MCT-öljy, kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja massa123
  • Aloitettu Aloitettu
MCT-öljyn on sanottu olevan ehkä kaikkien aikojen paras kehonrakentajien ravintolisä. Erittäin monet bodauksen huippuammattilaisetkin vannovat
MCT-öljyn nimeen.

-Sillä väitetään olevan mm. seuraavia ominaisuuksia:
-lisää energiaa ja kestävyyttä
-mahdollistaa nopeamman lihaskasvun
-tehostaa aineenvaihduntaa
-alentaa kehon rasvaprosenttia

Haluaisin kuulla käyttäjäkokemuksia kyseisestä tuotteesta?:thumbs:
Eli toimiiko kyseinen ravintolisä? Itse ajattelin ostaa tuota näin dietille rasvanpolton tueksi, kannattaako?:eek:

eikö tuo mct öljyn mahtitoimivuus ollut jotain markkina höpötyksiä joskus aikoinaan? ainakin mulla on sellainen kuva jäänyt jostain mieleen.

massa123 sanoi:
-lisää energiaa ja kestävyyttä
-mahdollistaa nopeamman lihaskasvun
-tehostaa aineenvaihduntaa
-alentaa kehon rasvaprosenttia

Haluaisin kuulla käyttäjäkokemuksia kyseisestä tuotteesta?:thumbs:
Eli toimiiko kyseinen ravintolisä? Itse ajattelin ostaa tuota näin dietille rasvanpolton tueksi, kannattaako?:eek:

Pitäis searchillä löytyä jotain.
Valitettavasti tavaraa ei voi vetää kovin paljoa vatsavaivojen takia joten hyödyt jää vähäisiksi. Jos muistaa joka aterian yhdeydessä ottaa niin saa tietysti jonkun verran otettua. Semmoset 8ml voin ottaa kerralla ilman että alkaa kivistämään. Eipä se tällä hetkellä ole kovin kallista, että yhden pullon huitasee ihan huvikseen.

kaloreita on helppo ottaa mct öljystä. ei todellakaan mitään ihme ainetta bulkki/offilla menee, kun tarvitaan nostaa kaloreita.

joskus tota ostin pari pulloa. kaloreitahan siitä saa kivasti ja maku on melkosen neutraali. jotain desi päivässä tota tuli parhaimmillaan otettua.. maha kyllä tottuu siihen kun on vähän aikaa käyttänyt.

MCT-öljy

Okei tuli tossa ostettua pullo MCT-öljyä dietille ja tuli vaan sellainen mieleen, että voiko/onko hyvä nauttia ennen nukkumaanmenoa. Tähän samalla kokemuksia MCT-öljystä!!

Onhan tästä jo pari postia, mutta...

Itse käytän MCT-öljyä aamuisin ja välipäivinä (1rkl/3-4krt/päivä). Toimii ainakin omalle kropalle todella hyvin, eikä kivistä mahaa.

Muscle For Life with Mike Matthews

3:56 - What is MCT oil? 8:38 - What are the benefits of MCT oil? 17:30 - What is the research on MCT oil and weight loss? 22:31 - Does MCT oil help you lose weight faster on a ketogenic diet? 24:34 - Does MCT oil lower cholesterol levels and improve your heart health? 28:20 - Does MCT oil improve athletic performance? 32:35 - Does MCT oil improve brain function? 35:57 - Is MCT oil better than coconut oil? 40:01 - What are the side effects of MCT oil?

View: https://www.stitcher.com/podcast/muscle-for-life-podcast/e/64579075

Back
Ylös Bottom