Viivi ja Wagner-sarjakuvan luoja.

Oikea vastaus:
Sanonta kantaa muinaishistoriaan, eivätkä naiset suinkaan ole vastuussa sen keksimisestä. Ja usko tai älä, röhkivät kotieläimet nimettiin vasta paljon myöhemmin. Sika oli luolamiesten keskinäistä salakieltä. Sitä käytettiin varoitussignaalina, joka tarkoitti: Siivous, katoa! sekä karjujen ohjenuorana nuorille ja juuri naimaiän saavuttaneille uroksille. Syö, irstaile, kuorsaa ja anele!

Että näin! Turha tulla enää naisia syyttämään siaksi haukkumisesta ;)

pig-642.jpg

Sika! Si-ka! Siiiikaa!

P.S.
Ei sitten herneitä nenään, huumorilla vaan ;).

Damn!

Mä odotin kieli poskella jotain kunnon winetystä, joka oikeasti olisi kuulunu "Tänne kaikki pari- ja ihmissuhdeongelmat"-threadiin. :itku:

;)

Yksinkertainen ja yleinen faktahan toi jo oli: Miehet on sikoja ja mä olen Mega-Wagner ainakin Naenen mukaan....

Back
Ylös Bottom