- Ikä
- 46
Täältä vois yks hurjapää innostua lähteen kans johonkinpäin siinä heinäkuun aikaan... Kunhan vaan aika ja paikka on tarpeeks ajoissa tiedossa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en aja sunkaa mihkään kun oot sokee. :D (Ekalla sivulla huutelin jo. ;) )Mukana kahvittelu+ajelu meinigissä....Ja ei jaksa yhteensuuntaan yli 200 kilsaa ajaa...ainakaan yksin DYMOND?!;)
Tuut kumminkin sen verran jäljessä ettei sulla ole hätää;)Mä en aja sunkaa mihkään kun oot sokee. :D (Ekalla sivulla huutelin jo. ;) )
Niin itsellänikin.. Mietin että, laittas jonkun 400-500cc, jos tulee hyvä ja halpa vastaan ja rajoittas sen, mutt aika harvassa tahtovat olla.
E. Eikä hyvää ja halpaa saa samaan pakettiin, mutte edullisen ja hyvän voi saadakkin... *pilkunnussija*
Oliko kyseessä oleva rajoitin sellainen, että painoit/väänsit jotain namiskaa niin oltiin 25kW mopo ja sitten kun väännetään uudestaan nii voidaan puhua moottoripyörästä? Ainakin itsellä tuo nollakolmonen on kuristettu jollakin johon pätkällä ja sitten on mutteri joka estää kaasun kääntymistä yli 22,5 astetta :itku: Joku voisi tarkentaa mitä se johto siellä tekee? Sitä ei muista mistä se tuli ja mihin se kiinnitty :(Jos kuitenkin pyörä vielä hakusessa ja haluaa lakianoudattaa niin ainakan 04 600c ninjaan sai elektronisen rajottimen jonka asentaminen makso paikallisessa liikkeessä kuulemma n. 300e. ton rajottimen sai itseotettu kyllä pois, mutta käy vaikka katsastaa 25kw papereihi ja sitte päästää todelliset tehot irti ;)
Okkolan Lomamökkien erikoisuus on maisemasauna, jonka panoraama ikkunasta voi nauttia Niinisaaren kallioisesta luonnosta aivan veden äärellä. Sauna ja Kalliola-huvila vuokrataan yhdessä 140€/vrk hintaan (max. 6 hlö).
Sauna on puulämmitteinen ja asiakas lämmittää sen itse.
Noh.. Heinäkuun loppu se varmaan lienee 26.7 tienoilla?