megafonia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
onko kenelläkään kokemusta kutz merkkisistä subbareista?megafonia myy niitä ja ajattelin ostaa kutz alu 10" subin kotiteatteria varten.laskin kotelon winISD ohjelmalla ja sen subbarin pitäis toistaa 25hz asti.

Ei ole itsellä oikeen kokemusta, mutta moni on kehunut niitä, ja ihan asiallisen oloisia päältä päin katsottuna. Haukkuja noista en ole kuullu.

Edit: Meinasitko minkä mallin ostaa? Katoin tossa noitten tietoja, aika epäherkkiä näyttäisi olevan, ainakin AG, ALU ja TC mallit.

ajattelin ostaa sen kutz alu 10"subin.se ainakin toistaa matalalle.mulla oli testissä 2kpl 15"pro audio extreme double subit,ei riittänyt vahvistimessa tehot niille.pioneerin imp kuulu paremmin kuin 2 kpl 15" subia.

On kyllä mielenkiintoiset parametrit :david:
Korkea Q-arvo ja korkea resonanssitaajuus ennakoisivat että kaikkein matalimmat jyrinät jää helposti pois. Toisaalta pieni ekvivalenttitilavuus mahdollistaa pienemmän kotelon tai suuren kotelon jolloin refleksiputken hyöty kasvaa jne. Herkkyyskin on surkea muttei kotikäytössä välttämättä ole ongelma. Ei suljettu kotelo ainakaan taida pelittää tolla Q-arvolla, toisaalta leffoissa ei löysä soundi välttämättä haittaakaan. TS-parametreistä ei voi tietenkään kaikkea päätellä mutta kun niihin lisää mistä ja mihin hintaan niin täysin ennakkoluulojen perusteella sijoittaisin johonkin muuhun. Tuohon hintaan alkaa jo saamaan esim. Peerless XLS-sarjaa sekä SPL Dynamicsin V-10 jne.

laskin winISD beta ohjelmalla niin kyllä tuon kutz alu 10" pitäis toistaa 25hz asti.kotelon tilavuus on 85litraa putki 3" pituus 23cm.sanokaa jotain 100euron hintaluokan 10"subbareita,millä sais takuu varmasti matalat jyrisemään...mulla on nyt pioneerin imp 12" kuuluu muuten yllättävän hyvin matalat ja painettakin lykkää...

Unohda kyseiset free-air elementit.
Minä en ymmärrä miksi väki kattoo jotain 30€ suppareita ja 6x9 20€ kajareita kun PIENELLÄ lisäinvestoinnilla saa PALJON paremmat laitteet.
Jättää vaikka yhen roteiini säkin ostamatta ja sillä saa jo vaikka mitä hifiä. ja tähän ;)

ps. vituttaa vieläkin tuo DNA:n touhu. :urjo:

onko kokemusta spl dynamicsin pro 10d2/d4 tai peerless xls 10".kumpi olisi parempi kotikäyttöön?ei viitsi ostaa sikaa säkissä.tai suositelkaa muita hyviä 10-12" subbareita??

Kellään kokemusta tosta spherestä? Itse tilasin sen, jos jollain on sellanen niin tuleeko siinä mukana mitään tietoja, esim. qts arvo? Joo joo, tiedän että toi on ihan halppis paska(?), mutta pakko oli joku saada. Ajattelin laittaa simexin ba-150 vahvarin tolle.

mitä äijä

Originally posted by Tomba
Kellään kokemusta tosta spherestä? Itse tilasin sen, jos jollain on sellanen niin tuleeko siinä mukana mitään tietoja, esim. qts arvo? Joo joo, tiedän että toi on ihan halppis paska(?), mutta pakko oli joku saada. Ajattelin laittaa simexin ba-150 vahvarin tolle.
tääl belgiassa maksaa 12 tuuman subi 18 euroa, tääl on muute sairaasti subbareita, soittimia ja kajareita, oon ottanu muute tatskan ja ostan md soittimen pimeenä puoleen hintaan..:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom