Meshuggah - obZen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
Koko albumin streamaus bändin MySpace sivuilla :rock: .

En epäile hetkeäkään, yhtään obZen-albumia vähättelemättä, ettei Opeth pese kaikki 2008 julkaisut. Opeth vaan toimii aina, eikä ole tehnyt yhtään huonoa levyä -> tuskin nytkään.

Makuasioita. Mun mielestä Opeth on yliarvostettu ja tylsä. :whip:

Ehkä uus levy saa innostumaan, saa nähdä.

Kerran kuullut levyn kehnolta mp3 tiedostolta. Odotan levyä..

Tuosta Opeth/Meshuggah parhaudesta ja yleensäkkin. Aika apsurdia väittelyä minun mielestäni mikä (kumpi) on parempi. Maku asioita kun ovat. Kummassakini pändissä kovia muusikoita kyllä.

Makuasioita. Mun mielestä Opeth on yliarvostettu ja tylsä.

Tylsäksi en Opethia voisi ikinä sanoa. Ainoa mikä ärsyttää on sen ylimuodikkuus. Vituttaa katsella kun yläasteikäiset kossit kulkee paskasella tukalla Opethin paita päällä. Hyvä toisaalta huudella kun olen itse Opethia pitänyt yhtenä maailman parhaista bändeistä heti Morningrisen ilmestymisestä lähtien...Taisinpa olla silloin yläasteella tai nippa nappa lukiossa.

Mesukasta ei ikinä uskoisi tulevan mainstreamia.

Itsekään en kovin puolueettomasti voi suhtautua tohon Opethiin, nimenomaan sen uskomattoman suosion takia. Sama juttu kalvaa Bodominkin kanssa. Kaverit hehkuttaa kovasti eikä itessä herätä muuta kun jonkintasoista närkästystä. Liekö toi yleinen hehkutus vieny siitä parhaan terän.
Mesukasta ei ikinä uskoisi tulevan mainstreamia.
Ei tosiaan varmaan aukee kovin suurelle kuulijakunnalle koskaan, joten ei tosta pitäs olla pelkoa. :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Juu ei varmaan ole Opeth ja Meshuggah parhaita vertailukohtia toisilleen. Sen verran erilaista musiikkia ovat vaikka kumpikin tyylisuuntiensa huippuja.

Onpa muuten käsittämättömän kova pläjäys. Edelliseen verrattuna ei ihan yhtä haastava kokemus, mutta kun alkaa tarkemmin kuuntelemaan, niin alkaa aivoja ahdistamaan. Pitää alkaa kelailemaan pätkiä edes ja takas, että löytää kaikki jutut mitä niihin sisältyy. Oikeasti kiinnostavinta ja haastavinta musiikkia juuri nyt. Samaan aikaan levyä voi kuitenkin kuunnella läpi, kunhan ei anna aivojensa vajota liian syvälle rytmiikan suohon.

:rock:

Itse levyä viikon verran pyörittäneenä voin sanoa, että on aivan helvetin tiukkaa kamaa. Kevyesti Meshuggahin paras levy. Pari päivää sit yli 38 asteen kuumeessa tykittelin tätä volumet kaakossa ja olin varma, että sekoan lopullisesti. Tällä hetkellä suosikkina on Dancers to a Discordant System.

Harvoin tulee tämmöisiä levyjä eteen, jotka heti alkuun jyräyttää paskat housuun ja vielä monen kymmenen kuuntelukerran jälkeen aiheuttaa vilunväreitä. Klassikkoainesta.

Hyvä video :rock: .

Aika mieletöntä jalkatyöskentelyä. Videosta voi aistia miten pirun kovaa duunia tossa biisissä joutuu tekemään. Ei onnistuis ihan jokaiselta metallirumpalilta.

Back
Ylös Bottom