Met- Rx

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GymMan
  • Aloitettu Aloitettu
Re: Anssi Manninen ja Met-Rx

Originally posted by Jouni Virtamo
Hyvä Anssi

Olen koonnut edellä Royal Numicosta kirjoittamaani materiaalia amerikkalaista lehdistä, mm. Miami Heraldista. Tehdyt kaupat ovat tosiasia. Ne vaativat vielä joitakin viranomaistarkistuksia, mutta homma lienee selvä.
En ymmärrä, mihin sinä erottelet Met-Rx:n tässä kaupassa. Yhdysvaltalaisen Carl DeSantiksen yritys Rexall Sundown osti Met-Rx:n tuotenimen ja kaikki siihen liittyvät oikeudet 1990-luvun lopulla tri Connellylta, Met-Rx:n perustajalta. Kauppahinta oli 106 miljoonaa dollaria. Carl DeSantis taas myi juuri Rexall Sundownin Royal Numicolle vuonna 2000 edellä mainitsemallani hinnalla. Voitko kertoa, miten Met-Rx nyt kesäkuussa vastoin lehdissä olleita tiedotteita olisi jäänyt kaupan ulkopuolelle ja siis Royal Numicolle?
En ole muuten tiennyt, että sinä itse kuulut Royal Numico konserniin, kuten annat kommentissasi ymmärtää. Onnittelen tästä.

Terveisin Jouni Virtamo

Kiitos infosta. Kirjoitin tuossa hieman harhaanjohtavasti. Siis minä en (ainakaan vielä) ole Numicon/Nutrician hommissa, mutta olen ollut yhteydessä Nutricia Oy:n urheilupuolen miehen kanssa ja hänen mukaansa MET-Rx jakelu voi alkaa Suomessa vaikka Rexall myytiinkin (tällä siis tarkoitin "konsernin sisällä"). Oli tuohonkin kiireessä kirjoittanut päin helvettiä; siis MET-Rx yhtiö siirtyi käsittääkseni tuon kaupan mukana sille toiselle firmalle ja kauppa on saanut kilpailuviranomaisten vahvistuksen, mutta jakelu ilmeisesti jatkuu...aika näyttää..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käännöshommasta

Tervehdys Jason. Käänsin kirjan (Fredrik Paulún: Blodsockerblues) kevään mittaan ja hyväksyin taiton omalta osaltani kesäkuun lopulla. Painosta valmiin kirjan pitäisi putkahtaa elokuun aikana. Myyntiin se taitaa tulla syyskuussa.

Fredrikin kirja siis käsittelee lähinnä insuliinin hallintaa kaikilta mahdollisilta puolilta tarkasteltuna. Kaikki sisäeritykseen liittyvä on selitetty viimeisen päälle tarkkaan, mutta helppotajuisesti. Mielenkiintoista matskua.

Vaikka kirjan johtoteema on yleinen terveyskasvatus (väärästä ruokavaliosta johtuva aikuistyypin diabetes on jättiongelma elintasomaissa, myös Suomessa), siinä on helkkarin hyvät ohjeet glykeemisen indeksin käyttämisestä sekä lihasmassaa kasvatettaessa että bodia trimmattaessa. Myös kestävyysurheilulle on oma lukunsa. Kirjassa on myös kattavat GI-taulukot sekä uutuutena ehkä vieläkin mielenkiintoisemmat insuliini-indeksit (= miten muutkin kuin hiilarisafkat vaikuttavat verensokerin nousuun).

Kirjan suomenkielinen nimi on Verensokeriblues, kustantaja on Bazar Kustannus.

Hyviä treenejä toivottaen,
Jouni Virtamo

Näin tossa vähän aikaa sitten Met-Rx tuotteita myynnissä jo toisessa pohjoismaassa. Esittelijän kertoman mukaan sen pitäisi tulla koti-Suomeenkin pian, edustaja on valmiina, mutta mistäs sitä niistä tietää.
Aion kyllä kokeilla kun se ilmestyy tänne. Yrittäkää saada sitä pakkikselle myyntiin.

Tähän perään vois kysäistä näin ihan yleisesti, että kuinka kauan Met-rx tuotteita on ollut nyt myynnissä Suomessa?
Ostin itse viime viikonloppuna pari Protein Plus patukkaa ja oli parasta maultaan mitä oon IKINÄ maistanu! Ja ravintoarvotkin oli tosi hyvät
(85g: 320kcal/29hh/34p/8r). :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom