Metal gear

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hanaa
  • Aloitettu Aloitettu
Sähän olet rauhallisesti edennyt, kunpa itsekin pystyisin samaan. Mä nimittäin hotkin koko pelin yhteen putkeen kahdessa päivässä. :D

Joo kun nyt on tullu jopa (!) kolmen päivän tauko pelaamisesta...! :D

Sitä aikasemmin pelasin aina joka ilta aamun pikkutunneille asti, muutamien tuntien jaksoissa, kun oli aikaa...

Vois kohta mennä takas Snaken tykö :haart:

Noniin, olipas haasteellista saada nettipeli toimimaan, tai noh, lähinnä jostain tunnareista oli kyse. Peli paranikin heti potenssiin tuhat kun pääsi räiskimään ja tappamaan, sarja kun ei ole entuudestaan tuttu niin hieman hankalaa tuo ohjattavuus.

Tilasin kaveriksi nyt GTA IV:n.

Kyllähän yksinpelissäkin saa räiskiä ja tappaa ihan niin paljon kun sielu sietää jos haluaa valita sen lähestymistavan, aseitakin löytyy yli 70 kappaletta pistooleista konepistooleihin, haulikkoihin, rynnäkkökivääreihin, raskaisiin konekivääreihin, tarkkuuskivääreihin, kranaatinheittimiin, sinkoihin ja jopa raidetykkiin asti. Melkein kaikkia voi kustomoida äänenvaimentimin, lasertähtäimin, kiikarein, lisäkahvoin ja muilla. Ja ihan "täyttä toimintaa" -kohtauksiakin löytyy useita, plus tietysti pomotaistelut. Alku vain on hieman hidas. Mutta tosiaan se juoni eli pelin paras anti jää aika (tosi) pimentoon jos ei ole aiempia pelannut.

Joo ei oo oikeen mun juttu kun äijällä liikutaan jossain Afganistanissa ja robotteja sataa taivaalta ja niitä hiivitään karkuun.... :jahas:

Nelosta olen päässyt vähän vilkaisemaan ja näyttää kaikin puolin mahtavalta. Kakkonen jäi hieman pettymykseksi, mutta kolmosessa tunelma oli jotenkin hyvä. Nelosesta en vielä tiedä, mutta tunelmaltaan tuo ykkönen säväytti todella kovasti.

Nelonen on pakko-ostos kunhan saan pleikan hommattua!

Joo ei oo oikeen mun juttu kun äijällä liikutaan jossain Afganistanissa ja robotteja sataa taivaalta ja niitä hiivitään karkuun.... :jahas:

Huppe annan vinkin joka luultavimmin parantaa peli kokemustasi etenkin juonen osalta, jos siis aijot pelata pelin loppuun asti...Lue Mg1, Mg2, Mgs1,Mgs2,Mgs3 ja Mgs:Portable ops pelien juonet wikipediasta ym. Tai sitten katot youtubesta erään tyypin videot, joka on kuvannut omat läpipeluunsa ainakin mg1-2 ja mgs1-3 osalta.

Linkki vielä ton yhen henkilön kanavalle: http://www.youtube.com/user/alexfung23

Huppe annan vinkin joka luultavimmin parantaa peli kokemustasi etenkin juonen osalta, jos siis aijot pelata pelin loppuun asti...Lue Mg1, Mg2, Mgs1,Mgs2,Mgs3 ja Mgs:Portable ops pelien juonet wikipediasta ym. Tai sitten katot youtubesta erään tyypin videot, joka on kuvannut omat läpipeluunsa ainakin mg1-2 ja mgs1-3 osalta.

Linkki vielä ton yhen henkilön kanavalle: http://www.youtube.com/user/alexfung23

Noh noh, turhaan sitä tuputtamaan kun pelien teema ei Huppea näytä kiinnostavan edes etäisesti. Nautitaan me pelistä sen sijaan myös Hupen edestä. :)

Jep :).Tänään sain pelin läpi pelattua.Saa nähdä onko intoa pelata vielä läpi oli meinaan ihan hyvä etenkin loppu osa.Voin sanoa pieneksi spoileriksi, että loppu on täysin odottamaton erään henkilön osalta(Ei Snake).Peli on miten sen nyt sanoisi erilainen peli mitä mgs2 ja 3 ovat olleet.En osaa sanoa oikeen, mutta peli oli minulle osittain kenties pieni pettymys en tiedä sitten johtuiko siitä, että peli erosi muista osista siinä että pelissä liikutaan paikasta toiseen.No aika sanaton olen pelin suhteen.En sen takia, että peli olisi huono tai hyvä vaan etten tiedä/osaa sanoa.Pientä viilausta niin ja jotain muuta niin peli olisi ollut tähän astisista Mgs peleistä jota olen pelannut niin parhain.Tai sitten pelasin pelin vain liian nopeasti läpi.:(

Samaa kaavaa mitä Mgs3 ja 2, mutta erilaisena.Jotain puuttui mitä edellisissä osissa oli.

Arvosanani 9/10.

Nyt juuri tuli katsottua loppuvideot.... voihan kevät kun pidin tuosta pelistä aivan uskomattoman paljon.... Ei riitä sanat kuvaamaan. Juoni,hahmot, ääninäyttelijät, grafiikka, musiikki, pelityyli.. Kaikki.

Yksi maailman parhaimmista peleistä mitä olen tähän mennessä pelannut.

Kiitos Hideo Kojima :haart:

Ei perhana, että alkoi pelihimo iskeä. Pitää varmaan hakea tänään kaupasta Mgs4.
Edellinen osa ei jostain syystä oikein iskenyt, mutta kakkosesta ja ykkösestä pidin todella paljon.

Ajattelin pelailla pelin läpi the boss extremellä ja vielä ilman tappoja, mutta kappas kappas kun taidot eivät riittäneetkään :D, nehän kuulee askeleetki seinän takana jos ei hiivi:wtf:. En oo aikasemmin ees noita metal geareja vaikeimmilla tasoilla pelaillu joten ei tosta mitään tullu, palo käämit jo alkumetreillä. Ehkäpä joskus sitten. Päätin tyytyä pelaamaan uudelleen solid normalilla, tällä kertaa yirittäen olla tappamatta ketään ja aiheuttamatta yhtään hälytystä. Eikö tolla tavalla saa sen stealth camon, vai oonko erehtynyt? Pitääkö pelata vaikeimmalla läpi ilman hälytyksiä?

Kova peli kyllä. Yöllä pelatessa aloin vaa hulluna räiskimään ja tapoin kaikki pmc:t mitä eteen tuli, hauskaa toikin :D kun mun mielestä aikasemmin oikeen voinu ees tollee pelata, ammusten loppumisen/huonon kuvakulman takia. Hiiviskely on tiesti myös antoisaa, kun pääsee yllättämään sotilaan ja kolkkaamaan maahan ja jatkamaan operaatiotaan.

Nyt on peli hommattu ja tunnin verran pelattuna. Kyllä on loistava peli.
Pitää nyt lähteä vähän urheilemaan ja loppu ilta menee todennäköisesti pelatessa.

Joo, en ole pelannut kuin nopeasti kokeillen sitä ensimmäistä MGS:ää vuonna miekka ja kivi, ei napannut. Hiiviskely ei nappaa muutenkaan. No netissä ollaan, HuppeFIN on käyttäjätunnus, katsotaan mitä nettipeli antaa.

Voi olla että pistän tuon saksa-bundlen halvalla kaupaksi, peli toimii täysin englanniksi, kuoret ja ohjeet ovat vain saksaksi. Kulkee mukana Suomeen esim. 2 viikon päästä.

Voin ostaa. Ja vaihtaa CODiin

Tietääkös kukaan kauan tuo MGO:n maintenance saattaisi kestää?

Himottaa kauheasti tuo Gene Expansionin hommaaminen, kun sais Merylin ja Akiban käyttöön + uudet mapit ja tietysti naispuoliset hahmot!

Tietääkös kukaan kauan tuo MGO:n maintenance saattaisi kestää?

Himottaa kauheasti tuo Gene Expansionin hommaaminen, kun sais Merylin ja Akiban käyttöön + uudet mapit ja tietysti naispuoliset hahmot!

Näköjään välillä yhä MGO shop tökkii, mutta sainpahan haettua Gene Expansionin!

:meryl: :dance:

Viimeseen rähinään neuvoja tarvitaan.

No niin nyt joku tiukka tipsi. Junnaa meinaan viimesen tappelun viimeisessä osiossa. Vaikeustasona Boss Extreme. Kolme ekaa nyrkkeilyä voitan mutta viimesessä on aina niin huonossa hapessa, että parin iskun jälkeen tippuu. Voiko noita iskuja tossa lopussa väistää edes, kolmessa ekassa matsissa toki voi. Vähän raastaa kun muuten homma olis pulkassa :)

Ratkes lopulta:

Ajotti vaan ekan lyönnin jossa lähestytään, jos lyö liian aikasin niin vetäsee hutin. Sen jälkeen hakkasin R1 nappia ihan hulluna :hyper:

5h aikaa ei tullut alitettua mutta muuten meni läpi ilman hälytyksiä/tappoja. Huomattavasti vaikeampi oli läpäistä joitain kohtia tällä vaikeimmalla tasolla.

Metal Gear Solid ja G.I Joe

Olen pelaillut jonkin verran MGS pelejä ja mielestäni tarina on upea.. Ja Japsit osaa luoda peleihin hienon tunnelman! Mutta aika paljon tulee mieleen G.I Joe sarjakuvat. Suomessa tunnettiin paremmin Action Force nimellä. Ainakin hahmot ovat ovat aikalailla samantyyppiset.. Onkohan MGS pelintekijät ottaneet vaikutteita G.I Joesta?

ai vittu tää oivan mahtava peli pakko sanoo! väitän et yks kaikkien aikojen top 10 menee ja omalla mielipiteellä kärkeen se sinne menee, awesome kertakaikkiaan, ihana!"

Back
Ylös Bottom