Metallica - Hardwired… To Self-Destruct

Kyllä kyllä. Omaan makuun kovimmat näiden 3 virallisen sinkun ulkopuolelta:

Spit out the bone
Here comes revenge
Murder one
Dream no more

Muiden täytyy antaa vielä "kasvaa".

Itse taas koen, että kovimmat biisit albumilta ovat Halo on Fire, Confusion ja tuo Moth into Flame. Kaikkihan noista soi todella hyvin kuitenkin :) Todella kova toi Halo on Fire kun ekan soolon jälkeen tulee clean osio ja 6min kohalla alkaa toinen melodiahärpäke ja nousee samalla tavalla kuin Blackenedin soolo. Ei voi muuta ku ihastella. :)

Mielestäni Metallican paras levy sitten Black albumin. Todellakin tykkään:rock:

Hieman vaikea kyllä päättää, että kumpi on parempi levy black albumin jälkeen. Tämä vai Death Magnetic. Edellisestä levystä diggailin kovin myöskin. Sanotaan, että tasapeli :) Julkaisispa Metallica uuden levyn jo :D

Koko levyn streamaus:

No ei nyt sentään paras mutta hyvä kuitenkin :)

Pitäydyn julistuksessani. ;) Niin monta mieluisaa kipaletta tuolta lätyltä löytyy. 30 vuotta sitten olisi voinut olla toista mieltä, mutta tähän aikaan ja tähän paikkaan paras M-levy!

OT
Perustelut:
Edelliset 4 levyä ovat olleet suorastaan huonoja ja muut on soitettu radiossa loppuun.
Dave takaisin kepin varteen, niin tulisi jotain älliä (mielestäni ala-arvoiseen) sooloiluun.

Eilen kävin hakemassa autoilumusaksi Äxästä tuon uuden levyn ja itse ainakin olen varovaisen hyväksyvästi diggaillut tuosta. Ei mikään uusi Master of Puppets, mutta ajoittain kaikua alkuaikojen vihaisemmastakin Metallicasta nähtävissä ja Jamesin ääni pelaa omaan korvaani paljon edellislevyä paremmin. Ainakin neljä ekaa raitaa on varsin toimivia ja kakkoslevyltäkin joitain osumia löytyi. Kaikkia ei vielä nimeltä muista.

Back
Ylös Bottom