Re: Anssi Manninen ja Met-Rx
Kiitos infosta. Kirjoitin tuossa hieman harhaanjohtavasti. Siis minä en (ainakaan vielä) ole Numicon/Nutrician hommissa, mutta olen ollut yhteydessä Nutricia Oy:n urheilupuolen miehen kanssa ja hänen mukaansa MET-Rx jakelu voi alkaa Suomessa vaikka Rexall myytiinkin (tällä siis tarkoitin "konsernin sisällä"). Oli tuohonkin kiireessä kirjoittanut päin helvettiä; siis MET-Rx yhtiö siirtyi käsittääkseni tuon kaupan mukana sille toiselle firmalle ja kauppa on saanut kilpailuviranomaisten vahvistuksen, mutta jakelu ilmeisesti jatkuu...aika näyttää..
Originally posted by Jouni Virtamo
Hyvä Anssi
Olen koonnut edellä Royal Numicosta kirjoittamaani materiaalia amerikkalaista lehdistä, mm. Miami Heraldista. Tehdyt kaupat ovat tosiasia. Ne vaativat vielä joitakin viranomaistarkistuksia, mutta homma lienee selvä.
En ymmärrä, mihin sinä erottelet Met-Rx:n tässä kaupassa. Yhdysvaltalaisen Carl DeSantiksen yritys Rexall Sundown osti Met-Rx:n tuotenimen ja kaikki siihen liittyvät oikeudet 1990-luvun lopulla tri Connellylta, Met-Rx:n perustajalta. Kauppahinta oli 106 miljoonaa dollaria. Carl DeSantis taas myi juuri Rexall Sundownin Royal Numicolle vuonna 2000 edellä mainitsemallani hinnalla. Voitko kertoa, miten Met-Rx nyt kesäkuussa vastoin lehdissä olleita tiedotteita olisi jäänyt kaupan ulkopuolelle ja siis Royal Numicolle?
En ole muuten tiennyt, että sinä itse kuulut Royal Numico konserniin, kuten annat kommentissasi ymmärtää. Onnittelen tästä.
Terveisin Jouni Virtamo
Kiitos infosta. Kirjoitin tuossa hieman harhaanjohtavasti. Siis minä en (ainakaan vielä) ole Numicon/Nutrician hommissa, mutta olen ollut yhteydessä Nutricia Oy:n urheilupuolen miehen kanssa ja hänen mukaansa MET-Rx jakelu voi alkaa Suomessa vaikka Rexall myytiinkin (tällä siis tarkoitin "konsernin sisällä"). Oli tuohonkin kiireessä kirjoittanut päin helvettiä; siis MET-Rx yhtiö siirtyi käsittääkseni tuon kaupan mukana sille toiselle firmalle ja kauppa on saanut kilpailuviranomaisten vahvistuksen, mutta jakelu ilmeisesti jatkuu...aika näyttää..