Metallica Suomeen!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja phy73
  • Aloitettu Aloitettu

phy73

VIP
Metallica kesällä stadionille!!

Ensi kesän stadionkonsertti on selvillä. Huhuissa pyörinyt Metallican konsertti on varmistunut.

Jenkkimetallistit soittavat Helsingissä Olympiastadionilla 28.5. Konsertin lämmittelijänä nähdään ainakin Slipknot, jonka lisäksi stadikalle odotetaan myös kolmatta artistia. Lipun myynti alkaa 15.12. Viimeksi Metallican soitti Suomessa Ruisrockissa 1998.

:kippis1: :5:

http://www.yle.fi/ylex/musiikki/popuutiset.shtml

Viimeksi muokattu:
Just meinasin laittaa threadin tästä... Meikä ainakin varaa 5 ensimmäistä lippua! :D

Originally posted by phy73
Viimeksi Metallican soitti Suomessa Ruisrockissa 1998.

Phyn viesti on varmaan copy-paste jostain, mutta oikeastihan ne oli Ruisrockissa 99.... ja minä eturivissä.

Originally posted by lazki
Hieno homma että saadaan Metallican pojat Suomeen. Ainoa mikä ihmetyttää on Slipknot lämppärinä.

jep, sirkus ja uhoaminen pois musiikin lähettyviltä.

Originally posted by merkkari
jep, sirkus ja uhoaminen pois musiikin lähettyviltä.

No, kuuleman mukaan knottien tuleva levy pitäis olla ihan normaalia metallia, melodista, tyyliin Stone Sour jne.

joo toi on aivan ehdoton keikka!

onneks iskällä on kaveri lippupalvelussa niin saadaan jätkien kaa varmat paikat sinne!

toivottavasti ne soittaa paljon vanhempaa tuotantoa...:5:

Helmee. Ainoo paska juttu on, et siel tulee todennäkösesti aika paljon St. Angerii. :(

Hiukka jännittää, mikähän mahtaa olla kolmas artisti.. Antaisin vaikka vasemman pallini lipusta, jos Deftones tulisi tohon settiin mukaan! (sehän kiersi Metallican kanssa kesällä Amerikkaa) Ei varmaan tässä elämässä.. Hiukka outoa kyllä mun mielestä tuo Slipknot/Metallica setti, ei ne nyt ihan samaa musiikkityyliä kuitenkaan edusta.. Harmittaa maksaa vetosolmulle Metallicasta.

Joka tapauksessa, pakkohan tonne on mennä, jos vaan lipun saa.. Ei muuta kuin :kippis1: 28.5.2004

Originally posted by pek
Helmee. Ainoo paska juttu on, et siel tulee todennäkösesti aika paljon St. Angerii. :(

Enpä usko että noin tulee käymään. st anger ja frantic on ollut pääasiakseen settilistalla uudelta levyltä tän vuoden keikoissa.

toivottavasti nähdään ja kuullaan paljon master-ride-justice -tuotantoa!! Tätä keikkaa on kyllä odotettu ihan liian kauan!! ::worship: :kippis1: :worship:

:offtopic:

Mitäs mieltä olette, tulisiko tupa täyteen jos saman iltana Metallican lisäksi lavalle nousisi Iron Maiden? :) Olisi kyllä todella monen heavyfanin unelmien täyttymys. Tosin aika mahdoton skenaario. :(

Originally posted by Ville
:offtopic:
Mitäs mieltä olette, tulisiko tupa täyteen jos saman iltana Metallican lisäksi lavalle nousisi Iron Maiden?...

No juu, tulisi tupa täyteen, mutta kumpikohan suostuisi soittamaan ensimmäisenä?

Originally posted by lazki
No juu, tulisi tupa täyteen, mutta kumpikohan suostuisi soittamaan ensimmäisenä?

Aivan. Kumpikin haluaisi olla se pääesiintyjä. Tiedä sitten vielä onko jollain Harrisilla/Dickinsonilla vielä jotain Metallicaa vastaan jne, sekä myös päinvastoin.

Sen verran pitää rehvastella että tänä vuonna Roskildessahan oli molemmat; Maiden ja Metallica... Kyllä kelpas.

Minua harmittaa kun en päässyt tammikuussa 2002 katsomaan Slipknottia, joten tuntuu tyhmältä maksaa sika hintaa lipusta Metallican takia :D

Ei tuo uusi Metallica iske yhtään, nuorempana tuli kuunneltua todella paljon ja kyllä vanhempia biisejä jaksaa vieläkin kuunnella, mutta kyllä musiikin taso on laskenut minun mielestäni levy levyltä uudempaan päin tullessa.

Re: Re: Metallica Suomeen!!

Originally posted by plag
Phyn viesti on varmaan copy-paste jostain, mutta oikeastihan ne oli Ruisrockissa 99.... ja minä eturivissä.
Eikö ahdistanut siellä eturivissä? Mulla meni ainakin hermot siinä myllytyksessä, esim Massive Attackin keikalla oli jo paljon sopuisampi meininki.

No ehkä jengi ei ole niin naamoissa tuolla stadionilla.

Jep, hyvä uutinen, onneksi pidetään stadikalla niin liputkin saa ostettua muualta kun huuto.netistä.
Tuo ruisrokin keikka oli aika letkeä ja ihan hyvä, soittivat vaan mahdottoman kovaa.
Ja oli maidenin 'riisuttu' keikkakin ihan ok, vai oliko se saman vuonna? taisi olla kun soittivat roskildessa saman vuonna molemmat.

Back
Ylös Bottom