MB CLK/SLK & Audi TT kestävyys yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alppix
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ongelma on siinä että täällä tuo boxsterikin maksaa yhtä paljon kuin kunnon 911 muualla:/

Täytyy kyllä kompata paalun tuossa yllä aiemmin kommentoimaa. Se että Suomen verotus tekee kotiäitien kauppakasseista sietämättömän kalliita ei vielä kauppakassia kuten SLK urheiluautoksi muuta. Ennemminkin kyseessä on imagoltaan nuoren sinkkunaisen tai varakkaan herran jalkavaimon pikkukiva kinneri.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Täytyy kyllä kompata paalun tuossa yllä aiemmin kommentoimaa. Se että Suomen verotus tekee kotiäitien kauppakasseista sietämättömän kalliita ei vielä kauppakassia kuten SLK urheiluautoksi muuta. Ennemminkin kyseessä on imagoltaan nuoren sinkkunaisen tai varakkaan herran jalkavaimon pikkukiva kinneri.

Minusta tuo taas kuulostaa enemmän kateellisen persaukisen defenssimekanismilta. Näitä kommentteja vielä kuulee useimmiten niiltä jotka eivät ole corollaa hienommassa istuneetkaan :jahas: No, mielipiteitähän nämä. esim boxster s 0-100 5.4s ja huiput yli 250kmh roadster on minusta urheiluauto (ei-AMG SLK:sta olen kanssasi samaa mieltä), ja olisi kiinnostava tietää miksei se sitä jonkun mielestä olisi. No, oon ehkä hieman puolueellinen tässä keskustelussa :D

Ennemminkin kyseessä on imagoltaan nuoren sinkkunaisen tai varakkaan herran jalkavaimon pikkukiva kinneri.
Minusta tuo taas kuulostaa enemmän kateellisen persaukisen defenssimekanismilta. Näitä kommentteja vielä kuulee useimmiten niiltä jotka eivät ole corollaa hienommassa istuneetkaan :jahas:

Uskon että tilastoistakin (jos sellaisia jostain löytyy) olisi pääteltävissä jotain IronMind:n väittämän kaltaista.

Hypoteettinen testitilanne: Tuhat nuorta sinkkunaista ja tuhat varakkaan herran jalkavaimoa valitsemassa autoa hintaluokasta josta löytyy em. autot. Uskon että ko. autot saisivat huomattavasti enemmän ääniä, kuin jos kyseessä olisi 2000 20-40 vuotiasta miestä. Uskon myös, että moni näistä kahdestatuhannesta miehestä valitsisi em. autot omille tyttöystävilleen tai äideilleen kauppakasseiksi. Tämä minun mielipiteeni nyt ei mitään todista, mutta tuollaista testitilannetta voi kukin mielessään pyöritellä, ja tehdä sitten omat päätelmänsä.

:piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom