Medal of Honor 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Jostain kumman syystä tästä ei ollut ketjua olemassa joten pistetäänpä pystyyn kun lähti itselläkin ennakkotilaukseen. Julkaisu on tosiaan siinä 12-15.10 tuntumassa. Nuo CoDit ovat menneet omasta mielestäni vähän huonoon suuntaan joten siksi ainakin tähän itse olen päätymässä kun BF:BC2:stakin diggasin. Pelisarja tosiaan rebootataan ja hypätään WWII menosta nykyaikaan ja Afganistaniin (mikä jotain närää aiheuttaa mediassa).

Traileria

Heko-menoa

Campaign Gameplayta yöllä ja tarkkuuskiväärillä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kieltämättä näyttää paljon realistisemmalta kuin yksikään CoD tähän mennessä. Ja tottakait tätä peliä tullaan paljon vertaamaan CoD pelisarjaan, varsinkin Black Opsiin ja MW2:een. MW2 arvioissa aina on sanottu että realistinen sotapeli. REALISTINEN!! Mitä realistista on se että kaveria voi ampua KK:lla päähän ilman vahinkoa, mut puukon heilautus tappaa jo viidestä metristä (viittaan tällä commando perkkiin)

Tulevassa medal of honorissa on se tylsä puoli että tapahtumapaikkana on vain afghanistanin erämaat ja luolat. Kun CoD peleissä räiskitään ympäri maailmaa. MoH:ssa näköjään pääsee ajelemaan helikoppereilla ja mönkijöillä ihan omiksi tarpeiksi.. Minulla on silti sellanen fiilis et CoD: Black Ops myy enemmän kuin MoH.

tyylikästä tyylikästä. kovasti odotellaan peliä kyllä.

Yksinpeli näyttää ihan hienolta mutta tota nettipeliä mä en ymmärrä. Miks siitä tehtiin tuollainen Bad Company 2 kopio? Pelailin sitä betaa vähäsen niin tuntu ja näytti ihan samalta. Siinähän on sama pelimoottorikin vielä ja yksinpelissä on eri UT3:n moottori

Yksinpeli näyttää ihan hienolta mutta tota nettipeliä mä en ymmärrä. Miks siitä tehtiin tuollainen Bad Company 2 kopio? Pelailin sitä betaa vähäsen niin tuntu ja näytti ihan samalta. Siinähän on sama pelimoottorikin vielä ja yksinpelissä on eri UT3:n moottori

Juu kai se on vaan niin, että nykyään jokaiseen peliin pitää laittaa se moninpeli. Tuo moninpeli puolihan on tosiaan Bad Company 2 miesten käsialaa joten varmaan aika samanlainen sitäkin kautta. Yksinpeliä tässä ehkä enemmän odotan kun se noissa MoHeissa on yleensä ollut laadukas. Katsoo sitten miten verkossa viihtyy.

Yksinpeli näyttää ihan hienolta mutta tota nettipeliä mä en ymmärrä.

Mitääää. Just ja vain nettipelin takia tämä hankitaan. En aio edes käydä singlen puolella. ;)

Nyt torstaina siis julkaisu! Tuubista bongattua moninpeliäksöniä:

http://www.youtube.com/watch?v=s6F1hmMbc8w

On se kyllä hienon näkönen peli. :rock:

Betaa kokeilin ja jää tämä peli ostamatta. Vaikutti tosi kököltä, eikä tää tarjonnu mitään uutta moninpeliin.. tuntuu että battlefield 2:sen jälkeen nää on menny alamäkee kaikki.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muutama tunti nyt takana PS3:lla singleplayeria:

+ Tunnelma
+ Musiikit
+ Tyylikkäät välianimaatiot
+ Äänet rokkaa
+ Ainakin alussa vähän rauhallisempaa menoa eikä miljoonaa vihollista yhtä aikaa

- Grafiikat välillä rumia
- Vähän nihkeä liikkuminen välistä
- Palloilu ja ihmettely minne pitää seuraavaksi mennä
+/- ei vielä ainakaan liian vaikea Hardilla

Jotenkin erikoinen julkaisu tämä. Ei mitään uutta. Puhun siis moninpelistä...

Ihan kauheata paskaa betan perusteella!! Täysin BFBC2 kopio, ja vielä huono semmoinen... Aseissa ei mitään rekyyliä ja muutenkin vaikuttaa tosi kurjalta copypastelta ja vielä vähän vaan huonommaks laitettu ku bc2.. En ostas.

Zone-sarja -42%
todella lyhyt peli. Ei helvetti. parhautta kyllä tuo sniikkailu ja snipulla tiputtelu. Aika helppo verrattuna esim operation flashpointiin.

Joo, taitaapi olla suhteellisen paska. Pari missionia nyt pelailtuna, eikä kyllä innostais yhtään pelata lisää.

+ Cooli operaattori mallinnettu aika osuvasti
us_army_afeg_special_forces_mh-47es.jpg

- Eroaa täysin promotusta (jostain luin haastattelun että olis vaihtoehtona sniikkailla tai sit ampua.. mutta en pidä sitä sniikkailuna että siellon silti ne viholliset jotka on pakko tappaa)
- Kunnon putkijuoksu, eivät ole edes yrittäneet luoda avointa maastoa.
- Epärealistinen, ei rekyyliä, ajellaan mönkijöillä 50m vihuista sit mennää silencereitten kaa sisään ettei kukaan huomais?
- Huonot grafiikat.
- Laginen, resursseja keskitetty "hienoihin" sumuihin jotka vie törkeesti tehoja ja samalla jätetty tärkeämmät grafiikat huomiotta
- M9 pistoolilla onnistuneesti tapettu n.100 vihua yli 100m päähän (kun rangerit saa miljoona vihua niskaan vuorilta)
- välianimaatiot toteutettu samalla paskalla grafiikalla
- Häiritsee kun tiettyjen animaatioiden aikana (vaikka aseet yms pysyy näkyvillä) ei pysty liikkumaan tai ampumaan.
- Yli paljon ammuksia. Aina löytyy tuhat kutia SAWiin, luulin että tässä olis jotain konsultteja käytetty, että saatais aidompi tästä, haluun kyllä nähä sen kaverin joka kantaa sen 5000 kutia.

Todella helppo (vedin vaikeimmalla ja ilman autoaimia) verrattuna muihin saman genren peleihin. Lyhyt toki myös.

On tässä tosin hyviäkin puolia. Äänet on loistavat (myös aseiden) ja ihan siisti ideana tuo nykykonflikti/Afganistan ilman mitään eeppistä pääpahista/maailmansotaa. Puitteet tässä siis tuntuu todella realistisilta vaikka itse peli ei sitä tietenkään ole. Yksinpelin veti ihan mielellään läpi. Multiplayeria testaan seuraavaksi.

Käytännössä tämä on ainakin mulle hetken hupi, COD Black ops kuitenkin muutaman viikon päässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom