Oon tässä nyt reilu 2kk treenannu DC-ohjelmalla, eli 2-jakoisella 3 treeniä viikossa. Raskaita perusliikkeitä paljon. Itse olen rest-pauset korvannut pudotussarjoilla. Oon nyt jonku aikaa tehny 2metabolista harjoitusta viikossa ja aina niin, että hauis, jalat treenin jälkeisenä päivänä teen hyppyjä, kuntopyörällä polkemista jne. 15-30sek spurtteja ja sama aika lepoa. Vastaavasti rinta, olat, ojentajat ja selkä treenin jälkeen olen tehnyt vastaavalla tavalla punnerruksia, selän ojennuksia jne. Siksi näin, ettei esim hyppyjen yms jälkeisenä päivänä olisi jalkatreeniä ja näin ollen en välttämättä olisi täydessä terässä salilla, kun jalat olisi vielä rasittenuut metabolisesta.
Nyt mietin, että kuinka paljon tällainen verottaa palautumista? Monesti ollu jalat aika kipeät jalkatreenistä ja hyppiminen on tuskaa ja jalat aika soosina, noiden metabolisten jälkeen, mutta seuraavana päivänä kipua ei enää juurikaan ole, joten voisiko jopa tehostaa palautumista?
Nyt mietin, että kuinka paljon tällainen verottaa palautumista? Monesti ollu jalat aika kipeät jalkatreenistä ja hyppiminen on tuskaa ja jalat aika soosina, noiden metabolisten jälkeen, mutta seuraavana päivänä kipua ei enää juurikaan ole, joten voisiko jopa tehostaa palautumista?