Media Player ei näytä Bodaus leffoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makez
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
Mikäs mulla nyt mättää / mikä codec multa mahtaa puuttua kun tuo Media Player ei näytä noita mun imuttamia leffoja? Media Playerista pitäis olla uusin versio ja jotain lisäpaketteja oon siihen lataillut. Nuo leffat on tyyppiä videoleike ja ne DivX:iä. Aiemmin noita leffoja pystyi kyllä Media Playerilla katsomaan, mutta nyt ilmoittaa ettei tunnista tiedosto muotoa tai että tiedosto on vahingoittunut...? Toisessa koneessa tuo leffa kyllä näkyy playerilla...?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ota suosiolla BSPlayer tai Zoomplayer itsellesi verkosta.
Zoomplayer yleisesti ottaen parempi, mutta ffdshow-kodekit jos on, niin ota BSPlayer.

sullon siinä BBfilter-mato. viddumainen juttu, joudut ehkä formatoimaan koneesi.. Sorry!

Heh heh... joo tosiaan toi saattoi näyttää hieman epäilyttävältä, että 'bodausleffoja' ... :D .

Mutta huomasin ihan oikeesti ton homman kun yritin katsella legendaarista Pumping Ironia ja sama homma Blood and Gutsin kanssa... tosiaankin eihän noi muutkaan leffat sitten näy :( ..., nyt täytyy äkkiä hankkia joku toinen player koneelle. Kiitoksia vain.

Entä ffdshow?
Mulla veti kodekpäckit koneen sekaisin, mutta myös ffdshowssa on bugeja...
Mutta hitaammalle koneelle loistava vaihtoehto toi ffdshow, pystyy säätää niin pirusti!

ite en kanssa suosittelis noita packeja.. ffdshow hoitaa kaiken eikä vedä konetta lagiin.

makez sanoi:
Heh heh... joo tosiaan toi saattoi näyttää hieman epäilyttävältä, että 'bodausleffoja' ... :D .

Mutta huomasin ihan oikeesti ton homman kun yritin katsella legendaarista Pumping Ironia ja sama homma Blood and Gutsin kanssa... tosiaankin eihän noi muutkaan leffat sitten näy :( ..., nyt täytyy äkkiä hankkia joku toinen player koneelle. Kiitoksia vain.

Mulla oli aikoinaan ihan samalla tavalla. Joitakin leffoja ei toistanut lainkaan, kun väitti meneen paskaksi. Toinen ohjelma taas toisti jotain leffoja, mutta ilman ääniä..
Itsellä ongelma ratkesi poistamalla codecit ohjelmat ja laittamalla ne uudestaan.

Raven sanoi:
Mulla oli aikoinaan ihan samalla tavalla. Joitakin leffoja ei toistanut lainkaan, kun väitti meneen paskaksi. Toinen ohjelma taas toisti jotain leffoja, mutta ilman ääniä..
Itsellä ongelma ratkesi poistamalla codecit ohjelmat ja laittamalla ne uudestaan.

Luultavasti puuttu vaan ääni codec

ac3 filtteri unohtui eli se messiin niin Jennan äänet kuuluu!

Dobermann sanoi:
Luultavasti puuttu vaan ääni codec

Ei puuttunut, koska gspotinkin mukaan kaikki koodekit oli. Ja muutenkin kaikki oli tallessa, kun niitä tarkistelin vaikka mistä. Ei vaan yksinkertaisesti toiminut.

kannattaa käyttää VLC playeriä, siinä on loistavat omat kodekit eikä tarvi latailla mitään kodekkeja netistä erikseen.. joka ikinen pätkä on tuolla näkynyt helvetin hyvin, suosittelen.. ja tukee tekstejä yms..

Late^ sanoi:
kannattaa käyttää VLC playeriä, siinä on loistavat omat kodekit eikä tarvi latailla mitään kodekkeja netistä erikseen.. joka ikinen pätkä on tuolla näkynyt helvetin hyvin, suosittelen.. ja tukee tekstejä yms..

Mulla ollut kanssa toi VLC Player käytössä reilun vuoden verran ja vielä ei ole vastaan tullut mitään sellaista jota ks. Player ei olisi pyörittänyt.

Windows Media Player encountered an unknown error.

Eikä suostu näyttämään "bodauselokuvia", auttaiskohan mikä???

t: wannabe nörde

Mediaplayer on hyvä, itselläni näkynyt jokainen leffa minkä oon imuttanut ja katsonut, nuita kaikenmaailman höpöhöpö kodekkeja ei kannata mennä laittaan silloin alkaa yleensä ongelmia tulemaan. Itselläni ainoastaan divx pro codek 5.joku

Waltteri sanoi:

Eikä suostu näyttämään "bodauselokuvia", auttaiskohan mikä???

t: wannabe nörde

Otetaas ihan teoreettinen esimerkki. oletetaan että henkilö X olisi imuttanut Emulella pätkän joka tottelee nimeä Ronnie.Coleman.-.The.Cost.of.Redemption-(Xvid-DVDrip)-[RtB]-cd2.avi
Ja nyt Media player ei sitä jostain syystä toista. Mitä tehtävissä???

Waltteri sanoi:
Otetaas ihan teoreettinen esimerkki. oletetaan että henkilö X olisi imuttanut Emulella pätkän joka tottelee nimeä Ronnie.Coleman.-.The.Cost.of.Redemption-(Xvid-DVDrip)-[RtB]-cd2.avi
Ja nyt Media player ei sitä jostain syystä toista. Mitä tehtävissä???
No en tiedä, minulla näkyy tuolla kyseisellä kodekilla myös tuo leffa, siis kaikki.

Poista ne höpöhöpö kodekit koneelta ja asennat vain tuon divx pro codekin 5.joku(en nää mistään mikä tuo mun versio on, mutta muistan että 5.joku se on :) )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom