Microsoftin wheel

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Ari

Tuli tässä lainattua naapurista tällainen Microsoftin sidewinder force feedback wheel ja ongelma on nyt se, että kyseinen laite on pari vuotta vanha enkä saa laitetta toimimaan windows xp:n kanssa.:wall:

Eli tarvisin päivitetyn softan joka olisi yhteensopiva windows xp:n kanssa. Onko tällaista olemassa ja jos on niin voisitteko kertoa mistä sellaisen saa?

Tota sivustoo on päivitetty viimeks joskus -01 ja sieltä löytyy vain vanhempi softa joka ei toimi win xp:ssä.
Löysin juuri uudemman softan ja oon sitä parhaillaan asentamassa. Täytyy kattoo toimiiko...

Onko sarjaporttiin vai usb-väylään liitettävä? Nimittäin tuo sarjaporttiratti ei toimi xp:ssä. :)

Kuinka ollakkaan, lainasin itse myös viime viikolla samaisen ratin naapurilta, toimii kyllä XPssä, mutta pelit hidastuu aivan älyttömästi kun se on kiinni, joten ei oikeen löydy käyttöä. Ainoa peli, missä onkelma ei vaivaa, on Rallisport Challenge.

Sarjaportiin kiinnitettävä malli, siis.
Ja nuo ajurit on vain 95/98 windowsseille.

Mä oon kanssa kuullut joskus että se peliohjainporttiin tuleva malli ei toimi tai ei toimi kunnolla xp:ssä. Merkillistä touhua mikkisoftalta olla tukematta omia laitteitaan :curs:

Hmm. Ihmetyttää. Mulla on myös sama ratti, ja hyvin toimii xp:n kanssa. Samoin kaverilla, ei silläkään mitään ongelmia. Ei olla mitään päivityksiä haettu. Ajurit vaan asennuslevyltä ja hyvin pelaa.

mullon usb sidewinder wheel ilman force feedbackia ja toimii xp:ssä normaalin ohajimen tapaan. tosin polkimia ei voi erottaa samalta akselilta koska ajurit ei toimi xp:ssä niinkun yllä on todettu. vituttaa kyllä tällanen touhu microsoftilta:curs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se on toi usb-väylään liitettävä. Sain sen kyllä toimii täysin normaalisti, kun hankin siihen softasta vesion 4.0. Löytyy googlella.

Back
Ylös Bottom