Oma kopio on vielä tilauksessa mutta tänään näin tuota DVDtä muutaman biisin ja kyllä on perkele kovaa tavaraa!!! Levyltä olen kuullut muutaman biisin ja tiedän siis miltä tuotanto kuulostaa. Ja se kuulostaa helvetin hyvältä! Se on vaan mukava asia, että jokaista soundia ei ole hiottu sitten niin viimesen päälle (mikä sekään ei ole aina huono asia. Hyvä esimerkki on metallican black albumi). Tuo raaka soundi on pirun hyvä!
Kyllä on huvittavaa lukea kaikkia näitä kommentteja kun porukka jaksaa valittaa, että "Kyllä on paska levy! Mikseivät mene eläkkeelle!", "Jumalauta kun on huono tuotanto!", "Helvetti kun ei tullukkaan sitä "luvattua" uutta puppetsia" ja blablablabla. Kuka oikeasti edes odotti uutta "vanhaa" metallicaa. Metallicahan on joka ikisellä levyllä muuttanut tyyliään. Kahta samanlaista levyä ei ole tullut. Ja todettakoon että minä katson Loadin ja ReLoadin olevan yksi levy kahdessa osassa sillä biisit kirjotettiin samoissa sessioissa.
Minä itse pidän black albumista ja sen jälkeisestä tuotannosta huomattavasti enemmän, kuin mistään aikasemmin julkastusta. Vaikka pidän joka ikisestä Metallican julkasusta huomattavan paljon, voin sanoa että olen vain tyytyväinen kun eivät palanneet sinne vanhaan aikaa (mitä en koskaan olettanutkaan, kun sitä ei missään oikeasti edes väitetty. Tai ainakaan en huomannut). Vaikka St.Anger ei tulekkaan olemaan lähelläkään black albumin taikaa ja Loadin/ReLoadin hienoa tunnelmaa, odotan minä silti innolla, että se posteljooni kohta jo toisi meikäläisen kopion uudesta kiekosta.
OoDee