metallica:st anger

Ikä
41
on se perkele hienoa ku metallica julkasee taas ikuisuuden pitusen tauon jälkeen uuden levyn!!on sitä saatu tosiaanki odottaa..toivottavasti ei oo aivan totaalista kuraa.ei ne edellisetkään mitään paskoja oo ollu,ne on vaan vaatinu enemmän keskittymistä:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vanhana Metallica -fanina pitää se levy varmaan hommata,vaikka enempi tykkään niiden vanhoista levyistä.Nykyään tulee kuunneltua melkein ainoastaan Maidenia,mutta kyllä Justice For All kolahtaa yhä.

se sinfoniavirityshän oli hyvä :D ainakin oli vähän erilainen ja biisit oli vanhoja tuttuja.

Originally posted by Mike
Toivotaan ettei se ole taas joku paska sinfoniaviritys. Palaisivat ukot juurilleen ja mättäisivät thrash hengessä nopeempaa matskua.
Meikäläinen taisi mennä ns. perse edellä puuhun, sillä S&M oli eka Metallica levy, jonka kuuntelin (vaikka heviä olen kuunnellut viim. 18 v) ja tykästyin oitis. Ja myöhemmin kuunneltuani olen pitänyt näistä muistakin levyistä.

Ah, mieleen palaa sateinen ja kurainen Ruisrock muutaman vuoden takaa, jossa Metallica tykitti illan pimetessä sellaisen setin, että oksat pois :evil:

toi sinffonialevy oli kyllä semmonen, että siihen piti oppoutua ihan kybällä. kun levyihin pääsi sisälle ne olivat kauneinta Metallicaa.

nykyään en kyllä metallicasta pidä. en uudesta, enkä vanhasta.

kyllä ikivanha Kill'em all on edelleen helmi. Ja puhumattakaan kun vinyylin laittaa pyörimään ja neula rasahtaa soittamaan Blitzkrieg nimistä veisua (joltain sinkulta mitä nyt juuri en muista) niin halleluujaa.....

no se tulee alustavien tietojen mukaan 10.6 ja ne tekee keikkoja linkin"gay"parkin ja limp bizkitin kans..ahistaa ku semmosten teinien kans.:mad:

No eipä se musakaan hirveän kaukana noista bändeistä enää ole. And Justice For Alliin asti loistobändi. Black albuminkin omalla tavallaan ihan hyvä, siitä eteenpäin tuubaa...

Originally posted by colemanni
kyllä ikivanha Kill'em all on edelleen helmi. Ja puhumattakaan kun vinyylin laittaa pyörimään ja neula rasahtaa soittamaan Blitzkrieg nimistä veisua (joltain sinkulta mitä nyt juuri en muista) niin halleluujaa.....

Jjjjjuuuri näin!! Joku tajuaa 1980-luvun rässin päälle vielä -> :kippis1: Mulle kumminkin Master of Puppets on SE levy. Siihen suhtaudun täysin tunteenomaisesti, enkä kykene siitä ikinä pahaa sanaa sanomaan. Teininä kulutin yhden Puppets vinyylin melkein puhki :D

Vielä Blitzkriegiäkin parempi on Garage Days sinkulta/eepeeltä löytyvä Am I Iivölll...eiku siis Evil. Osta ihmeessä colemanni Garage Inc. tuplacd, jos ei sulla sitä vielä ole. Siinä on mm. toi Garage Days ja muutenkin on hyvä ostos, hyviä coverkappaleita Metallicatsin esittämänä. Se on mun viimesin ostamani Metallica levy. Load, Reload ja se klassinen & metalli levyt on jääneet ostamatta ja jää, eivät ole mun makuun riittävän hyviä.

My mother was a witch
she was burnt alive...

Am I Evil?
Yes I am!

Aaahhhh!! :)

Originally posted by Iivili
Jjjjjuuuri näin!! Joku tajuaa 1980-luvun rässin päälle vielä -> :kippis1: Mulle kumminkin Master of Puppets on SE levy. Siihen suhtaudun täysin tunteenomaisesti, enkä kykene siitä ikinä pahaa sanaa sanomaan. Teininä kulutin yhden Puppets vinyylin melkein puhki :D

Vielä Blitzkriegiäkin parempi on Garage Days sinkulta/eepeeltä löytyvä Am I Iivölll...eiku siis Evil. Osta ihmeessä colemanni Garage Inc. tuplacd, jos ei sulla sitä vielä ole. Siinä on mm. toi Garage Days ja muutenkin on hyvä ostos, hyviä coverkappaleita Metallicatsin esittämänä. Se on mun viimesin ostamani Metallica levy. Load, Reload ja se klassinen & metalli levyt on jääneet ostamatta ja jää, eivät ole mun makuun riittävän hyviä.

My mother was a witch
she was burnt alive...

Am I Evil?
Yes I am!

Aaahhhh!! :)

omistan vinyylin Garage days Inc. toi cd rupla lienee sitten venytetty versio siitä.

Joo Am I Evil on juuri niitä helmiä

Olinhan minäkin lavan edessä kuuloni tärvelemässä joskus silloin mustan albumin ilmestyttyä. Se olikin sitten viimeinen hankkimani Metallican levy. Tekihän Metallica tosin joku vuosi sitten mainion version Sabbathin Sabbra Cadabrasta.

Ja tämähän on vanha mutta loistava:

http://www.campchaos.com/cartoons/napsterbad/napsterbad_56k.html

Mun mielestä taas musta levy on SE levy. Huvittavaa Metallicasta puhuessa miten se myöhempi materiaali pitää aina muistaa haukkua ja kieltää koskaan omistaneensakaan niitä :rolleyes: Totta on, että ne parhaat ja klassikot löytyy vanhemmasta tuotannosta, mutta esim Load on omasta mielestäni musiikkina varsin hyvää. Garage Inc. on loistava paketti, die die die my darling..

Originally posted by mho
Mun mielestä taas musta levy on SE levy.

Siis minun mielestäni musta albumi oli hyvä levy ja on edelleen.

Minusta Metallican koko tuotanto on hyvää musiikkia, tosin melko erilaista alku- ja loppupään tuotanto. Se, mitä kuunnellaan, riippuu mielentilasta. Puppets oli kuitenki se levy, joka luukutettiin puhki aikanaan.

Itse aloitin Metallican kuuntelun , kun kuulin ekaa kertaa One-biisin. Sitten kaverilta ride the lighting ja master of puppets lainaan. Innostuin kitaran soittamisesta ja nyt sitä on tullut rämpyteltyä jo yli 10v.

Master of puppets ja "Musta"-albumi ovat mielestäni Metallican parhainta tuotosta. Ensi kertaa Loadia kuunnellessani olin lentää perseelleen, mutta jonkin ajan kuluttua sekin alkoi kuulostaa hyvältä.

Saa nähdä tuleeko tyylivaihdosta raskaampaan suuntaan St. Angerin muodossa (toivottavasti)

Toivottavasti äijät tulee Suomeen vielä ennen kun pistävät pillinsä pussiin.

Oldie but goodie

Vanhempi Metallica rulettaa mun mielestä.
Aikoinaan tuli väännettyä silloisen bändin kaa ahkerasti covereitakin...

Kuuntelin muuten just Slayerin uusinta ja täytyy sanoa, että
(legendaarisen treenimusiikin) Reign in Bloodin tasolle nousi melkein agressiivisuudessaan!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom