Medal of Honor 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Boxilla jää jumiin yhteen tehtävään, jossa pitäis "get to the tower". Kolmisteen ollaan siellä ja jos annat ukkojen mennä ekana, blokkaa toinen oven ja jos ite meet ekana, niin ne kaksi jää sinne huoneeseen ja ite joudut huoneeseen, jonka ovesta on vain pelkkää valkoista ja jos ulos astut, niin tiput kuolemaan.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olipas pettymys, single älyttömän helppo vaikeimmallakin, lyhyt ja tarinakin ohut kun mikä. Multiplayerissä porukka istuu snipujen kanssa katoilla ja kyttää spawnia mistä ei pääse pois jos sinne jumiutuu paskan tiimin takia, luotien seinänläpäisykin on onnetonta, eli sitä vitun snipua ei saa pudotettua kun se menee suojaan ja nousee uudestaan esiin ja ampuu onnettomalla rekyylillä varustetulla kiväärillään. Pelaan silti :D

Itsellä lähti peli kanssa suorinta tietä vaihtoon tunnin pelaamisen jälkeen. Oli kyllä jotain aivan järkyttävän huonoa. Kaiken kukkuraksi vielä bugi että ei pysty jatkaan eteenpäin...

Nostetaan ylös kun tämä oli eka peli ps3 jonka pelasin läpi. Ja nyt tässä typertyneenä olen että tässäkö tämä oli? Eli oli tämä mulle varsin komeaa/jännää/hienoa jne kun oli eka peli pariin vuoteen jota nyt konsolilla pelasin. Ja onhan nuo kaikki toiminnot kehittyneet sitten ps2 pelien jälkeen. Ja alkuun oli haastavaa(ohjaimet ja toiminnot, pelin nopeus) ja jopa vaikeaa pelata(huom helpolla tasolla:nolo:) tälläisen aloittelijan. Mutta suurena pettymyksenä tämä oli todella lyhyt.
Eli mulla on tämä se versio jossa on tier1 + medal of honor frontline. No kokeilin frontlinea pelata mutta eipä enää kiinnosta joku vanha ja kertaalleen jo ps2 pelattu peli. Ja siihen ei näköjään saa edes muutettua noita ohjain asetuksia. Sitten kysymys saako tähän peliin netistä mitään lisätehtäviä tai kenttiä? Ainakin se tier1 olis verkossa pelattavissa sekä tietysti se verkkopeli sekä se moninpeli mutta jos haluan pelata yksin ja ilman jatkuvaa verkkoyhteyttä niin oliko tämä tässä? Tietenkin sitten vaikeimmalla tasolla mutta tuoko se enää mitään muuta uutta kuin vaikeuden? Joskushan oli niin että aina kun selvitti jollakin tasolla pelin niin sitten avautui lisäkenttiä. ONko enää tälläistä toimintoa näissä ps3 peleissä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom