Mesevirus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja *Hanna*
  • Aloitettu Aloitettu
"ootko tässä ja osoite, jossa on oma email"

Älkää painako, mutta noita on tippunut nyt parilta ihmiseltä jo tän päivän aikana.

Helvetti noi levii nopeesti. Mulle tuli eilen illalla vähän ennen 23-00 tollanen viesti. Olin just lähössä nukkumaan niin sitten menin painaa sitä linkkiä hätäseen koska en sen enempää kiinnittänyt huomiota. Tajusin heti sen jälkeen että perhana sehän on niitä viruksia ja heti siinä samassa tuli 3 tyypiltä sama viesti uudestaan.

Mitä noi virukset tekee muutakun vaan lähettää tota roskaviestiä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen illasta tuli kans parilta kaverilta tuollaiset:
- "jätkä vähän kännissä (hymiö)" ja linkki missä oli mun oma s-posti lopusa
- "Onks toi sun kuva (hymiö)" ja toi s-posti linkki

No ku mä mikään insinjööri oo ja tajuu että mua nuin huijataan, niin menin epähuomiossa kesken pokeriturneen klikkaan toista, nii ei menny ku puolsekunttii ja alako koko kone väläkkyyn ja veti jumiin. No äkkiä virrat pois ja modeemin virtajohto irti.

Oli kuulema lähetelly vastaavanlaisia kaikile jotka oli mulla mesesä onlinessä. PERKELE.
No ei muuta ku kaikki virus ym. häsmäkät pyöriin ja sitten uusiksi kokeilin mesee päälle. No ei keriinny ees kunnolla aukeen, kun alako sama vilkkuminen. Johot irti taas...

Nyt ei uskalla meseä aukassa, vaikka kaikki ylimääränen on poistettu ja ohjelmat ajeltu, eli mitä nyt???

Jumalauta jos mä joskus törmään johonki sälliin joka kertoo nuita perkeleitä tekevän, niin lupaan ja vannon että käyn teippaan sen lähimmän poliisilaitoksen ulko-oveen terroristiteipillä kiinni ja kirjotan ottaan tussilla jotta "KRIMINAALI".

Huh! Ite meinasin eilen painaa tuollaista linkkiä, mutta kuin katsoin sitä linkkiä, niin päättelin että pakko olla joku haittahomma :D

Enpä tajunnu yhtään kun tuo linkki tuli ja avasin sen. Ei sieltä kyllä mitään näytä tulleen, toivottavasti...

"sonja sanoo:
Moi onks tää sun kuva? näytät olevan kännissä "joku linkki, kuten termis sanoi, oma Email siinä"
Varokaapas.
Kaverille tuli kans eilen tämä ja totta kai avasi sen ja nyt lähetteelee kaikille sitä 5 min välein ja ei voi itse kirjoittaa sillä aikaa

Juu eilen joku mullekin lähetti, linkin päässä näköjään sellainen perusjippo, 123picture.jpg.com tai vastaava, eli sovellus hämäävästi nimettynä jota moni voi luulla kuvaksi.

Kokeilkaa salasanan vaihtoa jos klikkasitte ja se lähettlee noita eteenpäin.

Ei auta :(
C:\WINDOWS\winudspm.exe <-- siinä on ainakin näkyvä örkki mitä lokeja on katellut nyt

Eikä auta jos käyttää muuta softaa koska se örkki on edelleen koneella, voi olla joku ircbotti tai joku mikä haluaa ottaa käyttiksen haltuunsa :(

Taitaa tällä hetkellä olla HJT-loki oikea vaihtoehto, se vaan huono että vt.netissä on aika kiirus nyt noiden kanssa...
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=38072&page=585

Kokeilin kans avata tuota linkkiä ja se ois siellä vaan halunnu tallentaa jotain koneelle, en jaksanu sen pidemmälle enää onneani koetella :P
Onko joku siis saanut tosta viiruksen pelkästään klikkaamalla?

Kokeilin kans avata tuota linkkiä ja se ois siellä vaan halunnu tallentaa jotain koneelle, en jaksanu sen pidemmälle enää onneani koetella :P
Onko joku siis saanut tosta viiruksen pelkästään klikkaamalla?

Ei siitä mitään ole sulle tullut, ellet hyväksynyt sitä tiedostoa. Monella vaan voi olla asetukset niin, että tiedostolinkit ladataan sen kummempia kyselemättä.

Vittujen vittu, vimoset 4 tuntia tehety jos vaikka ja helevetti tuolle omale koneele, eikä tunnu mikään auttavan. Kaikki virukset, troijalaiset ym. saatiin pois ja niitä ei enää löydy vaikka oli nekin kerinneet kopioitua aivan sairaan moneen paikkaan.

Sitten ku koneen piti olla ok, kun mikään ei enää herjannu mistään, mese poistettu, kaikki tiedostot käyty läpi + miljoona muuta hommaa mistä mä en ite tajuu mitään, niin yritettiin vaihtaa palomuuri windowsin omasta Sygateen ja asenta mese uusiksi. Ja paskat moinen onnistu, ei tuo kone päästä mua päivittään käyttöjärjestelmää mitenkään.

Onneksi sai työhommat pelastettua tikulle kun ei olleet ku tekstitiedostoja jotka tarkastettiin ennen ku alettiin niitä tikule siirtään. Nyt tuo saatanan läppäri vaan herjaa aivan sama mitä yrittää alkaa sillä tekeen, eli jotain tuhoa tuo viiruksen perkele on saanu tuonne pysyvästi aikaseksi. VITTU.

Jumalauta nuita tuulen nussimia pulun paskoja jotka nuita viiruksia duunailee, pitäis viedä sinne saunan taakse koko saatanan porukka ja vatkata takasin spermaksi ja heittä se kukille joki varteen, uusiksi nuita ei nussimaan kannattis alkaa.

Jos joku löytää jonku muun konstin ku koko hela paskan formatoinnin ja uusiksi kaiken asentamisen, niin syvästi kumartaen risumies kiittää tätä pelastavaa toveria.

Edellisen viestin jo poistin, tuli sen verta änkyröissään se kirjailtua tovi sitten...

edit. eipä näköjään poistunutkaan, jätetään se sitten tuohon ja poistetaan tää uus.

Menin itse tyhmänä kattoon ku moinen viesti tuli tyypiltä jonka kautta oli "tutustunut" netissä. Joku linkki siinä oli jota oli muokattu niin että loppuun oli lisätty .jpg tjms. Heti linkin avattuani tajusinkin tilanteen ja suljin avautuneen ohjemaikkunan välittömästi. Mitään kummia ei oo kylläkään tapahtunut eikä koneeltakaan mitään epäilyttävää löytynyt.

*Edit: tämä tapahtui kylläkin jo ~ pari kuukautta sitten

Täällä sama meno.

Yleensä oon ohittanut moiset yritykset naurahduksen kera, mutta viime yönä tuli olosuhteiden uhrina napattua yheltä puolitututulta tytöltä tauti.

Tässä on nyt sitten puoliltapäivin kokeiltu jos jonkinmoista. Tuntuu että kun yks ohjelma häviää niin siellä on aina joko sama tai joku toinen kohta tilalla. Kaikkein tuskallisinta on ihmeelliset jumitukset joita on ollut muutaman kerran (kuvakkeet häviää työpöydältä, hiiri jää paikalleen, kaiken käynnistyminen kestää puol tuntia). Nytkin kirjottamine takkuuaa.. apua.. taas se tulee..

Saakeli. Just olin herännyt päikkäreiltä ja klikkaamaanha mä menin. Olin niin jumissa että laitoin ton paskan vaikka spybot varotteli heti. Sit näky kun lähetteli kaikille ton saman paskan ja avg free:n automaattinen korjaus kesti 20s.. siinä ajassa ehti jo paskaa lähteä eteenpäin. Onko tähän jotain omaa korjausohjelmaa kuten ennen oli vai lähteeköhän ihan noilla ohjelmilla?

Klikkailin moista linkkiä mutta avautu tyhjä sivu eikä mitään tapahtunut. Hö, tylsä virus. Ei vissiin aktvioidu VISTA + Firefoxilla. Eikä mulla mitään virustutkaa ole.

Eilen klikkasin itekki tollasta linkkiä, mutta onneksi herätyskellot soivat kun kattelin tiedostotyyppiä joka oli MS-DOS tiedosto, vaikka kuva sen piti olla. Tässä vaiheessa sanoin ei kiitos ja suljin ikkunan.

Nuo ovat juuri siitä ilkeitä, että tollasia saattaa vahingossa hyväksyä kun on aivan koomassa tai muuten vaan puolilla valoilla mukana.

aka. "Yes, Yes, Next, Next, Yes, Yes, Yes"

Klikkailin moista linkkiä mutta avautu tyhjä sivu eikä mitään tapahtunut. Hö, tylsä virus. Ei vissiin aktvioidu VISTA + Firefoxilla. Eikä mulla mitään virustutkaa ole.

Haha! Piti dissaa aikoinaa mut siti pisti vistan. :)

Voi poika poika.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom