Michael Hoover kuollut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Jälleen kerran on yksi kehonrakentaja kuollut. Tällä kertaa mies nimeltään Michael Hoover.

Pro-Pain sanoi:
Jälleen kerran on yksi kehonrakentaja kuollut. Tällä kertaa mies nimeltään Michael Hoover.

Oikeasti, kun avasin sivun ja näin otsikon, tuli semmoinen pieni naurunpyrskähdys. Mitäpä muutakaan kehonrakentaja voisi tehdä kuin kuolla.

Minkäs ikänen jannu tää oli...nuorta polvee vai jo vanhempaa kun nimi ei kyllä kerro mitään....

No onko nyt mikään järkky-uutinen jos joku entinen Mr. Pennsylvania poistuu joukostamme? Vai oliko tässä siis oikeasti jokin tärkeämpi pointti jonka missasin?

muffy sanoi:
No onko nyt mikään järkky-uutinen jos joku entinen Mr. Pennsylvania poistuu joukostamme?
Ei ollut siis tarpeeksi kova kehonrakentaja, jotta kuolemasta olisi saanut oikein julkisesti kehonrakennusforumilla tiedottaa? :david:

Pointtihan tässäkin oli se, että viime aikoina on kuollut monta tunnettua kilpakehonrakentajaa kohtuullisen nuorena (alle 50-vuotiaana), ja jotain uutisarvoa näillä ennenaikaisilla kuolemilla mielestäni on.

Tuskimpa tämä kehonrakentaja nyt kuitenkaan on kuollut siksi että käytti ehkä laittomia aineita. Mihin kaveri kuoli? Minusta kuvien perusteella ei näytä kyllä kovinkaan "tankanneelta" kaverilta...mutta pahahan se on sanoa...ellei kysymyksessä siis ole esimerkiksi dietureetti, ym... ;)

bio.jpg

Edit: Siis tarkoitan vain että kun uutisoidaan isoon ääneen että kehonrakentaja on kuollut, tulee väistämättä jokaiselle mieleen että tämä poika veti ittensä hengiltä hormooneilla.

JWO sanoi:
Tuskimpa tämä kehonrakentaja nyt kuitenkaan on kuollut siksi että käytti ehkä laittomia aineita. Mihin kaveri kuoli? Minusta kuvien perusteella ei näytä kyllä kovinkaan "tankanneelta" kaverilta....

No ehkä se on hyvä että tällaisistakin vähemmän "tankanneiden" kuolemasta pistetään tänne ilmoitus, saattaa ehkä pistää jonkun aloittelevan roinaajan ajattelemaan että onko tämä sittenkään sen arvoista.
"Jos pelkästään noi tosi isot kaverit kuolee roinaan / kärsii terveysongelmista niin eihän mulla ole mitään hätää, kun mä vaan vähän dropittelen"

Laffer sanoi:
No ehkä se on hyvä että tällaisistakin vähemmän "tankanneiden" kuolemasta pistetään tänne ilmoitus, saattaa ehkä pistää jonkun aloittelevan roinaajan ajattelemaan että onko tämä sittenkään sen arvoista.
"Jos pelkästään noi tosi isot kaverit kuolee roinaan / kärsii terveysongelmista niin eihän mulla ole mitään hätää, kun mä vaan vähän dropittelen"

Siis tarkoitit niin että jos tämä kyseinen henkilö kuoli auto-onnettomuudessa, niin on turha alkaa yhdistelemään mitenkään kehonrakennukseen. Joka päivä varmaan joku "kehoilija" tällä laskennalla kuolee. Olisi kiva tietää mihin kuoli tämä miekkonen, sillä alun: "Jälleen kerran on yksi kehonrakentaja kuollut. Tällä kertaa mies nimeltään Michael Hoover." ...ei kerro minusta mitään. Paitsi tietysti sen ikävän asian että joku on kuollut... :rolleyes:

Hoover ilmeisesti käytti vähän anabolisia mutta paljon kipulääkkeitä ja ecaa. Kipulääkkeiden ja ecan käyttö oli jatkunut kymmenisen vuotta. Mutta sitähän ei tiedä aiheuttivatko kipulääkkeet ja eca hänen kuolemansa.

Eli tietääkö kukaa oikeesti mihin tämä kaveri nyt kuoli??? Sitten tämä thread ei ole turha jos kuolinsyy aiheutui kehonrakennuksesta tai siihen liittyvistä judansseista. Mutta oliko asia näin vai ei? Kysyn siis edelleen että mitä vitun väliä jos joku Mr. Nobody kuoli aikaisin mutta kuolemalla ei ollut mitään tekemistä kehonrakennuksen kanssa?

muffy sanoi:
Eli tietääkö kukaa oikeesti mihin tämä kaveri nyt kuoli??? Sitten tämä thread ei ole turha jos kuolinsyy aiheutui kehonrakennuksesta tai siihen liittyvistä judansseista. Mutta oliko asia näin vai ei? Kysyn siis edelleen että mitä vitun väliä jos joku Mr. Nobody kuoli aikaisin mutta kuolemalla ei ollut mitään tekemistä kehonrakennuksen kanssa?

Anteeksi että menin tekemään tällaisen postituksen ennen kuin ryhdyin tarkemmin tutkimaan miehen kuolinsyytä.

muffy sanoi:
Kysyn siis edelleen että mitä vitun väliä jos joku Mr. Nobody kuoli aikaisin mutta kuolemalla ei ollut mitään tekemistä kehonrakennuksen kanssa?
IMO ihan tarpeeksi uutisarvoa tällaisilla jutuilla vaikka olisi sitten kuollut auto onnettumuudessa tms. Eiköhän se riitä tekemään asiasta tarpeeksi kehonrakennukseen liittyvän, että tämä kyseinen kuollut henkilö oli kehonrakentaja. Tämä ei nyt kuitenkaan ole mikään hesarin etusivu vaan netissä oleva keskusteluforum. On sitä tehty muutama tredi vähän turhemmistakin aiheista. Jos ei kiinnosta että joku "Mr. Nobody" on kuollut, niin mikä ihmeen järki on ylipäätään avata tredi jonka nimi on "Michael Hoover kuollut"?

muffy sanoi:
Kysyn siis edelleen että mitä vitun väliä jos joku Mr. Nobody kuoli aikaisin mutta kuolemalla ei ollut mitään tekemistä kehonrakennuksen kanssa?

Niin, kun maailmassa ei ole muita kehonrakentajia kuin Ronnie, ja ainoa sarja on IFBB:n ammattilaissarja. On ihme, ettei Ronnieta saatu aiemmin tähänkin threadiin. Vaan nytpä saatiin.

No voi herranjumala, Pohjolan äijä. Maailmassa on kukaties miljoonia kehonrakentajia. Osalle heistä varmasti sattuu ikäviä asioita. Joiltakin lähtee henki prätkän kanssa, joiltakin lähtee talo alta, muija jättää, tukehtuu pullaan tms. Näitä sattuu yhtä lailla niin kehonrakentajille kuin muullekin väestölle varmasti päivittäin eikä niistä kaikista voi eikä tarvitse minun mielestäni tehdä threadiä ja käydä keskustelua. Tämä nyt on vaan oma mielipiteeni jonka kanssa olen ilmeisen yksin. Tokihan heistä saa käydä keskustelua ilman muuta jos on paljon ylimääräistä aikaa jne. Mutta aivan sama minulle, kunhan aloin vain ihmettelemään tuota.

muffy sanoi:
No voi herranjumala, Pohjolan äijä. Maailmassa on kukaties miljoonia kehonrakentajia. Osalle heistä varmasti sattuu ikäviä asioita. Joiltakin lähtee henki prätkän kanssa, joiltakin lähtee talo alta, muija jättää, tukehtuu pullaan tms. Näitä sattuu yhtä lailla niin kehonrakentajille kuin muullekin väestölle varmasti päivittäin eikä niistä kaikista voi eikä tarvitse minun mielestäni tehdä threadiä ja käydä keskustelua. Tämä nyt on vaan oma mielipiteeni jonka kanssa olen ilmeisen yksin. Tokihan heistä saa käydä keskustelua ilman muuta jos on paljon ylimääräistä aikaa jne. Mutta aivan sama minulle, kunhan aloin vain ihmettelemään tuota.

Täysin samaa mieltä.

muffy sanoi:
. Tämä nyt on vaan oma mielipiteeni jonka kanssa olen ilmeisen yksin. Tokihan heistä saa käydä keskustelua ilman muuta jos on paljon ylimääräistä aikaa jne. Mutta aivan sama minulle, kunhan aloin vain ihmettelemään tuota.

Et ole. Olen Pro Painille kiitollinen lukuisista aivan loistavista linkeistä yms. muusta kiinnostavasta. Tässä mun henkilökohtainen mielipide on, että jos nähtävästi 99 prossaa lukijoista ei ole ko. tyypistä kuullut aikaisemmin mitään ja kuolinsyystä ei edes ole faktatietoa, niin threadin kiinnostavuus on nolla. Toisaalta koska niitäkin löytyy, joita kiinnostaa, niin totta kai threadeja saa/pitää perustella. Tai sanoisin, että jos Rinkun ja Muffyn mielipiteet alkaa tässä yhteydessä kiinnostaa, niin huonosti menee. Ei tarvi meidän epäkiinnostavia threadeja lueskella. Vielä enemmä mua ihmetyttää, että jotain kiinnostaa, että kuka nimimerkki polttaa röökiä ja kuka nimimerkki ei... Veikkaan, että joka ikinen päivä jossakin päin maailmaa kuolee vähintään yksi - ellei jopa kaksi - Michael Hooverin tasoista bodaria. Joku kolarissa, joku paperitehtaalla, joku sydäriin, joku mömmöihin...

Back
Ylös Bottom