Kyllähän se ihan Metallicaa on, jotain akselilla And justice 4 all - Black - Load. Jamesin ääni ei ole kyllä enää entisensä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...mikä onkin Metallican ylivoimaisesti suurin ongelma, sen takia turha enää odottaa bändiltä mitään mullistavaa. Uskomatonta, että The Black Albumilla Hetfieldin ääni oli käytännössä täydellinen, ja jo Loadilla ääni sopi paremmin lähinnä kantriin. Varsinkin livenä Hetfieldin ääni on mennyt masentavan paskaksi.Jamesin ääni ei ole kyllä enää entisensä...
...mikä onkin Metallican ylivoimaisesti suurin ongelma, sen takia turha enää odottaa bändiltä mitään mullistavaa. Uskomatonta, että The Black Albumilla Hetfieldin ääni oli käytännössä täydellinen, ja jo Loadilla ääni sopi paremmin lähinnä kantriin. Varsinkin livenä Hetfieldin ääni on mennyt masentavan paskaksi.
Mun mielestä Jamesi on aina ollut melko heikko laulamaan ja Larssi onneton soittamaan rumpuja, ja jätkät silti perusti koko bändin. Mutta silti, tai juuri siksi se on Metallica. Ei mun mielestä tuo Jamesin ääni nyt mitenkään ihmeellisesti ole paskemmaksi mennyt vanhalla iällä. Itseasiassa laulutekniikka on mielestäni jopa parantunut. Äänestä voi olla montaa mieltä, mutta itse diggaan joka levystä. Loadin ja mustan levyn välillä en huomaa kyllä itse juuri mitään eroa. Livenä se laulu nyt on mitä on, mutta levyille saa ne parhaat vedot nauhalle.
I do not agreeLarssi onneton soittamaan rumpuja,
En aio tilata ennakkon, meen 12.9 aamulla hakeen kiekon kaupasta. Sillon aion ostaa perus cd version enkä mitään paita,lippu,koodi,tomaatti,sukka,arkku-hässäkkää, joka maksaa turkkasen paljon.
Eiköhän sen pelkän cd:nki ole voinut yhtälailla ennakkotilata ;) Itse nyt vaan satun tykkään sukista ja tomaateista![]()
Tuleekohan tää levy jo klo 00.00 jonnekin paikkoihin, jotka sillon on auki, kuten ABC:t? Vois käydä jo sillon ostaa:DEn aio tilata ennakkon, meen 12.9 aamulla hakeen kiekon kaupasta. Sillon aion ostaa perus cd version enkä mitään paita,lippu,koodi,tomaatti,sukka,arkku-hässäkkää, joka maksaa turkkasen paljon.