Mercer Vs. Kimbo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Tuli mieleen yks juttu mitä mulle aina kerrottiin yhessä entisessä duunissa ku alotin brassin. Eli olympiatason Taekwondoka oli lähtenyt häntä koipien välissä baarista kun paikallinen kovanaama oli kuulemma sanonu että mennään pihalle. Niillä oli tosin kokoeroa semmoset 30cm ja 40-50kg...

Suomessa taitaa olla kolme ihmistä jotka on ollut kilpailemassa Olympialaisissa lajina Taekwondo

Kirsimarja Koskinen
Veera Liukkonen
sekä raskaan sarjan +80 Teemu Heino

Mä jotenkin oletan sinun puhuvan Heinosta,joten kerroppa lisää tosiasioita tästä tapauksesta?Heino on muistaakseni melko iso mies joten kiinnostaisi kovasti?

En tiedä, onko mikään niin kyllästyttävää kuin nämä loputtomat jutut salaperäisistä katujen kingeistä, jotka voittavat kaikissa olosuhteissa kaikki neiti-kamppailulajien harrastajat. Minkään lajin harrastaminen ja kehäosaaminen ei auta (Huom! Kehässä on säännöt - kapakassa ei!) näitä snagarijonojen armottomia tainnuttaja-selättäjiä vastaan, sillä nämä pojat ovat brutaaleja TODELLISEN KATUTAISTELUN osaajia, joilla on tilillään yli 100 totaalista tyrmäysvoittoa kaljahuuruisessa aamuyössä. Siinä on vaan paras valkoiseen lakana-asuun sonnustautuneen nörttipehmosensein painua kotiinsa ja olla kiitollinen ettei nenä ole enempää kipeänä...

Yhtälailla ärstyttää se että osa porukasta luo kuvan et kamppailulajit tekee autuaaksi. ei se ihan niinkään taida olla. ihmisen suurin ase kuitenkin on tuolla korvien välissä ja se voi olla kohtuu kovassa kunnossa ilman sitä senseitäkin...

Ei tuolla vehkeellä snagarilla pärjää, siellä on kato semmoiset miehet vastassa, ettei jollain aseenkäsittelykoulutuksella tee yhtään mitään.... ne katupojat ovat sentään TODELLISIA TAPPAJIA...

Yhtälailla ärstyttää se että osa porukasta luo kuvan et kamppailulajit tekee autuaaksi. ei se ihan niinkään taida olla. ihmisen suurin ase kuitenkin on tuolla korvien välissä ja se voi olla kohtuu kovassa kunnossa ilman sitä senseitäkin...

Juurikin näin.

Suomessa taitaa olla kolme ihmistä jotka on ollut kilpailemassa Olympialaisissa lajina Taekwondo

Kirsimarja Koskinen
Veera Liukkonen
sekä raskaan sarjan +80 Teemu Heino

Mä jotenkin oletan sinun puhuvan Heinosta,joten kerroppa lisää tosiasioita tästä tapauksesta?Heino on muistaakseni melko iso mies joten kiinnostaisi kovasti?

No itseasiassa tää kundi on ollu Ruotsin maajoukkueessa. Enkä tiedä sen enempää yksityiskohtia... Ei kyllä ole tainnu olla maajoukkueessa kymmeneen vuoteen tosin. Tämäkin oli siis tapahtunu ikuisuuksia sitten. Enhän mä edes tiedä jos toi totta :rolleyes:

Edit. Eihän vittu Taekwondo ole ollu edes Olympialaji sitten v 2000! Tais muuten olla maajoukkueessa vaan, ei olympiatason. No anyway...

No itseasiassa tää kundi on ollu Ruotsin maajoukkueessa. Enkä tiedä sen enempää yksityiskohtia... Ei kyllä ole tainnu olla maajoukkueessa kymmeneen vuoteen tosin. Tämäkin oli siis tapahtunu ikuisuuksia sitten. Enhän mä edes tiedä jos toi totta :rolleyes:

Edit. Eihän vittu Taekwondo ole ollu edes Olympialaji sitten v 2000! Tais muuten olla maajoukkueessa vaan, ei olympiatason. No anyway...

:itku:

onpa taidettu syöttaa sulle vähän paskaa.

kyllä kännissä kirjoittaminen on helppoa, siis tarkoitin Benulle.
Ps se että Sm mitalisti tai olympia mitalisti ei rupea tappelemaan jossain Baarissa on aika normaalia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aivan. Ei sitä uraa kannata riskeerata siten, että on rystyset paskana ja pahoinpitelysyyte taskussa viikko ennen SM-skaboja vain siksi kun on räkälässä puolustanut "kunniaansa" jotain alkuasukasta vastaan.

No ei noi aikasemmat viestit ollu kännissä kirjotettuja vaan ihan dyslexian piikkiin menee. Nyt vedän kännissä ja siis jeesus edelleen, tää on ihan legendaa. Mutta ei se johtunu siitä että kundi miettis tulevaisuuttaan ja pyytäis anteeks sen takia, vaan haasto tyyliin itte riita! Rupes ite haastamaan siis. Vetää kuulemma nykyään sama kundi kickboxing treenejä. En tunne koko jätkää joten en voi oikeestaan sanoa mitään sen enempää. Mukava kaverin se on mun kokemuksien mukaan, enkä tiedä mitä uskoa,

Joo näinhän se aina menee katutappeluissa ... Vastus on vähintään sm tason nyrkkelijä/painija/ninja tai sitt vastassa oli useempi jätkä ja niillä oli kättä pidempää mukana ja jotenki ihmeen kaupalla se yksin tapellu mätilasse veti niitä kaikkia pataan. JOKA KERTA. :zzzz:

No siis, sanotaanko että mä olen ns kamppailoiden puolella tässä jutussa. Mutta esitin nyt vaan jutun jonka olin kuullu tässä ku kaikki muutkin teki sen. En vaan voi uskoa että se on noin helppoa. Meinaan viimestään tänään joku kundi (50v+) rupes selittämään jotaan judosta mulle. Eise kauheen vakuuttava ollu.. tai no, ei se mitään mistään tienny. Ja jos se sais turpaansa baarin ulkopuolella koko jengi puheis kauheita......Meinaan et jengi phuu yhtä sun toista, väitti tääki olevasa black belt!?

Joo mutta et sinä voi vain jättää huomioimatta treenin vaikutusta. Oletko ikinä nähnyt ketään esim. vaparin, nyrkkeilyn peruskurssille tullutta kovista joka kokeilee sparria kokeneempaa vastaan. Se ero on jo kauhia puoli vuotta treenanneeseen verrattuna.

Näkisin, että aina muistetaan vain ne kerrat kun kamppailulajeja harrastava on ottanut nokkiinsa, ei niitä tuhatta kertaa kun on käynyt toisinpäin...

Ja niinäkin kertoina kun katujen kingi on "voittanut" syynä on varmasti ollut ulkopuoliset syyt. Kamppailija ei ole halunnut tapella, on ollut kovemmassa kännissä, on tullut monta isompaa äijää päälle. Tuo suostumus taitaa olla se isoin syy. Tiedän tapauksia jossa kamppailija on leimattu pelkuriksi tai hävinneeksi koska on poistunut takaovesta tai ei ole mättänyt toista sairaalaan.

Jaahas, jutustelu karannut omille teilleen taas vaihteeksi......

Locketi lock.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom