Metallica Suomeen!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja phy73
  • Aloitettu Aloitettu
jummalautta!! tuonne on päästävä vaikka joutuisin myymään ihteäni joka päivä ennen tuota keikkaa!!1 aivan sama mitä ne soittaa ku eihän niilä oo huonoja piisejä.kele! ja slipknot on kyllä maailman kova liveorkka.satana.ja jos joku väittää että hetukka ei osaa laulaa niin voi verrata kill em allia ja st.angeria. siis JOS joku väittää..:love:

Re: Re: Re: Metallica Suomeen!!

Originally posted by Phat
Eikö ahdistanut siellä eturivissä? Mulla meni ainakin hermot siinä myllytyksessä, esim Massive Attackin keikalla oli jo paljon sopuisampi meininki.

No ehkä jengi ei ole niin naamoissa tuolla stadionilla.

Ahdisti. Rintakehä rutisee vieläkin melkein kaikissa yläkehon liikkeissä salilla niiltä jäljiltä. Joku "crowdsurfasi" polvi edellä solar plexukseen... silloin en kyllä huomannut mitään :curs: Ensimmäisen 30min aikana ei ottaneet jalat maahan massan viedessä pientä miestä. Ja kyseessä on edelleenkin paras keikka ikinä :D

Harmi että nyt pitää kuunnella jotain lastenmusiikkibändiä ennen Äijiä.

Originally posted by Naamiokostaja1
Musiikkipiireissä mylvii sellainen huhu että kolmas, toistaiseksi vielä julkaisematon bändi olis niinkin kova nimi kuin System of a Down.

Jos tuo pitää paikkansa niin kyllä halut lähtöön kovenevat!
Ongelmana on vain kun asuu Joensuussa ja ketään tuttua/sukulaista ei asu Hki niin ongelmia riittää.

Originally posted by Ville
:offtopic:

Mitäs mieltä olette, tulisiko tupa täyteen jos saman iltana Metallican lisäksi lavalle nousisi Iron Maiden? :) Olisi kyllä todella monen heavyfanin unelmien täyttymys. Tosin aika mahdoton skenaario. :(
[/QUOTE

Nojaaaah... oon henkeen ja vereen Metallica FANI, mut toi Meidenin vigutus ei kyl uppoo mistää suunnasta... Kaikki siis kuitenkin jonottamaan maailman parhaan bändin keikalle lippuja 15pvä. :worship: Metallica - seek and destroy:worship:

Originally posted by Jonny
Jos tuo pitää paikkansa niin kyllä halut lähtöön kovenevat!
Ongelmana on vain kun asuu Joensuussa ja ketään tuttua/sukulaista ei asu Hki niin ongelmia riittää.

Ongelmakos tuo on kesäkeleillä. Kyllä Helsingissä baareja/puistoja piisaa joissa voi yönsä viettää ennen aamujunaa samanhenkisessä seurassa.

Originally posted by Icetool
Nojaaaah... oon henkeen ja vereen Metallica FANI, mut toi Meidenin vigutus ei kyl uppoo mistää suunnasta... Kaikki siis kuitenkin jonottamaan maailman parhaan bändin keikalle lippuja 15pvä. :worship: Metallica - seek and destroy:worship:

Tota on liikkeellä. Ei muakaan pahemmin lämmitä Iron Maiden, mut toi Metallica on lähellä sydäntä.

Originally posted by Naamiokostaja1
Musiikkipiireissä mylvii sellainen huhu että kolmas, toistaiseksi vielä julkaisematon bändi olis niinkin kova nimi kuin System of a Down.

Jumalauta, meni heti kylmänväreet kun luin tuon tekstin:eek: Jos Systemi tuonne oikeasti vielä saadaan niin eipä ole stadikalla ollut ikinä tuollaista showta kun nuo kolme laittavat haisemaan:worship:

Kymmenen vuotta sitten olisin juosten sännännyt varaamaan liput, ja niin itse asiassa teinkin -- oliko se nyt '92 vai '93 kun käytiin kuuntelemassa metallimaailman ehdotonta ykköstä. Sitten jossakin napsahti ja lipsahti, jätkät ajoi tukat, hankki stetsonit ja rupesivat soittamaan räminäkantria, eikä tää nykypäivän pipopäässäräkäposkella- meininki ole muutosta ainakaan parempaan suuntaan.

Oli siellä Load/Reload- levyillä jotain ns. helmiäkin, Fuel esimerkiksi, ja tää Garage Inciltä löytyvä coveri Whiskey in a Jar on aivan loistava, mutta ei nämä varsinaisesti ole IMO -Metallicaa- niinkuin joku Puppets. Wanhojen hyvien aikojen rytmikäs tykitys takaisin kunniaan, prkl.

- JjP

Aivan. Kumpikin haluaisi olla se pääesiintyjä. Tiedä sitten vielä onko jollain Harrisilla/Dickinsonilla vielä jotain Metallicaa vastaan jne, sekä myös päinvastoin.

Jossain haastattelussa ilmeni ettei Dickinson pahemmin Metallicaa arvosta.

vaikka ikää löytyykin vasta näin vähän, niin oon jjp:n kanssa samoilla linjoilla... vanhempi kama metallicalta on PALJON parempaa! kaikki muut levyl kyseiseltä bändiltä löytyy, mutta uutta st. angeria ei ole tullut hankittua.:down:

Tollasta settilistaa oli ollut Oslossa, ja aika paljon samaa linjaa nuo muutkin viimeaikaset konsertit. Ei siis hirveesti "Black Albumin" jälkeistä kamaa. Mikä tietysti hyvä. Toisaalta voihan se mieli muuttua ensi kesään mennessä...

Date: Dec 2, 2003
Venue: Spektrum

Blackened
The Four Horsemen
Seek and Destroy
Welcome Home (Sanitarium)
For Whom The Bell Tolls
Frantic
Sad But True
The Unnamed Feeling
Harvester Of Sorrow
Master Of Puppets
Battery
--------------
St. Anger
Nothing Else Matters
Creeping Death
--------------
One
Enter Sandman
-------------
Blitzkrieg
Hit The Lights

Originally posted by JJP
Kymmenen vuotta sitten olisin juosten sännännyt varaamaan liput, ja niin itse asiassa teinkin -- oliko se nyt '92 vai '93 kun käytiin kuuntelemassa metallimaailman ehdotonta ykköstä.

Juuri näin, minä taisin sännätä vielä molempina vuosina - jos oikein muistan, niin -92 oltiin jäähallissa ja -93 stadionilla (ziisus, onko siitä jo 10 vuotta! :wanha: ). Jo tuon kokemuksen perusteella olen sitä mieltä, että Metallican stadionkeikka ei kauheasti kiinnosta, ei vain ko. bändi jotenkin sovi auringonpaisteeseen taivasalle soittamaan! Silloin siis olin pettynyt (odotukset saattoivat tietysti olla turhan korkealla mahtavan jäähallikeikan jälkeen) ja nyt luulen, että olisin vielä pettyneempi jos tuonne toukokuun keikalle lähtisin, nykyinen tyyli kun ei todellakaan oikein iske. Uudelta levyltä olen kuullut vain pari biisiä, mutta ainakin yhtä niistä olisin voinut oikeasti luulla Bon Joviksi tms.:down:

Juu ei paljoa toi metallican uusin levy säväytä, mutta Slipknot:kuola: .. Tuli oltua silloin tammikuussa 02 kattomassa areenalla. Oli kyllä saatanan kova keikka.

Viimeksi Metallican keikalla sillon kun soitti 2 kertaa peräkkäin Suomessa 90-luvun poulivälin jälkeen. Vittu aivan sata varmasti meen Toukokuussa stadikalle....:kippis1:

keikalle pitää kyl mennä...täysiii!!! mun mielestä uus albumi ei ehkä ookkaan 80-luvun kiekkojen veronen mut kyl se loadin ja reloadin hakkaa niin 6-0 ettei mitään rajaa...uus albumi palautti kyl uskoo ees jonkin verran...tosin uus basisti on ruma..siit ei pääse mihinkään:david:

Originally posted by Pate83
Juu ei paljoa toi metallican uusin levy säväytä, mutta Slipknot:kuola: .. Tuli oltua silloin tammikuussa 02 kattomassa areenalla. Oli kyllä saatanan kova keikka.

Pate: Mitä kaikkea ne silloin soitti? Self titled levyn biisit, esim. Surfacing, Wait and Bleed jne. uppoaa kyllä (ja vanhemmatkin), mutta sen jälkeen on kyllä julkaissut aika tuubaa mun mielestä :down: No, jos uudella levyllä asian korjaisivat, tosin epäilen.

Ei silti, kyllä Slipknot SOADille lämppäriksi sopisi :thumbs:

:offtopic:

Mitäs mieltä olette, tulisiko tupa täyteen jos saman iltana Metallican lisäksi lavalle nousisi Iron Maiden? :) Olisi kyllä todella monen heavyfanin unelmien täyttymys. Tosin aika mahdoton skenaario. :(

Toi olis kyllä ihan täydellinen yhdistelmä! Paremmaksi ei voi enää laittaa! helpot :5:

Saattaa joutua liput hommaamaan. Vaikka St.Angeria soittavatkin;) Järkkäsin aikoinaan bussikyydin Metallican Oulunkylän keikalle Helsinkiin synnyinpaikkakunnalta. Siitä reissusta jäi kyllä värikkäitä muistoja!

Back
Ylös Bottom