Messenger jumissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inska
  • Aloitettu Aloitettu
XP halusi asentaa jonkun tietoturvapäivityksen koneeseen tänään, ja tämän seurauksena teki jotain messengerillekkin.
Ikkunointi ei toimi ollenkaan enää messengerin kohdalla, eli hiiren osoitin menee messengerin ikkunan "alta".
Lisäksi kun yritin kirjoittaa salasanaa ja käyttäjätunnusta, niin jostain syystä näihin tekstikenttiin ei ilmesty kirjoittamani merkit heti, vaan hirveällä viiveellä.
Lopulta herjaa jotain ettei voinut kirjautua palveluun jne.
Yritin asentaa msn:n erikseen koneeseen, mutta ei muuttanut mitään.

Muilla samoja ongelmia?

Edit: vika korjaantui kun asensi (uudestaan) msxml3.msi:n. Ilmeisesti tuo pävitys poisti tuon tai jotain yhtä nerokasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
XP halusi asentaa jonkun tietoturvapäivityksen koneeseen tänään, ja tämän seurauksena teki jotain messengerillekkin.
Ikkunointi ei toimi ollenkaan enää messengerin kohdalla, eli hiiren osoitin menee messengerin ikkunan "alta".
Lisäksi kun yritin kirjoittaa salasanaa ja käyttäjätunnusta, niin jostain syystä näihin tekstikenttiin ei ilmesty kirjoittamani merkit heti, vaan hirveällä viiveellä.
Lopulta herjaa jotain ettei voinut kirjautua palveluun jne.
Yritin asentaa msn:n erikseen koneeseen, mutta ei muuttanut mitään.

Muilla samoja ongelmia?

Edit: vika korjaantui kun asensi (uudestaan) msxml3.msi:n. Ilmeisesti tuo pävitys poisti tuon tai jotain yhtä nerokasta.

Mulla tuli just tuo sama ongelma.(live messenger)

Osaisiko joku ihan rautalangasta vääntämällä neuvoa miten saan taas mesen tulille?

kiitos...

Mullakin mese jumii aina välillä. :( Käytän ebuddy-messengeriä.

Poistin tuon liven ja nyt yritän sitä asentaa uudelleen.Ei anna asentaa:curs:
palomurina minulla windowsin oma ja virusturva norton.olen kokeillut ottaa myös muurin pois päältä.Ei auta.

Mikä tuo Trilianmese oikein on?Ja toimiiko se keskusteluissa vaikka kavereilla on esim.Livemessenger?

Poistin tuon liven ja nyt yritän sitä asentaa uudelleen.Ei anna asentaa:curs:
palomurina minulla windowsin oma ja virusturva norton.olen kokeillut ottaa myös muurin pois päältä.Ei auta.

Mikä tuo Trilianmese oikein on?Ja toimiiko se keskusteluissa vaikka kavereilla on esim.Livemessenger?

Lue wikipedian linkistä, jos haluat tarkempaa tietoa. Suosittelen asentamaan ja testaamaan, niin kysymykset selviää sen siliän tien.

Ja toki toimii kaikkien muiden kanssa.

edit, tässä toimiva linkki trillianin wikiin Trillian

Suomeksi jos englanti ei taivu:

Trillian on Cerulean Studiosin valmistama pikaviestin, joka osaa hyödyntää Microsoftin MSN Messengeriä, ICQ:ta, Yahoo Messengeriä, AOL-pikaviestintä sekä IRC:tä. Trillianissa on myös tuki SkinXML-kielellä kirjoitetuille ulkoasuille, 128-bittinen SecureIM-salaus, hymiöt sekä äänet, jotka kertovat keskustelukumppanin tunnetilasta. Trillian Prossa on myös mahdollisuus käyttää muita pikaviestimiä kuten Jabberia. Osasyy Trillianin suosion "kasvuun" voi olla sen muokattavuus: kyseiseen ohjelmaan nimittäin on suhteellisen suuri määrä erilaisia liitännäisiä ja nahkatiedostoja ladattavissa suoraan Cerulean Studiosin sivustolta.

Ootko testannu tätä?:

"Fix 80040111 and 80040154 Error.

Cause: MSXML library may be corrupted and may have to be reinstalled

Troubleshooting steps:

Step 1. Re-register msxml3.dll

- Click on the Start menu, select Run and type the following:
Regsvr32 %windir%\system32\msxml3.dll

Hopefully, you will see a window popup that says: DllRegisterServer succeeded in C:\Windows\System32\msxml3.dll is succeeded.

Step 2. Restart your computer and sign into Messenger again

Labels: error code 80040111, error code 80040154 "

http://msn-errors.blogspot.com/2006/11/msn-messenger-errors-80040111-and.html

Ootko testannu tätä?:

"Fix 80040111 and 80040154 Error.

Cause: MSXML library may be corrupted and may have to be reinstalled

Troubleshooting steps:

Step 1. Re-register msxml3.dll

- Click on the Start menu, select Run and type the following:
Regsvr32 %windir%\system32\msxml3.dll

Hopefully, you will see a window popup that says: DllRegisterServer succeeded in C:\Windows\System32\msxml3.dll is succeeded.

Step 2. Restart your computer and sign into Messenger again

Labels: error code 80040111, error code 80040154 "

http://msn-errors.blogspot.com/2006/11/msn-messenger-errors-80040111-and.html

Voi jee,että olen käsi tän homman kanssa.:down:

Osaisitko ihan rautalangasta vääntämällä kertoa,että miten toimin?

Kävin tuolla antamassasi linkissä ja löysin juuri nuo kyseiset ohjeet,mutta en oikein tiijä mitä tehdä...:(

Suomalaiselle wintoosalle:

Käynnistä | suorita | kopio "Regsvr32 %windir%\system32\msxml3.dll" teksti aukeavaan tekstikenttään (ilman lainausmerkkejä). Paina Enter.

Tämän jälkeen pitäis tulla ilmoitus tyyliin "DllRegisterServer rekisteröinti onnistui kohteessa C:\....."

Käynnistä kone uudelleen ja toivo parasta.

Kamalasti enempää rautalankaa en osaa käyttää :D

Amerikan ohje onkin tuossa.

Kiitos Jakob:hyvä:
Nyt Mese taas toimii:dance:
Sen verran olisit vielä voinu vääntää rautalangasta,että "Klikkaa ensin vasemmasta alalaidasta käynnistä valikkoa:rolleyes:...",mutta näppäränä miehenä hoksasin itse:D

Suositut

Back
Ylös Bottom