Meneekö paljon rahaa raketteihin UV:na?

Meil on pieni miitti erään pelifoorumin jäsenten kanssa ja pistetään jokainen joku 10€ likoon ja paukutellaan sitten niillä ostettuja paukkuja yhdessä, ikinä en oo ennen maksanut ainoastakaan paukusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Salomaa sanoi:
Tuli testattua noita kiinareita ja yllättävän lujaa ne kyllä pamahti.
Kiinareita hmmm... tuli ne mukavat lapsuusajat mieleen kun kiinareita kannettiin kassitolkulla kaupasta ja paukuteltiin pitkin vuotta;) eikö nuo kiinarit olleet kiellettyjä jossain vaiheessa... jos ne on tulleet takaisin niin pitäisköhän ostaa... alko lapsettamaan:D raketeista en ole koskaan välittänyt.

Kyllä varmaan täytyy pari pataa tms. käydä hakemassa. Roomalaisia on aina ollu, eli jos niitä ei saa edes mistään varastosta enää huomenna/ylihuomenna niin:( mitään kiinareita tmv ei hankita, turhimpia keksintöjä ever.
Yleensä on ollut pari ihan kunnon rakettiakin, mutta tänä vuonna ollaan sellasessa paikassa (mökilklä) ettei niitä saa oikein ammuttua, eli ei sit.

Vajaalla kolmellakympillä tuli ostettua. Iski ehkä vähän ahneus. Saas nähdä ehtiikö kaikkia edes räjäytellä. Toinen kerta viimeiseen 15 vuoteen kun ostan pommeja.

Tähtityttö sanoi:
Kyllä varmaan täytyy pari pataa tms. käydä hakemassa. Roomalaisia on aina ollu, eli jos niitä ei saa edes mistään varastosta enää huomenna/ylihuomenna niin:( mitään kiinareita tmv ei hankita, turhimpia keksintöjä ever.
Yleensä on ollut pari ihan kunnon rakettiakin, mutta tänä vuonna ollaan sellasessa paikassa (mökilklä) ettei niitä saa oikein ammuttua, eli ei sit.

Onhan noita vähän jytkympiä roomalaisia myynnissä. Hakkaa muutenkin sen vanhan tuhnun 6-0.

Viel ois muutama kymppi jäljellä rakettibudjettia, pitää tsekata aattona ennen sulkemisaikaa ne vikat tarjoukset kaupoista. :evil:

Isillä olikin roomalaisia varastossa, jee. Saatiin koko säkki, mukana myös niitä hemmetin "pierumunia", saas nähdä jaksaako niitä laittaa ollenkaan.
Vielä pari pataa tms. niin se on siinä!:D

0 euroa menee tänä vuonna, aivan kuten viime vuonnakin. Silti viime vuonna räjäyttelin n. 2 muovisäkillistä muiden paukkuja, kun eivät itse halunneet niitä poksauttaa, katsella vain. Tänä vuonna voisi jättää paukuttelun väliin, humala + räjähteet tekee tästä tytöstä pienen iloisen pyromaanin, ja tämä yhtälö on ehkä vähän hasardi yhdistettynä siihen miksailu- ja testaamishimoon mikä mulla on :david:

Noniin, nyt on pommit ostettu. 21 euroa meni ja sillä sai aivan järkyttävän säkin! Pitäisi varmaan tossa illemmalla mennä testailemaan vähän kiinalaisia ja ym. pientä :evil:

Tulihan noita muutamalla kympillä ostettua. Toivottovasti tällä kertaa kerkiää ne ampumaan ja näkemään muidenki ampumia pommeja :jahas:

Ostin äskettäin lähemmäs 300 rakettia 1 eurolla. Olihan se pakko ostaa pari pakkausta, kun 144 minirakettia sai 50 sentillä. :)

Noilla on kiva tähtäillä kaikkea, mikä ei liiku.

Emäntä toi seuraavanlaisen setin mulle töistä tullessaan. 10 euroa maksoi, ihan hyvin keppiraketteja tohon hintaan.

attachment.php

Liitteet

• raketit.jpg
    raketit.jpg
    118,9 KB · Katsottu: 238
Timba79 sanoi:
Emäntä toi seuraavanlaisen setin mulle töistä tullessaan. 10 euroa maksoi, ihan hyvin keppiraketteja tohon hintaan.

No voi helvetti, mistä noita saa??
PRKL eilen ostin 5 hikistä rakettia (2 isompaa & 3 pienempää) hintaan 8,50€ :curs: :curs:

Taitaa olla mun rakettibudjetti tasan 0€, hyvä jos on rahaa baariin sisälle. :D

En osta, kattelen kyllä kun muut ampuu, jos nyt ulkona oon siihen aikaan. Mutta kyllä pari vanhaa thunder kingiä olis silti hiano ampua.

Itellä meni äskön 7.50 e, Eihän niitä paukkuja nyt niin paljoo ole, mutta kyllä niitäkin nyt vähän aikaa ammuskelee. Jotenki tuntuu idioottimaiselta laittaa raketteihin 200e, niinku täällä yks äijä tekee joka uusvuos :hyper:

Mulla meni tänä vuonna 80e :D Piti mennä vähemmän mutta innostuin. Koitin kiinalaisia ja ei todellakaan ollut samanlaisia kuin aikoinaan, tai sitten ne tuntu pienenä kovemmilta. Samanlainen paukku kuin kissanpieru. Joskus paukuttelin niitä silleen että annoin sen suihkun tulla ja sitten nakkas ilmaan niin pamahti samalla lailla kuin tämä kiinalainen. Koitin myös niitä uusia isoja kissanpieruja, ihan sama paska.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom