BB PRO Michal Križo Križánek

Instagram näköjään blokannut kirjautumattomilta kuvien näkymisen. Vai kusiko noissa upotuksissa jokin?

E muualla toimii upotukset

Screenshot_20191005-190610.png

Linkki on laitettu väärin, siitä syystä näkyy noin. Se linkki pitää jakaa julkaisun (=kuva) linkillä, eikä sillä mikä johtaa vaan profiiliin. Plugari ei pysty avaamaan profiilin linkin perusteella mitään järkevää, siksi näkyy noin.

Vanhempi ketju:

Edelleenkin mun mielestä ainesta ihan Mr.Olympiaksi asti ja rehellisesti sanottuna näyttää mun mielestä paremmalta kuin kukaan siellä avoimessa tänä vuonna. Puutteet voi olla selässä jos niitä on ja hymyilemään pitäis opetella menestyäkseen Ameriikoissa jos sinne on edes koskaan lähdössä. kuvittelisin että olisi lähtenyt jos kiinnostusta olisi kun varmaan vähintään lähipiirissä tiedetään miehen potentiaali.

Edelleenkin mun mielestä ainesta ihan Mr.Olympiaksi asti ja rehellisesti sanottuna näyttää mun mielestä paremmalta kuin kukaan siellä avoimessa tänä vuonna. Puutteet voi olla selässä jos niitä on ja hymyilemään pitäis opetella menestyäkseen Ameriikoissa jos sinne on edes koskaan lähdössä. kuvittelisin että olisi lähtenyt jos kiinnostusta olisi kun varmaan vähintään lähipiirissä tiedetään miehen potentiaali.

On muuten pitkähköksi kisaajaksi ihan hemmetin mallikkaat kiinnityskohdat varsinkin olkapäiden ja olkavarsien lihaksistossa. Korostaa käsien massiivisuutta, kun hauis ja ojentaja on todella lyhyt.

Back
Ylös Bottom