Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jomppa80 sanoi:Mun mielestä sinne ei saanu viedä reppua, eikä pullojakaan? Siitä tuleekin kysymys miten aiotte vältellä kataboliaa tuolla, eli mitä otatte evääksi mukaan. Kuitenkin jos sinne viimeistään puol viideks menee niin siinähän ehtii kuolla nälkään moneen kertaan ennenkuin konsertti loppuu...
En oo kyl tosta repusta ihan varma, kaverit on kovasti sitä mieltä et kyl sinne repun saa tuoda. Itekin varmaan lähen tossa uskossa liikenteeseen...Daug sanoi:Ei reppua? Damn... Viimestään puol viideks?? Ajattelit sit takana seisoskella? ;)
Ite jotai leipii ja banaaneita varmaa ennen keikkaa vedän... Mitähän protskupitosta sais kätevästi mukaan jonka vois sit heittää menemään? Ei nyt kauheesti mikään auringon lämmittämä kaseiinidrinkki maistuis :urjo:

Daug sanoi:Ei reppua? Damn... Viimestään puol viideks?? Ajattelit sit takana seisoskella? ;)
Ite jotai leipii ja banaaneita varmaa ennen keikkaa vedän... Mitähän protskupitosta sais kätevästi mukaan jonka vois sit heittää menemään? Ei nyt kauheesti mikään auringon lämmittämä kaseiinidrinkki maistuis :urjo:

metalman sanoi:jännä juttu muuten tuo turvatarkastus: Itseäni ja kaveria ei tarkastettu ollenkaan. kaverilla oli vielä laukku ja sinne taisi joku ihan nopeasti vilkaista. Ehkä siksi ei tarkastettu että en ollut humalassa ja olin suht siististi pukeutunut, mutta jokatapauksessa olisin halutessani voinut vaikka salakuljettaa sisään metrinpituisen kirveen lahkeessani, kukaan ei kokeillut taskuja eikä mitään. vähän outoa ehkä .. mutta kuten jo sanoin toisessa threadissa, oli siellä monillakin pulloja sisällä. senkummemmilta hässäköiltä kuitenkin taidettiin välttyä!!
soittoasento!

eepee
Aivan perkeleen hyvä keikka!!! En jäänyt kaipaamaan mitään biisiä, soittivat kaikki parhaat. Soitti uudelta levyltä pari biisiä, ja nekin kuulostivat livenä mahtavalta!!mä oon iha samaa mieltä, yllättävän hyvin soitti livenä..helvetin kova keikka