Michael Jacksonin oikeudenkäynti alkaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samppap
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
46
Saapa nähdä millaisen tuomion Jackson saa. Mitä mieltä pakkislaiset asiasta??

MTV3 uutiset:
"Poptähti Michael Jackson on varma, että häntä vastaan nostetut syytteet lapsen sukupuolisesta ahdistelusta raukeavat maanantaina alkavassa oikeudenkäynnissä. Sunnuntaisessa videoviestissään Jackson vakuutti syyttömyyttään inhottaviksi luonnehtimiinsa syytteisiin.

Jacksonia epäillään syöpää sairastavan 13-vuotiaan pojan sukupuolisesta ahdistelusta vuonna 2003, kun tämä vieraili perheineen Jacksonin maatilalla Kaliforniassa. Jacksonia on aiemminkin syytetty sukupuolisesta sekaantumisesta lapsiin. Vuonna 1993 julkisuuteen nousseiden syytteiden käsittely keskeytettiin, kun Jacksonin kerrottiin maksaneen runsaan rahallisen korvauksen 13-vuotiaan pojan vanhemmille.

Kalifornian Santa Mariassa pidettävä oikeudenkäynti alkaa pitkälliseksi ennustetulla valamiehistön valinnalla."

Oma mielipide: Näistä Jacksonin lapsiin sekaantumisista on kohuttu jo niin paljon, että asiassa on pakko olla totuuden siemen. Maailma on parempi paikka ilman Jacksonia.

-Samppap

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
gotmilkmichaeljefferson.jpg

Mun mielestä syyllisyys tai syyttömyys on täysin epäolennainen asia tuossa,pääasia ainakin mun mielestä on että se friikki saa kakkua.

Michael voi tulla mun tykö vuokralle asuun linnan sijasta, jos se kustantaa mulle kaikki mitä haluan.

neutraali sanoi:
Michael voi tulla mun tykö vuokralle asuun linnan sijasta, jos se kustantaa mulle kaikki mitä haluan.

tostahan sä saisit suunnilleen sellasen 60Kg käsipainon, jota olit ettimässä.

osku sanoi:
Mun mielestä syyllisyys tai syyttömyys on täysin epäolennainen asia tuossa,pääasia ainakin mun mielestä on että se friikki saa kakkua.

Joo, minunkin mielestä tämä on puhtaasti mielipidekysymys. Ameriikan yhdysvallat kun nyt on demokratian kehto, maailman elin ehto. Niin miksei järjestettäisi äänestystä? Syytön/syyllinen. Kummallakin puolella, syyttömyyttä ja syyllisyyttä kannattavien leireissä, on jo mittava vaalikoneisto.

V...tu mitä sirkusta koko touhu. Äijä (vai mikä nyt onkaan) leivättömän pöydän ääreen ja homma pyörimään. Sit linaan tai takasi mikämikämaahan leikkimään.

osku sanoi:

Aha :jahas:

joo. =)

"hieman" haiskahtaa jenkkilän oikeusjärjestelmän hyväksikäyttö vaan tuossa. sairaan lapsen vanhemmat koittaa repiä rahat pois rikkaalta julkkikselta. ei tuossa muuta ole. kyllä kaikki muutkin varmasti yrittäisi jos tuommonen tilaisuus tulisi.

esim. jos joku ajaa kolarin niin ketä syytetään? syyllistäkö? ei tietenkään.. vaan autovalmistajaa!

Mä en tykkää hänen ulkonäöstään. Hän näyttää friikiltä. Ja jos näyttää friikiltä on hän myös pakosti friikki päästänsä. Friikit pitäis viedä kaikki saunantaakse. Se on luonnon totuuden lakeja. Niinpä hän on varmasti syyllinen. Tiedän sen jo ennen oikeudenkäyntiä. Koskaan en ole tavannut häntä tai muutenkaan asioinu hänen kanssaan. Myös olen saanut aihetodisteita mediasta. Media näyttää hänestä varmasti vääristelemättömän kuvan. Sillä eihän juorulehdet koskaan anna väärää vaikutelmaa jonkin rahallisen motivaation takia. Ultimatetotuus pohjoisesta on sanonut sanansa.

Yritin kirjoittaa ironisesti. Tiedäppä sitten onnistuinko.
En kuuntele hänen musiikkiansa.

Aimo Mättö sanoi:
tostahan sä saisit suunnilleen sellasen 60Kg käsipainon, jota olit ettimässä.
Joo! Neutraalille sen etsimä käsipäino Maikkölistä :D repsin...

Ja joo linnaan.. oon kattonu telkkarista jonku dokkarin joka tutki Jacksonia ihan muuten vaan ja sivusi tota lapsihommaa. Koko dokkari koitti saada äijästä kielteisen kuvan ja kyllä tulikin. Oksettaa oikeen ku on noin paljo rahaa ja vois ostella maailman parhaimman näköset horot vakituiseksi kotiin ja ottasivat suihin vuorotellen päivät pitkät ni sitte pitää jotain lapsia alkaa ahisteleen. Ei voi tajuta mutta kyllä jätkä sais mennä linnaan ottaa ite sinne B-rappuun pari nykäsyä isoilta NEEKEREILTÄ.. onhan itsekkin semmoinen (geeneiltään ainakin) Siinäpähän oppis oleen pois linnasta.
Karu tosiasia taitaa olla että ku pääsee linnaan ni sielä on 50" plasmatelkkarit ja ne horot (naiset) ottamassa suihin. Vanginjohtaja tuo ruuat.. jepjoo

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom