BB PRO Michal Krizo Krizanek

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juuso89
  • Aloitettu Aloitettu
Ei siihen mitään manageria tarvitse sanomaan erikseen jos huomaa ihan itse, että paskaa sataa niskaan ympäri somea. Ei vaikuta yhtään sellaiselta tyypiltä, että sillä olis jotain manageria tai edes valmentajaa.
Voi olla täysin mahdollista juu, varmaan todennäköisempääkin nii. En nyt ehkä meinannut mitään virallista manageria, mutta joku joka ymmärtää enenpi somen yms. merkityksestä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi olla täysin mahdollista juu, varmaan todennäköisempääkin nii. En nyt ehkä meinannut mitään virallista manageria, mutta joku joka ymmärtää enenpi somen yms. merkityksestä.
Eiköhän mies ihan itse tullut katuman päälle kun alkoi paskamyrsky noista provoista ja toisten haukkumisista.
 
Eiköhän mies ihan itse tullut katuman päälle kun alkoi paskamyrsky noista provoista ja toisten haukkumisista.
Voi olla, tai voi olla että ei. Luulisi tajuavan jo etukäteen, että tuosta tulee paskaa niskaan, vähän oudolta tuntuu että jollekin tulisi yllärinä että tulee sanomista kun höpöttää tollasia. Toki jos on ihan vitun daiju niin voihan se olla ettei ole tajunnut.

Itellä jotenkin fiilis, että on kyllä tasantarkkaan tiennyt mitä tosta seuraa ja hakenutkin tota reaktiota. Mene ja tiedä.
 
 
 
 
 
Paljonkas talla jannulla on ikaa? Fysiikka alkaa olla aika huikea, kyllahan tuo heppu ehdottomasti kuuluisi Olympiaan. Harmittaa kylla ettei se ole siella, ehka on sen verran nuori etta laskee sen varaan etta kerkeaa myohemmin?
 
Back
Ylös Bottom