Metallica - St. Anger + free bonus dvd!

Kova levy on, melko uudenlaista jopa nu/pomppumetallimaista. Mutta siitä huolimatta muutaman kuuntelukerran ja alun pienehkön pettymisen jälkeen, täytyy todeta että on kelpo lätty. :)

muhun tää levy ei uponnu yhtään. odotukset oli kyllä korkealla.
huonoin metallican koskaan tekemä levy jos multa kysytään.

Originally posted by _atmos

Täysin samaa mieltä!

Onkohan "pojat" unohtanut miksata koko levyn? Vai onko tää uusi "levy" joku demo?
Aivan sairaan huono levy!!! Biisit ovat ylipitkiä ja samaa kerrataan kerta toisensa jälkeen melkein joka biisissä. Kun taso on Metallicalla mennyt tähän, toivotan heille hyviä eläkepäiviä.
Toivotaan ettei tule enään uusia albumeja, kun kerta homma ei enään kiinnosta! RAHASTUKSEN MAKUA!!!

Originally posted by _atmos

JA

Originally posted by Spikie
Täysin samaa mieltä!

Onkohan "pojat" unohtanut miksata koko levyn? Vai onko tää uusi "levy" joku demo?
Aivan sairaan huono levy!!! Biisit ovat ylipitkiä ja samaa kerrataan kerta toisensa jälkeen melkein joka biisissä. Kun taso on Metallicalla mennyt tähän, toivotan heille hyviä eläkepäiviä.
Toivotaan ettei tule enään uusia albumeja, kun kerta homma ei enään kiinnosta! RAHASTUKSEN MAKUA!!!

Saanko arvata että levy on ainakin puoli kertaa kuunneltu, ja tämän perusteella tuomiot langetettu :worship:

Aina musiikin kuin musiikin kohdalla kannattaisi muistaa yksinkertainen sääntö: kuuntele _vähintään_ 5 kertaa, tuomitse sitten...

Jos asiaan oli perehdytty kunnolla, ok, minä poistun itkemästä:thumbs:

Mutta jos oletukseni osui oikeaan, en muuta pyydä kuin että perehdytään asiaan, kommentoidaan sitten lisää.

Oma mielipiteeni tässä vaiheessa aika positiivinen, moni noista "ylipitkistä" kappaleista on jo alkanut vaikuttaa siltä että niissä kivasti tapahtuu läpi biisin, mielenkiinto pysyy yllä loppuun asti...

Soundit vaatii hieman totuttelua...

Joka tapauksessa sen verran hyvän oloista meininkiä että pakko huomenna raahautua kauppaan hakemaan aito kopio DVD:n kera. Tässä vanhakin innostuu, 90-luvun hölmöilyt (load, reload) on jo nyt melkein unohdettu!

Levy on tullut konaisuudessaan kuunneltua ehkä noin 3 kertaa läpi ja epäilenpä että viidenteen kertaan saattaa kulua tovi.
Jonkun aikaa sitä pystyy kuuntelemaan ,mutta sitten on pakko sulkea winamp ja tippa linsissä muistella niitä hyviä aikoja. Itse olen kuunnellut Metallicaa noin 15 vuotta ja soittanut n. 13 vuotta ja kyllä tämä uusi plätty tuntuu kusetukselta.
Rahat pois pelkällä nimellä?:curs:
Toivotaan että tää on joku harjoituslevy ja ensiviikolla ilmestyy se oikea St.Anger:)

Originally posted by Spikie
Levy on tullut konaisuudessaan kuunneltua ehkä noin 3 kertaa läpi ja epäilenpä että viidenteen kertaan saattaa kulua tovi.
Come on! Kuuntele nyt vielä muutama kerta;)

Your gonna be a believer
:thumbs:

kautta luisevien käsivarsieni! mikä teitä ihmisiä vaivaa?? tämä levyhän on helvetin tehokasta,rankkaa ja vaikka mitä! on aivan uskomaton tuotos:worship: :worship:

Tässä on nyt tuon musiikkihistorian pahimman flopin jälkeen tullut kuunneltua Metallican aiempaa tuotantoa ihan eri valossa. Kyllä ukot on kadottaneet Puppetsien ja Ride the lightningin aikaisen energian. Mä oon kallistumassa jonkinasteisen salaliittoteorian puolelle tän uuden lätyn myötä. Tää on niin uskomatonta että vastaavaa yllätystä ei ole vastaan tullut. Lähimmäksi pääsi aikanaan Kreator joka Coma of souls levyn jälkeen heitti marihuanapäissään kelkan nurin ja tekivät paskan levyn Renewal.

Mikellekin quottaan itseäni.
Originally posted by Poro72
Come on! Kuuntele nyt vielä muutama kerta;)

You'r gonna be a believer
:thumbs:

Oikeasti, eihän se voi samaa tavaraa olla kuin vuosina -84 ja -85 (voi oliko MOP -86?!? anyway). Legendaarisia levyjä kannata heti rimaksi asettaa. Mutta kun tälle antaa hiukan aikaa, paljastuu aika tiukka paketti. Kyllä tätä he***tin paljon mieluummin luukuttaa kuin esim. loadeja! Volumit yhdelletoista ja menoksi!

Tietenkin makuja on monia ja jos ei vain toimi, niin ei toimi!

Ekalla kuulemalla olin kyllä aika äimissäni, mutta nyt levyä enemmän kuunneltuani ei voi kun todeta että aikamoisen platan on pojat tehneet. Ei ihan puppetsin tasolle toki päästä, mutta eipä kyllä kovin kauaksi jää. Ittelleni toi levy tosiaan avautu aika hitaasti, mutta nyt kolmen päivän kuuntelun jälkeen kolisee ja lujaa.

Oma kopio on vielä tilauksessa mutta tänään näin tuota DVDtä muutaman biisin ja kyllä on perkele kovaa tavaraa!!! Levyltä olen kuullut muutaman biisin ja tiedän siis miltä tuotanto kuulostaa. Ja se kuulostaa helvetin hyvältä! Se on vaan mukava asia, että jokaista soundia ei ole hiottu sitten niin viimesen päälle (mikä sekään ei ole aina huono asia. Hyvä esimerkki on metallican black albumi). Tuo raaka soundi on pirun hyvä!
Kyllä on huvittavaa lukea kaikkia näitä kommentteja kun porukka jaksaa valittaa, että "Kyllä on paska levy! Mikseivät mene eläkkeelle!", "Jumalauta kun on huono tuotanto!", "Helvetti kun ei tullukkaan sitä "luvattua" uutta puppetsia" ja blablablabla. Kuka oikeasti edes odotti uutta "vanhaa" metallicaa. Metallicahan on joka ikisellä levyllä muuttanut tyyliään. Kahta samanlaista levyä ei ole tullut. Ja todettakoon että minä katson Loadin ja ReLoadin olevan yksi levy kahdessa osassa sillä biisit kirjotettiin samoissa sessioissa.
Minä itse pidän black albumista ja sen jälkeisestä tuotannosta huomattavasti enemmän, kuin mistään aikasemmin julkastusta. Vaikka pidän joka ikisestä Metallican julkasusta huomattavan paljon, voin sanoa että olen vain tyytyväinen kun eivät palanneet sinne vanhaan aikaa (mitä en koskaan olettanutkaan, kun sitä ei missään oikeasti edes väitetty. Tai ainakaan en huomannut). Vaikka St.Anger ei tulekkaan olemaan lähelläkään black albumin taikaa ja Loadin/ReLoadin hienoa tunnelmaa, odotan minä silti innolla, että se posteljooni kohta jo toisi meikäläisen kopion uudesta kiekosta.

OoDee

Sain kaverilta jotain biisejä konelle ja niiden joukossa oli
"Hunger"-niminen raita Metallicalta. Ilmeisesti uudelta levyltä?

Mun mielestä aika tiukkaa settii:worship:

Originally posted by pexxi
Sain kaverilta jotain biisejä konelle ja niiden joukossa oli
"Hunger"-niminen raita Metallicalta. Ilmeisesti uudelta levyltä?

Ei ole Metallican biisi tuo. Pyörinyt jo vuosia Metallica-feikkinä netissä.

No voihan...:curs:

Sain kyseisestä levystä kopion kaverilta ja eka kuunteku kerran jälkeen piti soittaa että onko tämä tosiaan oikea levy ja saundit kohdallaan...
Ei oikein tiedä että pakottasko itsensä kuuntelemaan levyä lisää vai joko luovuttas. Varsinkii nuo saundit tuntuvat meikäläisen korvaan karseilta, levyttikö ne jossakii peltitynnyrissä?
Viimeyönnä tuli muuten MTV:ltä Metallican live keikka ja siinä kyllä meininki ja jopa nämä uudet biisit vaikuttivat ihan entiseltä metallicalta mutta tällä levyllä...............:( :confused:

Originally posted by japa

Varsinkii nuo saundit tuntuvat meikäläisen korvaan karseilta, levyttikö ne jossakii peltitynnyrissä?

Tää some kind of monster kuulostaa lähinnä joltain vitsiltä. Niinkun sanoin, on eri asia kuulostaa "likaiselta" ja ihan vaan paskaselta.

Originally posted by Mike
Onkohan tosta levystä 2 eri versiota ja mä olen saanut jonkun apinoiden tekemän paskan?

Toiselta forumilta metallica-keskustelusta:

"The real album - It's not the same stuff as the "demos" being handed around on the internet. I did the same thing that some of you did: downloaded the apparent new tracks weeks ago. They blew, but they also weren't off the new album.
"

Iminkö itse nämä "skeida"versiot netistä, tuskin, levy oli ilmestynyt ja oikealta kuulostaa. Mutta tässä kaikille pieni toivon kipinä ;)

Back
Ylös Bottom