Megadeth - Countdown To Extinction

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Megadeth uudelleenjulkaisee vuoden 1992 Countdown To Extinction albuminsa remasteroituna versiona.

Biisilista:
01. Skin O' My Teeth (3:15)
02. Symphony Of Destruction (4:06)
03. Architecture Of Agression (3:39)
04. Foreclosure Of A Dream (4:22)
05. Sweating Bullets (5:27)
06. This Was My Life (3:43)
07. Countdown to Extinction (4:19)
08. High Speed Dirt (4:21)
09. Psychotron (4:41)
10. Captive Honour (4:14)
11. Ashes In Your Mouth (6:14)

Bonukset:

12. Crown Of Worms (aiemmin julkaisematon USAssa)
13. Countdown To Extinction (demo, aiemmin julkaisematon)
14. Symphony Of Destruction (demo, aiemmin julkaisematon USAssa)
15. Psychotron (demo, aiemmin julkaisematon)

Minäkin muistaisin nähneeni. Top-Tenissä on ainakin 9.95e noita Megadethejä, olen aina käsittänyt että remasteroituja.

Kaikki levyt löytyvät remasteroituina. Niin ja se paras levy on kylläkin Youthanasia :)

sgege sanoi:
Minäkin muistaisin nähneeni. Top-Tenissä on ainakin 9.95e noita Megadethejä, olen aina käsittänyt että remasteroituja.

Niinpä. Remastereiden päädyt muodostavan yhtenäisen kuvion. Multa puuttuu vissiin kaksi MD-levyä, enkä halua ostaa noita remastereina, koska en halua kyseistä kuviota hyllyyni vain osittain. Mua ärsyttää myös remastereiden uusittu kansitaide, joka on lähinnä väreillä pelailua, mutta Riskin kansi on ainakin pistetty ihan uusiksi.

Selkeää suosikkilevyä en pysty nimeämään, mutta lempparit ovat Peace Sells, RIP, Countdown ja Cryptic Writings. Viimeisimmiltäkin levyiltä löytyy todella hyviä biisejä.

Nehän remasteroi kaikki levyt peace sellsistä - Riskiin vissiin jo vuosi sitten. Tällä hetkellä pojat ovat studiossa tekemässä uutta levyä.

modified sanoi:
Olihan Mustaine sentään Metallicassa, joten ukosta jotain hyötyä ollut. Laulaa se ei kyllä osaa pätkääkään.

Eipä kuitenkaan levyttänyt Metallican kanssa.

Levyillähän Dave laulaa vielä ihan ok. Mitä uudempi levy, sitä paremmin. Ja kitaran kanssa se on hirmu, riffien kuningas. Livenä laulu ei suju yhtään.

Evil Joe riippuu vähän, Kyllä se mun mielestä livenä laulaa joissakin keikoissa ihan hyvin, ja nykyään on ihan kuunneltavaa livenä. Suosittelen 90-92 bootlegejä, ite diggaan mustainen laulu "soundista" näinä vuosina.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom