Mayweather tulossa mma kuvioihin ????

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja psycho
  • Aloitettu Aloitettu
:offtopic:
jätkähän on melkein miljärdööri, mä ainakin chillaisin loppuelämäni noilla rahoilla, enkä menis rikkomaan kroppaani kehään...

:offtopic:
jätkähän on melkein miljärdööri, mä ainakin chillaisin loppuelämäni noilla rahoilla, enkä menis rikkomaan kroppaani kehään...
Kaikki ei tee sitä hommaa rahan takia. Jotkut vain tykkäävät siitä ja rahaa jos saa paljon, niin se on vain plussaa.

Mutta Money tekee sitä rahan takia. Ja LOL koko uutiselle, luultavasti vain Cubanin yritystä huorata huomiota. Money ei todellakaan tulee ottelemaan ikinä vaparimatsia.

Mutta Money tekee sitä rahan takia. Ja LOL koko uutiselle, luultavasti vain Cubanin yritystä huorata huomiota. Money ei todellakaan tulee ottelemaan ikinä vaparimatsia.
No niin se taitaa tehdä. :)

Veikkaan itse samaa, että häntä ei vaparikehissä tulla näkemään. Vaikka olisihan se kiva, jos joku pudottaisi hänet takaisin maanpinnalle sieltä mayweatherlandista.

Ei sen kannata "pilata" uraansa. Voittamaton ja yksi maailman parhaista nyrkkeilijöistä hyppää vapari kehään ja saa päähänsä ei olisi nyrkkeilylle tai Mayweatherille hyväksi. Jenkeissä on kauhea vääntö näiden lajien välillä....

Tässä on vain kyse ilmaisen palstatilan saamisesta puolin ja toisin.

Jep,sirkusapina ei koskaan ota vaparii.Jos ottaa niin loimeen tulee niin että rätisee.
Mainos kikkaa,mutta iha jees vaparille toi kans :kippis1:

juu ei..mitä järkeä laittaa "maailman parasta" nyrkkeilijää ottamaan jotain paistia vastaan vaparia, ei mitään..arvoisensa vastustaja Urijah Faber hakkaisi äijän alle minuuttiin MMA matsissa..joten äijä Faberia vastaan, vapari maailman kartalle kamppailulajien "F1:senä" hyvä hyvä :)

Ei sen kannata "pilata" uraansa. Voittamaton ja yksi maailman parhaista nyrkkeilijöistä hyppää vapari kehään ja saa päähänsä ei olisi nyrkkeilylle tai Mayweatherille hyväksi. Jenkeissä on kauhea vääntö näiden lajien välillä....

Totta töriset. Ja nyrkkeilyllähän on ollut tänä vuonna pienimuotoinen 'comeback'. Uskoisin että tämä on enemmänkin tehty nyrkkeilyn kannalta tämä juttu. Kaikki puhuu Mixed Martial Artsista, joten on luonnollista että Mayweather sanoo asiasta jotain. Ainahan näistä lajien välisistä otteluista on puhuttu. Eikös jo muinoin Bruce Lee otellut näytösottelun jotain nyrkkeilymestaria vastaan...

Arvostusta

Itse ainakin arvostan Mayweatheriä suuresti jos kehään menee... Kaikki puhuu siitä miten se pässi saa turpaan jos rupee leikkimään ja pitää ylimielisenä heti ku ilmottaa uutisista...

Miks vitussa kukaan ei nosta hattua siitä että on munaa ryhtyä moiseen vaikka on AIKA isot paineet takana...

Enkä ole mikään Mayweather fani... mutta arvostan sitä että ei se paljoa pelkää vastaa haasteihin...

Kukaan ei nosta hattua koska Mayweather ei ole tulossa MMA:han. Tämä on vain Cubanin kikka mainostaa ja saada julkisuutta HDnet Fightsiinsa. Tai siis näin veikkaan :)

Kukaan ei nosta hattua koska Mayweather ei ole tulossa MMA:han. Tämä on vain Cubanin kikka mainostaa ja saada julkisuutta HDnet Fightsiinsa. Tai siis näin veikkaan :)

Tätä olen vahvasti itsekkin alkanut epäilemään....

Itse uskon toki, että on pelkkää mainosta, mutta jos sattuisi käymään niin, että mies MMA-matsin ottaisi, niin kyllähän Floyd voisi pienemmissä kisoissa pärjätä. Alemmalla tasolla kun nuo fysiikkaerotkin ovat suuremmat kun vaikkapa UFC:ssä. Se siis Mayweatherilla on jo valmiina, ja olen ihan varma, että hyvällä treenillä, mikä ei ole Floydille vierasta mies saisi kohtalaisen ground games melko nopeasti. Voi siis olla, että mies käy pieksemässä jonkun plösön jossain pikkukisoissa, mikä tietää sitä, että henkseli saattaa hitusen paukkua.

Ei saa myöskään unohtaa Lesnaria, joka myös on osoittanut, että kun kunnon fysiikka on jo valmiina, niin MMA:han siirtyminen "helpottuu" kovasti. Kyllä Floydistä ihan pätevä veistelijä saataisiin, mutta toki se aikaa veisi.

Ainoa ero on,että Lesnar on paini taustainen,josta omasta mielestäni on huomattavasti helpompi lähteä MMA:han. Kumminkin suurin osa otteluista menee mattoon.

Juu kyllä, on totta että painitaustasta on varmasti enemmän hyötyä kuin nyrkkeilytaustasta, mutta silti en missään nimessä kyllä väheksy Mayweatherin mahdollisuuksia. Ja kyllä se kipinä jostain on tullut, eli hän lienee jonkin aikaa treenaillut vaparia ns. huvikseen. Ikävä vaan tosiaan, että uutisankkana menee...

Kyllä huippu-urheilija on yleensä niin lahjakas, että siirtyminen toiseen lajiin voi olla mahdollista. Jonkun tasoisen painitaidon oppiminen ei ihme treeniä vaadi ja pikku hanska kädessä ei sellaisia huippunyrkkeilijän paukkuja tarvitse montaa ottaa.

Ihan huipulle tietysti vaatii jo joka osa-alueen hallintaa hyvin mutta suomalaisiin kun joku vertasi niin ei kai sentään joka poika Mayweatherilla lattiaa pyyhi. Ei se aina automaattisesti tarkoita, että jos osaa nyrkkeillä niin ei osaa painia tai toisinpäin.

Jenkeissä näyttää olevan ammattinyrkkeilyn saralla olevan jo pieni paniikki päällä.
MMA on tullut vähän kuin puun takaa, kovalla rytinällä.
Jotain tarttes tehrä. Ehkä jonkunlainen nuorennusleikkaus, eli vanhat promoottorit pois?

Eikös mayweatherilla luulisi olevan aika kova yllätys mahdollisuus ketä tahansa suunnilleen oman painoista kaveria vastaan koska kyseinen herra on melkoisen taitava ja erilainen pysty ottelija? onko vapari kehiä koskaan kiertänyt kukaan oikeasti kova nyrkkeilijä?

Back
Ylös Bottom