Medal Of Honor: Warfighter

BCAA-valmisjuoma -40%
Pakko oli avata ketju ettei herroilta mene ohi tämä huikea kokemus.
Tosiaan samalla moottorilla kuin BF 3 eli Frostbite 2:lla tehty. Ei mitään Tankki mättöö vaan mukana CoDeista tutut perkit tosin eivät jyrää aivan täysin kenttiä kuten edellä mainitussa AD/HD fäpsissä. Ohessa muutamat videot.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Joskus sitä kaipaisi muitakin kun näitä adhd-hirvityksiä. Alkuperäinen Ghost Recon uusilla grafiikoilla, fysiikoilla ja tehtävillä kelpaisi.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Joskus sitä kaipaisi muitakin kun näitä adhd-hirvityksiä. Alkuperäinen Ghost Recon uusilla grafiikoilla, fysiikoilla ja tehtävillä kelpaisi.

Itse pelasin eilen ArmaII lisäsoaa operation arrowheadia ja eipähän ole ollut vähään aikaan niin helvetin tunnelmallista sotapeliä.. Toki vanhahan se jo on (2010) mutta peliporukka on todella peliin syventyvää ja realistisesti pelailevaa. Menihän siinä 3 tuntia yhdessä hyökkäyksessä aikaa kun taktiikat ja muut suunniteltiin kunnolla. :D

Itse pelasin eilen ArmaII lisäsoaa operation arrowheadia ja eipähän ole ollut vähään aikaan niin helvetin tunnelmallista sotapeliä.. Toki vanhahan se jo on (2010) mutta peliporukka on todella peliin syventyvää ja realistisesti pelailevaa. Menihän siinä 3 tuntia yhdessä hyökkäyksessä aikaa kun taktiikat ja muut suunniteltiin kunnolla. :D

Joo, moninpelinä kyllä löytyy. Battlefieldiin on realistinen modi, Americas Army, ArmAt yms.

Beta loppuikin jo ja huomenna julkaistaan koko peli. Ensimmäiset jenkkiarvostelut aikas huonoja mutta katsellaan. Alla vähän pelikuvaa ja tunnelmia kotomaan kielellä beta vaiheesta.

Onko kukaan ostanu? Mitä mieltä?

Toimii hyvin sellaisille jotka haluaa enemmän tiimipeliä. Tässä siis paras tapa pärjätä on tuo taisteluparin yhteinen eteneminen ja koko joukkueen yhteispeli. Mukavasti monipuoliset luokat ja paljon aseita sekä unlockattavaa. Eli jos on edes yksi kaveri kenen kanssa jaksaa vääntää, niin suosittelen. Peli ei palkitse sooloilijoita, enkä itse ole sillä tavoin viihtynytkään pelin parissa, vaikka koitinkin.

Miinuksena mm. yksin pelatessa voi saada todella onnettoman fireteam buddyn, ja tällöin pelin sulavuus kärsii. Jos buddy ei healaa, jaa ammuksia ja pysy spawnia odottaessa suojassa, on pelinautinto pilalla. Luotien läpäisykyky koko onnetonta ja aseiden eroavuudet liian pieniä joissain tapauksissa. Immersioa huonontavia ratkaisuja kenttäsuunnittelussa, eli näkymättömiä seiniä, luodin kestäviä pusikoita sekä verkkoaitoja.

Onko kukaan ostanu? Mitä mieltä?

Ilman kaveria peli on melkoista tuskaa. Edellä mainitut näkymättömät seinät korpeavat myös. Kampanja oli putkijuoksua mutta toimi loppujenlopuksi todella hyvin. Mutta hyvä ostos oli, parempi kuin Blops 2.

Ei tämä kyllä tarjonnut mitään uutta. Kampanja varsinkin toisti itseään, eikä käsikirjoituskaan ollut juuri mistään kotoisin. Paljon on Danger Close jäljessä kilpailijoitaan...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ei tämä kyllä tarjonnut mitään uutta. Kampanja varsinkin toisti itseään, eikä käsikirjoituskaan ollut juuri mistään kotoisin. Paljon on Danger Close jäljessä kilpailijoitaan...

Oot siis pelannu läpi ton kampanjan? Meinaan mulla ainakin (PS3) se jäi niin tilttin, että en edes pääse pelaan läpi. Joku bugi pelissä.
Multiplayer toimi ihan ok.

Täytyy sanoa, että vähän pettymys oli. Yksinpeli aika putkimainen räiskintä ja suht. lyhyt. Nettipeli ihan hauskaa. Peliin on tullut parinsadan megan päivitys, jolla bugeja korjattu. Itse ainakin pääsin yksinpelin läpi, luin tosin samanlaisista tökkimisistä.

. Peliin on tullut parinsadan megan päivitys, jolla bugeja korjattu. Itse ainakin pääsin yksinpelin läpi, luin tosin samanlaisista tökkimisistä.

No nyt sain toimiin, joutu vaan pelaan kyseisen mission uudestaan alusta. Jostain syystä ei bugannut tällä kertaa.

Jostain syystä mun mielestä multiplayer on jotenkin "muovinen" grafiikaltaan, edellinen MOH siinä parempi.

Jos alkaa CoDin päätön meno ilman tiimityöskentelyä hatuttamaan, tarttukaa Medal of Honor: Warfighteriin, ei kustanna paljoa alelaarissa ja tiimityöskentely taisteluparin kanssa on välttämätöntä, mutta palkitsevaa.

[video=youtube_share;6_zqOhHom80]http://youtu.be/6_zqOhHom80[/video]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom