Meneekö paljon rahaa raketteihin UV:na?

Kiva aatto oli. Ammuttiin huolella kahteen otteeseen. Naapurissa kanssa räiskivät niin olihan siitä vähän kisameininkiä tottakai.

Kaikki viihtyi, kukaan ei telonut itseensä eikä sammunut eikä tapellut.

ainahan se menee kilpailuksi, tänäkin vuonna kun naapuri olikin sitten satsannut hieman enemmän -.-
ensivuodeksi rakennan sähkösytyttimen niin eiköhän naapurikin kalpene kun kepit ja padat lähtee sarjatulella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En oikeen kerennyt oman porukan raketteihin edes kun sisällä tuli niin hyvää musiikkia.

ainahan se menee kilpailuksi, tänäkin vuonna kun naapuri olikin sitten satsannut hieman enemmän -.-
ensivuodeksi rakennan sähkösytyttimen niin eiköhän naapurikin kalpene kun kepit ja padat lähtee sarjatulella.

Minua kiinnostaisi kovasti hankkia pätevyys ihan ammattiluokan tulitteisiin ja just noihin sähkösytyttimiin jne. Tietääkö kukaan mistä tätä asiaa kannattaisi lähteä setvimään?

Kaverin kanssa tuli taas kuningasajatus. Kerätään kaikki tölkki- ja pullopanttirahat läjään vuoden ajalta ja ostetaan koko roskalla raketteja. Aika monta satasta noista vuodessa tulee. :D

Minua kiinnostaisi kovasti hankkia pätevyys ihan ammattiluokan tulitteisiin ja just noihin sähkösytyttimiin jne. Tietääkö kukaan mistä tätä asiaa kannattaisi lähteä setvimään?

Kaverin kanssa tuli taas kuningasajatus. Kerätään kaikki tölkki- ja pullopanttirahat läjään vuoden ajalta ja ostetaan koko roskalla raketteja. Aika monta satasta noista vuodessa tulee. :D

taitaa olla aika heikot mahdollisuudet ammattilaispapereita saada. Olen käsittänyt että alan yritykset kouluttavat omat ampujansa, mutta koulutukseen lienee vaikeaa päästä? Lisäksi jonkun tietyn maahantuojan koulutuksen jälkeen saat luvan ostaa vain kyseisen firman ammattikäyttöön tarkoitettuja tuotteita.(tuskin ongelma, mutta kuitenkin)
ja noista sytyttimistä, kaupalliset, ainakin suurin osa, käyttävät sytykseen sähkönalleja, joiden ostoon tarvitaan erikseen luvat yms.
itse ajattelin rakentaa tuon sytyttimen omin kätösin.

E: tietenkin jos kokemusta paukuista löytyy (vaikka intistä?) niin voi olla hieman helpompi koulutukseen päästä (mutua)

missä asut :eek: täällä onneksi päivä hiljainen mutta jo kuudelta alkoi vitunmoinen pauke joten ainakin täällä tuntemukset perusmaanantaista jäi siihen (;

No siis kyllähän täällä on jo viikon paukkunut kuin sotatoimialueella, lähinnä omat fiilikset oli maanantailuokkaa.

Sillä tiedolla mitä mulla on, niin taitaa olla lähes mahdotonta siviilille. Armeijas kapiaisen on mahdollista käydä noita kursseja mut en tiiä sitte saako siviilis normijamppa noita lupia mitenkää.

Jäin miettimään tuossa että saako noita tilata tai hakea ulkomailta, vitutti taas pientä apinaa ku oli rahaa laittanut ja kaikki oli jotain sähikäistä ja suhinasussua, tossa oli välissä monta monenmoista vuotta ettei noita tullut ostettua, nyt penskojen takia ostin, mutta ei noita jaksa ees sytytellä kun ne vaan suhisee ja pihisee. Thunderkingejä ostin innoissani että nämä on niitä mitkä oikeasti räjähtää, ni sit vaan tsup ja poks.

Jäin miettimään tuossa että saako noita tilata tai hakea ulkomailta, vitutti taas pientä apinaa ku oli rahaa laittanut ja kaikki oli jotain sähikäistä ja suhinasussua, tossa oli välissä monta monenmoista vuotta ettei noita tullut ostettua, nyt penskojen takia ostin, mutta ei noita jaksa ees sytytellä kun ne vaan suhisee ja pihisee. Thunderkingejä ostin innoissani että nämä on niitä mitkä oikeasti räjähtää, ni sit vaan tsup ja poks.

Tuossa tietoa asiasta http://www.kymensanomat.fi/Online/2...asta+ilotulitteita+ulkomailta/2012314935667/4

Tehny mieli ostaa monta vuotta jo raketteja mutta sitten syystä tai toisesta jääny aina ostamatta

Sillä tiedolla mitä mulla on, niin taitaa olla lähes mahdotonta siviilille. Armeijas kapiaisen on mahdollista käydä noita kursseja mut en tiiä sitte saako siviilis normijamppa noita lupia mitenkää.

Niinpä tietysti. Ilmankos ei tästä oikein mitään järkevää infoa löydy netistäkään. Turha taistella tuulimyllyjä vastaan tässä asiassa. Olkoot.

Serhän riippuu ihan mitä ostaa. Halvalla saa halpaa. Noista pikkupaukuista on lain takia poistettu kaikki ruuti, sen sijaan padoissa saa olla reippaasti ruutia. Kyllä suomestakin saa mun mielestä ihan komeita settejä, kunhan vaan pistää rahaa kiinni niihin.

Olihan mulla pari pataa, se suhde vaan on älytön kun padat maksaa 15 eurosta ylöspäin yli sataseen, ennen sai kympillä hirveen kasan jotain tykäreitä tms.. Kai se on jätettävä ostamatta jatkossa ei noita suhutteluja jaksa.
En kyllä toisaalta ymmärrä miksen voisi vaikka hakea saksasta noita, tuskin siellä saa myydä mitään kamaa mikä räjähtää silmille sen suuremmalla todennäköisyydellä kuin suomessa myytävät.

Olihan mulla pari pataa, se suhde vaan on älytön kun padat maksaa 15 eurosta ylöspäin yli sataseen, ennen sai kympillä hirveen kasan jotain tykäreitä tms.. Kai se on jätettävä ostamatta jatkossa ei noita suhutteluja jaksa.
En kyllä toisaalta ymmärrä miksen voisi vaikka hakea saksasta noita, tuskin siellä saa myydä mitään kamaa mikä räjähtää silmille sen suuremmalla todennäköisyydellä kuin suomessa myytävät.
*
saat hakea saksasta jos kuljetat koko matkan autossa ja tuotteilla on CE-hyväksyntä.Valitettavasti koko matka täytyy siis kulkea autolla jollon laivaan noita ei saa viedä, eli venäjän kautta joudut ajelemaan jos niitä saksasta mielit hakea,

*
saat hakea saksasta jos kuljetat koko matkan autossa ja tuotteilla on CE-hyväksyntä.Valitettavasti koko matka täytyy siis kulkea autolla jollon laivaan noita ei saa viedä, eli venäjän kautta joudut ajelemaan jos niitä saksasta mielit hakea,

Pääseehän sitä Tanskatmsta Ruotsiin siltaa pitkin.

Itse aiheeseen: töissä ei tule paukuteltua. Japin kanssa samoilla linjoilla noissa suhinoissa ja sähinöissä. Pikkulapsena tuli värkättyä vaikka mitä pientä kivaa niillä. Samaa vois kokeilla vieläkin, jos vaan vois.

Ps. Yhtään postilaatikkoa en ole räjäyttänyt :D

Kaks pakettia thundereita sain, eli 0e. Töissä olen UV-aaton yön eli nuo tulee paukutettua kotipihalla kuudelta kun saa alottaa. En olis kyllä itse ostanut mitään, kun oisin varmaan kaverin kanssa muutaman kaljan imassut jos ei ois töitä ollut ja kaverikin lähti etelään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom