Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. Tän syksyn olenkin vetäny ohjelmaa enemmän sillai miten tuntuu hyvältä..Originally posted by Jesuiitta
Hmm... mitä jäi käteen? Vaikee sanoo, alussa tulokset nousi todella paljon mutta aika nopeesti iski ylikunto vaikka pidin joka kolmannen viikon kevyenä. Aion kyllä vielä ennen joulua laittaa sellasen parin viikon MD-tehokuurin.
Originally posted by Jesuiitta
Hmm... mitä jäi käteen? Vaikee sanoo, alussa tulokset nousi todella paljon mutta aika nopeesti iski ylikunto vaikka pidin joka kolmannen viikon kevyenä. Aion kyllä vielä ennen joulua laittaa sellasen parin viikon MD-tehokuurin.

Originally posted by ]abe
Jeps, tätä mietinkin.. Itselläni on nuoren ikäni takia varmasti tuo palautumisaika vielä suhteellisen pitkä, saan ylikunnon iskemään herkästi alta 3 viikon päälle.
Juu, itse olen kohta saman ikäinen ja minun treeniohjelmalla onnistu se 3ssa viikossa ylikuntoon, reeni luisti pirun hyvin ja hetken päästä huomasin että vittu ku ei enää nouse eikä kiinnosta. Se oli sit siinä, nyt pari päivää jo taukoa takana ja vielä pari lisää. Ruokahalu pitäis saada takas.Originally posted by IR0N.
Pisti tämä silmään vaan, luulisi että nuoremmalla iällä palautuu nopeammin, johtuen vilkkaammasta hormonitoiminnasta, nopeammasta aineenvaihdunnasta ym. Itse ainakin palaudun kohtuullisen hyvin, ja pisin kovien viikkojen treeniputki onkin kestänyt 11 viikkoa. Sen jälkeen olin tosin hieman paskana. Mutta kuitenkin, 3 viikossa täysin ylikuntoon kuulostaa hieman oudolta, ELLEI sitten joka treenissä tee supernegapakkorestpausea.
Terveisin nimimerkki,
"Olen 18 ja käsi käy"