Moi teri. Kävin hakee ton seuraavana päivänä eli oon ajellut reippaan kk:n tolla. Kiva peli kaikin puolin. Se on ns. pieni suuri auto mun mielestä. Sisätilat on ällistyttävän hyvät, kun autoa on silmäillyt ulkoa. Ei se ulkoakaan mikään mini ole, mutta isoa farkkua pienempi selvästi. Alkuun oli jotenkin hassu fiilis, kun siinä istuu aika korkealla, mutta nyt se tuntuu jo hyvältä, näkee hyvin etc. En itse asiassa tiedä johtuuko just korkeudesta, mutta tossa ei paljon kuolleita kulmia ole kääntyessäkään. Panoraamakatto lisää tilan tuntua entisestään.
Potkua tossa versiossa on hyvin otin sen 140kw automaatin. Varsinkin vaihteet sporttiasennossa painautuu selkänojaan oikeasti kiinni. Sisätilat on ylelliset, tossa on jotain kromilisää maksettu selkeästi, samoin ulkopuolelta on laitettu helmoja ja keulaa ja perää, peilejä ym. Kuitenkin hyvällä maulla, että tota mersua vois joku tätikin ajaa. Huomasin noi viritykset vasta kun parkkeerasin kaupan pihalle perus b-sarjalaisen viereen. Se ei rehellisesti kovin hieno ole.
Ja nyt kk:n jälkeen annan sen kaverin ajettavaks ja tod.näk. laitan myöhemmin myyntiin. Tuli komennukselle varmistus ja painun tossa kesällä jenkkeihin hommiin pariks vuodeks. Tuon tietty sieltä uuden rassin sitten. Eli sellainen aika lyhyt tuttavuus mulle ja meselle tuli, mutta voin kyllä suositella ihan perheautoksikin. Takakonttiin menee vaunut heittämällä. Huoltokustannuksista ja vikaherkkyydestä mulla ei ole mitään tietoa eli ne jäi pois tästä suppeasta arviosta. Kulutus on kaupungissa n. 10l mulla, mut kyllä sillä "paremmin" ajamalla 8-9 pintaan pääsee.
Mut mukavahan tolla tähtikeulalla ajella on