Meneekö paljon rahaa raketteihin UV:na?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse oon pitänyt jo monta vuotta sitä linjaa, että ennen vuodenvaihdetta ne Alkon tuotteet on vähemmällä ja Rakettitukun tuotteet isommassa roolissa ja sitten puolen yön jälkeen toisinpäin.

Parilla kympillä tuli ostettua. Thundereita, rooman kynttilöitä ja kiinareita...:D Omenan Prismasta nämä lunastin.. Eiköhän nuita paukkuja täällä riittävästi näe myös muiden rahoilla ammuttuna..:whip:

En ole varmaan 5 vuoteen noita paukutellu. Vois huomenna käydä muutama raketti melkein ostamassa, oli intissä niin kiva pamautella, siellä tosin lataukset oli aika paljon isompia :D. Harmittaa vieläkin ku yks kapiainen oli sairas kun oltiin ampumaleirillä niin jäi 150kg! ylipanostus kokematta.

Pari kybää. Skloddeille Kimalaiset ja Kimittimet alkuiltaan ja aikuisille yks viidentoista erkin raketti puolilleöin.
Tuolla setillä on muutama vuosi selvitty.

35e meni ja tajusin näin jälkeen päin, että ostin saman rakettipaketin, kuin viimevuonna :( Ne oli ihan susia !

Menny jotain 50-60 euron väliin. Viimevuonna ostin ison läjän Thundereita, niitä ei tartte. Käydään varmaan huomenna kattomassa jos jostain Rakettitukun mestasta sai viimehetken alella jonkun isomman rakettipakkauksen. Kimpassa ostetaan tuo kun tulee muutama vieras.

Kävin ostamassa Prismasta Primus-merkkisen myrskysytyttimen, siis sellasen missä kunnon kaasuliekki. Löytyy retkeilyvarusteista. Maksoi kaikki 17,90 + reilut 2 egee se kaasupullo millä tuota saa täyteltyä. Tuolla on käyttöä raksallakin. Monena vuonna pitänyt ostaa. Pikkusen helpompi sytytellä pommit kuin jollakin Coltillä räpsiä sormensa verille.

EDIT:

Siis tällainen

Mistähän prismasta löysit kyseisen kapistuksen? En löytänyt itse vastaavaa lainkaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tasan viisi euroa meni kaikenlaisiin pikkupaukkuihin. Rahantuhlausta ostaa isoja raketteja. Saman ilon saa pienemmilläkin pommeilla, kuten thunderkingeillä. Ei ne ehkä näy niin pitkälle, mutta menkööt ihmiset ostaan saatana omat rakettinsa.

Harvoin olen mistään asiasta niin jyrkästi jotain mieltä kuin siitä että raketteihin sijoittaminen on rahan tuhlausta. Piruuttani voisin Qvistuksen tavoin joskus hullutella ja ostaa viidellä egellä raketteja, mutta ei tänä vuonna vielä. Jos joskus on lapsia niin niiden vuoksi saattaisin muutamat raketit taivaalle tussautella.

e: niin ja hyvää uutta vuotta kaikille!

Siikkeri paukuttelee vaan putkissa.

Ja joo ei yhtään rakettia. Onhan noi ihan siistejä mut ei ite viitti vaivautua jostain syystä.

Hohoh kuinka nauroinkaan räkäisesti kun kuului koko ilta säälittäviä pieruja ulkoa ja sitten kun kello tuli 00.00 niin kuuluu jumalaton pauke ja kellon ollessa 00.04 koko alue hiljeni. Sinne meni satoja euroja ihmisiltä taivaan tuuliin. Uusi vuosi on joulun kanssa ihan samassa kategoriassa, siitä on tullut tällästä pakkopullaa. On pakko olla aina tiettyinä päivinä perkele yhdessä ja tehdä sitä ja tätä kun nyt näin on kalenteriin tälläinen päivä laitettu. Hohhoijaa.

Voi vittu. Ostin kympillä raketteja ja kaikki oli aivan paskoja. Ne roomalaisen kynttilän säälittävät kopiot ampuivat viisi vitun palloa ja se siinä. Mua kusetettiin nyt 100-0.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom