Peptidi Liittynyt 15.5.2002 Viestejä 23 1.8.2002 #1 Mistä saa puhtaana MCT-öljyä? :hmmm: Tai löytyykö mistään tuotetta, jossa olisi lähinnä proteiinia ja MCT:tä?
Mistä saa puhtaana MCT-öljyä? :hmmm: Tai löytyykö mistään tuotetta, jossa olisi lähinnä proteiinia ja MCT:tä?
eccu Liittynyt 22.4.2002 Viestejä 279 1.8.2002 #2 Kysytäänpä nyt samalla, onko kukaan kokeillut MCT-öljyä? Itsekin meinasin sitä joskus aikaisemmin ostaa, mutta usko tuotteen toimivuuteen ei ollut riittävä. Miten MCT-öljy on vaikuttanut? Vai onko kyse pelkästään 'rahat pois'-aineesta?
Kysytäänpä nyt samalla, onko kukaan kokeillut MCT-öljyä? Itsekin meinasin sitä joskus aikaisemmin ostaa, mutta usko tuotteen toimivuuteen ei ollut riittävä. Miten MCT-öljy on vaikuttanut? Vai onko kyse pelkästään 'rahat pois'-aineesta?
apophis Liittynyt 21.7.2002 Viestejä 375 1.8.2002 #4 Originally posted by Andy Twinlabin joissain jauhoissa on tuota MCT-öljyä. Click to expand... Ainakin Super Gainer Fuelissa. Nimestään huolimatta ei sopinut ainakaan mulle. En muista että MCT niinä määrinä olisi mitään vaikuttanut.
Originally posted by Andy Twinlabin joissain jauhoissa on tuota MCT-öljyä. Click to expand... Ainakin Super Gainer Fuelissa. Nimestään huolimatta ei sopinut ainakaan mulle. En muista että MCT niinä määrinä olisi mitään vaikuttanut.
Andy Liittynyt 17.4.2002 Viestejä 3 226 1.8.2002 #5 Ainakin Super Gainer Fuelissa. Nimestään huolimatta ei sopinut ainakaan mulle. En muista että MCT niinä määrinä olisi mitään vaikuttanut. Click to expand... No älä muuta sano. Arvaa sopiko mulle, ku mä olen pieni mies ja annos sisältää 25 g prot ja 120g hiilaria. Paino kyllä nousi...ikävä kyllä :D
Ainakin Super Gainer Fuelissa. Nimestään huolimatta ei sopinut ainakaan mulle. En muista että MCT niinä määrinä olisi mitään vaikuttanut. Click to expand... No älä muuta sano. Arvaa sopiko mulle, ku mä olen pieni mies ja annos sisältää 25 g prot ja 120g hiilaria. Paino kyllä nousi...ikävä kyllä :D