Mazda MX-5

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ei se nyt mikään Hupen katumaasturi ole, mutta kyllä sillä ajelee ihan kivasti talvella. Kovakatto on lisävarusteena kallis, joten jos sen haluaa, niin kannattaa ostaa sellainen missä se jo on. Rätti kyllä kestää talvea muovista takaikkunaa lukuunottamatta, jos sellainen on. Uusi muovi-ikkunallinen rätti maksaa ~200€.

Olitkin jo tuolla Miatassa kysellyt asiasta. Itse suosittelen ehdottomasti Saksasta hakemista. Saa hyvän roadtripin samaan hintaan! Itse kävin "ummikkona" hakemassa viime keväänä, eikä mitään ongelmia ollut. "Autonhaku Saksasta"-lehdykkä tosin kullan arvoinen.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kovakatto on lisävarusteena kallis, joten jos sen haluaa, niin kannattaa ostaa sellainen missä se jo on.

Tämä on kyllä niin totta.. uutena hemmetin kallis ja käytettynä et löydä. Oon ite yrittäny löytää jo pidemmän aikaa kovaa kattoa käytettynä, niin eipä ole tullut vastaan.
 
Ei se nyt mikään Hupen katumaasturi ole, mutta kyllä sillä ajelee ihan kivasti talvella. Kovakatto on lisävarusteena kallis, joten jos sen haluaa, niin kannattaa ostaa sellainen missä se jo on. Rätti kyllä kestää talvea muovista takaikkunaa lukuunottamatta, jos sellainen on. Uusi muovi-ikkunallinen rätti maksaa ~200€.

Olitkin jo tuolla Miatassa kysellyt asiasta. Itse suosittelen ehdottomasti Saksasta hakemista. Saa hyvän roadtripin samaan hintaan! Itse kävin "ummikkona" hakemassa viime keväänä, eikä mitään ongelmia ollut. "Autonhaku Saksasta"-lehdykkä tosin kullan arvoinen.

Joo. 1.6 koneella on tuota tarjontaa Suomessakin, mutta 1.8:t nettiautossa olevat menee vähän yli budjetin. 4000€ näyttäis saavan ok-kuntoisia 1.8-koneisia 2001 mallisia Saksasta, verot näyttää olevan joku pari tonnia. Paljon tuli hakukuluja? Vai pitäisikö tyytyä vain 1.6...
 
Joo. 1.6 koneella on tuota tarjontaa Suomessakin, mutta 1.8:t nettiautossa olevat menee vähän yli budjetin. 4000€ näyttäis saavan ok-kuntoisia 1.8-koneisia 2001 mallisia Saksasta, verot näyttää olevan joku pari tonnia. Paljon tuli hakukuluja? Vai pitäisikö tyytyä vain 1.6...

Mä olen miettinyt nykyisen myymistä ja uuden hakemista ihan vain sen takia, että pääsis Eurooppaan kätevästi road tripille. Ei tarvitse ajaa koko matkaa molempiin suuntiin ja mennä kallista laivamatkaa Saksaan.

Mitäs versiota kattelet? Oletettavasti NB jostain vuosituhannen vaihteen tienoilta? Tiesithän sitten, että 2002 käyttöönotetuissa se vero pompsahtaa co2 -perusteisuuden vuoksi. Katsoisin niitä malleja, joissa on vakiona herkkuja, 10ae ja Miraclet. Pre-facelift-mallinkin voi löytää 2001 käyttöönotettuna. Omaan 10AE / ~150tKm tuli veroja 1250€.

Hakukustannukset olivat muistista vedettynä tälläiset:

-Lentolippu Frankfurttiin 65€
-Junalippu Freiburgiin, mistä hain auton 65€
-Keltapäiset kilvet + pakolliset paperityöt ~120€
-Pari hotelliyötä + parkit hotellissa 80€
-Laivamatka lepotuolipaikalla, auto, ateriapaketti ~250€ (Kivilattialla nukutut pari yötä, priceless...)
-Maahantuontikatsastus 120€
+Bensakulut Saksassa. Tais siihen tuhanteen kilsaan muutama tankki mennä sillä keskarilla....

=700€

Kympin sakkokin tuli kamerasta =)

Jos ostat yksityiseltä, niin kannattaa kysästä jo etukäteen, voiko jeesiä kilpien saamisessa. Siihen koko hommaan ei tuntia kauemmin mene, mutta voi vaikeutua, jos konttorilla kukaan ei osaakaan englantia.
 
Viimeksi muokattu:
Mä olen miettinyt nykyisen myymistä ja uuden hakemista ihan vain sen takia, että pääsis Eurooppaan kätevästi road tripille. Ei tarvitse ajaa koko matkaa molempiin suuntiin ja mennä kallista laivamatkaa Saksaan.

Mitäs versiota kattelet? Oletettavasti NB jostain vuosituhannen vaihteen tienoilta? Tiesithän sitten, että 2002 käyttöönotetuissa se vero pompsahtaa co2 -perusteisuuden vuoksi. Katsoisin niitä malleja, joissa on vakiona herkkuja, 10ae ja Miraclet. Pre-facelift-mallinkin voi löytää 2001 käyttöönotettuna. Omaan 10AE / ~150tKm tuli veroja 1250€.

Juuri syksyllä tuli käytyä 8000 km roadtrip Euroopassa, että sen vuoksi ei oo nyt kovin kova hinku uudestaan lähteä.

NB 1.8 koneella. Lukkoperä ja kova katto kiinnostaisi, mutta ensisijaisesti kuitenkin vaan hyväkuntoinen yksilö. Mitäs kaikkea näissä erikoismalleissa on extraa?
 
Zone-sarja -42%
Juuri syksyllä tuli käytyä 8000 km roadtrip Euroopassa, että sen vuoksi ei oo nyt kovin kova hinku uudestaan lähteä.

NB 1.8 koneella. Lukkoperä ja kova katto kiinnostaisi, mutta ensisijaisesti kuitenkin vaan hyväkuntoinen yksilö. Mitäs kaikkea näissä erikoismalleissa on extraa?

Ainakin 10AE:ssa lukkoperä, 6-v, se ruma sininen alcantra/nahka-sisusta ja Bilsteinin alusta. Miraclessa taitaa olla samat, paitti nahkasisusta.
 
Mitäs versiota kattelet? Oletettavasti NB jostain vuosituhannen vaihteen tienoilta? Tiesithän sitten, että 2002 käyttöönotetuissa se vero pompsahtaa co2 -perusteisuuden vuoksi. Katsoisin niitä malleja, joissa on vakiona herkkuja, 10ae ja Miraclet. Pre-facelift-mallinkin voi löytää 2001 käyttöönotettuna. Omaan 10AE / ~150tKm tuli veroja 1250€.

Eikös tuo muutos tapahdu jo -01 käyttöönotetuissa ellei MX5 ole sitten jotenkin poikkeuksellinen?
 
Eikös tuo muutos tapahdu jo -01 käyttöönotetuissa ellei MX5 ole sitten jotenkin poikkeuksellinen?

Tuota minäkin katsoin äsken. Tuo vaikuttaa ilmeisesti jotain 1000€ luokkaa? On se aika paljon, vaikka tuo facelift kyllä olisi vähän kiinnostavampi näin pikaisen selailun jälkeen.
 
No nyt vasta sain hommattua oman MX-5:n. 24h sitten ostin, ja siitä eteenpäin on tullut ratin takana oltua suunnilleen 10 tuntia :D Pakostakin pistää hymyilyttämään, on meinaan hauska peli! 1.8 NB siis tarttui haaviin.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hieno valinta :) vahasin juuri omani tänään ja kävin fiilistelemässä katto auki. On se vaan hieno auto pienellä rahalla.
 
Nice! Suomen markkinoilta?

Jep. Ei olisi ollut aikaa lähteä Saksaan ennenkuin syksyllä, ja Suomesta löytyi hyväkuntoinen ja suht sopuhintainen yksilö. Tuskin olisi tullut paljoa halvemmaksi Saksasta, eikä ollut nyt ns. pakko-ostos kun oli vain 300km päässä kotoa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom