Medieval 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja C. Kent
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Aika köykänen peli. Ärsyttävän buginen. Pystyin pelaamaan peliä vajaan viikon, kunnes alkoi antamaan vähän väliä jotain epämääräistä virheilmoitusta, jonka takia peli kaatui aina. Not good.

Aika köykänen peli. Ärsyttävän buginen. Pystyin pelaamaan peliä vajaan viikon, kunnes alkoi antamaan vähän väliä jotain epämääräistä virheilmoitusta, jonka takia peli kaatui aina. Not good.

Osa niistä bugeista korjattiin 1.1 patchilla ja aika paljon lisää korjataan 1.2:lla, joka toivon mukaan tulee tällä viikolla jakoon.

Mulla ei tosin ole kaatumisia ollut ennen patchejakaan , ilmeisesti riippuu/riippui aika paljon PC:n kokoonpanosta, että tuleeko niitä vai ei.

Itse huomannut saman ongelman. Speksien pitäisi riittää kevyesti mutta kevyimmilläkin asetuksissa peli lagittaa pahasti ATI:n ohjaimella.

Itse huomannut saman ongelman. Speksien pitäisi riittää kevyesti mutta kevyimmilläkin asetuksissa peli lagittaa pahasti ATI:n ohjaimella.

Ootteko asentaneet 1.1 patchin? Se korjasi jotain performanssi ongelmia...

Mulla on itselläni NVidian kortti, joten en ole noihin ATI:n ongelmiin törmännyt/tutustunut.

Medieval 1 ei myöskään tykännyt ATIsta, kun sen aikoinaan asensin. Piti imutella ATIn sivuilta jotain softaa, että sai pelin toimimaan.

Aika surkeita kokemuksia näyttää ihmisillä pelistä olevan... Taitaapi olla Rome uusilla yksiköillä, ei nappaa. Vanhassa vara parempi.

Hei, mitäs tälle uudelle päivitykselle kuuluu nykyisin? Tässä mietiskelin yksi päivä Medievalin asentamista taas, kun voisi syventyä siihen hieman opiskelujen lomassa...

Edelleen työn alla... pitäisi kyllä lähiaikoina ilmestyä... se on jo kaksi kertaa joutunut testauksen jälkeen korjattavaksi. Tietysti, onhan se parempi, että julkaisevat varmasti toimivan patchin, mutta vähän se tuntuu kestävän.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mites noihin crusadeihin pääsee osallistumaan? Ei paavi tykkää ku en osallistu. En ymmärrä.
Keräät tarpeeksi ison porukan ja pistät sieltä armeijan valikosta Join the Crusade tjsp. En nyt muista pitikö siinä olla joku kenraalikin armeijassa.

Ja sitä paavia kannattaa lahjoa :)

Keräät tarpeeksi ison porukan ja pistät sieltä armeijan valikosta Join the Crusade tjsp. En nyt muista pitikö siinä olla joku kenraalikin armeijassa.

Ja sitä paavia kannattaa lahjoa :)

Jep, siinä pitää olla kenraali ja tarpeeksi joukkoja. Sitten sen kenraalin kuvan kohdalla klikkaa oikeata nappia, jolloin saa sen tyypin tiedot esille, sieltä sivulta löytyy sitten alhaalta "Join Crusade" nappi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom