MC Pakkotoisto - kokoontumisajot 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täältä vois yks hurjapää innostua lähteen kans johonkinpäin siinä heinäkuun aikaan... :rock: Kunhan vaan aika ja paikka on tarpeeks ajoissa tiedossa!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pitäskö tästä tehdä ihan kahvittelu+ajelu miitti vai mennääkö johonkin oikein olemaan (tyyliin la-su)?

Oisko Jyväskylän pohjois puolella mitään paikkaa? Oulusta on vähä ky*bä yksi ajella ellei sitten joku lähde kaveriksi.. Ja kai te odottelette sitte hitaampia kun mulla sattuu olemaan tuo 25kW vespa, ehtiipähä tytöt katsella ja ihastella mua enemmän ku teitä ku pyyhällätte tuhatta ja sataa ohi ;) Jos sitä intistä vapaata saa niin mukana voisin olla ja kyselen kaveria mukaan myös! Heinäkuu on varmaan se paras aika.

Mukana kahvittelu+ajelu meinigissä....Ja ei jaksa yhteensuuntaan yli 200 kilsaa ajaa...ainakaan yksin:) DYMOND?!;)
Mä en aja sunkaa mihkään kun oot sokee. :D (Ekalla sivulla huutelin jo. ;) )

Mukana ollaan :kippis1: Tosin kesäkuun ja heinäkuun alun viikonloput on jo aika täyteen buukattuja, että loppukesä vois olla parempi ittelle...

Minun puolesta vois olla kaksi päiväiset, vaikka la iltana vähän kuppia ja makkaraa nuotion ääressä ja su aamulla kotia kohti lähtökahvien ja pieni muotoisen yhdessä ajelun jälkeeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä sitä mukana ollaan,jos paikka ja aika sopii kohdalleen!

Suviranta vois olla kohtuu hyvä mesta, koska tiedän paikan ja se tuntuu olevan motoristien suosiossa!

mmm..perse ei kestä hirveesti matkaa, tai pää mutta ollaan nyt alustavasti kannatuksen vuoksi messissä :)

Zone-sarja -42%
Niin itsellänikin.. Mietin että, laittas jonkun 400-500cc, jos tulee hyvä ja halpa vastaan ja rajoittas sen, mutt aika harvassa tahtovat olla.

E. Eikä hyvää ja halpaa saa samaan pakettiin, mutte edullisen ja hyvän voi saadakkin... *pilkunnussija*

Turhaan niitä rajottelemaan, mä ajelin 1300 xjr:llä 18 vuotiaasta 2 vuotiaaseen. Jos maltila ajaa niin ei ne sielä huviksee psyäyttele ja korttia kysele. Ja vaika kysyykin niin tulee vaan ajokorttiluokanylityksestä naurettavat sakot.

Jos kuitenkin pyörä vielä hakusessa ja haluaa lakianoudattaa niin ainakan 04 600c ninjaan sai elektronisen rajottimen jonka asentaminen makso paikallisessa liikkeessä kuulemma n. 300e. ton rajottimen sai itseotettu kyllä pois, mutta käy vaikka katsastaa 25kw papereihi ja sitte päästää todelliset tehot irti ;)

Ja mitä tulee miittiin niin pistetään mietintämyssyyn.

Jos kuitenkin pyörä vielä hakusessa ja haluaa lakianoudattaa niin ainakan 04 600c ninjaan sai elektronisen rajottimen jonka asentaminen makso paikallisessa liikkeessä kuulemma n. 300e. ton rajottimen sai itseotettu kyllä pois, mutta käy vaikka katsastaa 25kw papereihi ja sitte päästää todelliset tehot irti ;)
Oliko kyseessä oleva rajoitin sellainen, että painoit/väänsit jotain namiskaa niin oltiin 25kW mopo ja sitten kun väännetään uudestaan nii voidaan puhua moottoripyörästä? Ainakin itsellä tuo nollakolmonen on kuristettu jollakin johon pätkällä ja sitten on mutteri joka estää kaasun kääntymistä yli 22,5 astetta :itku: Joku voisi tarkentaa mitä se johto siellä tekee? Sitä ei muista mistä se tuli ja mihin se kiinnitty :(

Jos sattuu aika natsaamaan, niin voihan tuota harkita. Mistään olemisista perusta, kahvit kurkkuun/mäelle ja ajamaan. Heinäkuu olisi omasta mielestä parasta aikaa.

Noh.. Heinäkuun loppu se varmaan lienee 26.7 tienoilla?

Mutta ensimmäinen kokoontumisajo on tietysti lappeenrannan lentokentällä 14.6. Katsotaan kenen pelit kulkee ja mitä.. :evil:

Paikkavaihtoehtoja mielessä? Joku heitti sen puumalan, kävin ajelemassa ja sinne tiet jo pari viikkoa sitten hyvässä kunnossa, mukavaa mutkapätkää.

Voisi pitää kahvittelut ja itse ainakin valmiina makkaraa ja keskiketterää tuhoamaan lauteiden välissä sen jälkeen.

Okkolan Lomamökkien erikoisuus on maisemasauna, jonka panoraama ikkunasta voi nauttia Niinisaaren kallioisesta luonnosta aivan veden äärellä. Sauna ja Kalliola-huvila vuokrataan yhdessä 140€/vrk hintaan (max. 6 hlö).
Sauna on puulämmitteinen ja asiakas lämmittää sen itse.

Joku paikallinen voisi vähän kertoilla muistakin mestoista, tuo löytyi puumalan sivuilta. Vaikka jostain keskempääkin suomea paikkoja jollain?

Jos edes 5 innostuis grilliä kuormittamaan?

Suositut

Back
Ylös Bottom