Mayweather Jr vs De La Hoya 5.5.07 !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rico
  • Aloitettu Aloitettu
Muuan 50 cent on lyönyt miljoonalla kaverinsa Mayweatherin puolesta.
Tulosta en sen kummemmin veikkaile.
Hyvä matsi luultavasti luvassa.

Tossa aikaisemmin puhuttiin Mayweatherin isän olevan Oscarin kulmassa. Eipä ole tässä matsissa vaan isä on poikansa campillä. Jos pystytte niin kattokaas HBO:n tuottama neliosainen 24-7 jossa seurataan sekä Oscarin että Mayweatherin treenausta yms enne matsia. Laatu kamaa.
Itse hurraan Golden Boyta vaikka annan kyllä juniorillekkin mahdollisuutensa..

Molemmat kaverit punnittiin, tässä kuvia tilaisuudesta:

fullj.getty-73969385mw008_de_la_hoya_v__6_12_14_pm.jpg

4mazq00.jpg

fullj.getty-73969385mw007_de_la_hoya_v__6_07_19_pm.jpg

fullj.getty-73969385mw001_de_la_hoya_v__6_04_33_pm.jpg

Live striimi urleja sitten vaan jakoon.. Minulla on yksi toimiva

Sopcast ohjelma ja urli :
sop://202.184.158.190:3912/887

Tasainen vääntö oli. Se tekikö Mayweather tarpeeksi töitä voittaakseen hallitsevan mestarin, niin siitä voidaan olla montaa mieltä. Molemmilla oli melko varovainen taktiikka eikä iskujenvaihtoon juuri ryhdytty. Olisi kyllä toivonut pikkasen enemmän draamaa tähän "super-otteluun".

Arvostelukortista selviää että mikäli DLH olisi vienyt kaikkien tuomareiden pisteet viimeisen erän osalta olisi ottelu tuomittu tasapeliksi. Nyt yksi tuomari näki Mayweatherin 12rnd voittajaksi.

oscar_floyd_scorecard.gif

Nyrkkeilystä vähän ymmärtävänä pidin matsia melko pettymyksenä, myös lähinnä sen takia, että pretty boy vyön sai. Onko laji menny liian tekniseksi pisteiden laskuksi ilman oikee taistelua? Jäi sellanen fiilis, että mayweather jr lähinnä antoi yhden jabin ja karkuun... 12 erää samaa paskaa. Kyllä sitä tahtois nähdä viimeistään myöhemmissä erissä toe-to-toe taistelua ja rehellistä knockouttien hakemista varsinkin haastajalta.

Katoin juuri tuon matsin. Mun mielestä väärä mies voitti. Oscar sentään pyrki aktiivisesti iskujen vaihtoon ja veti enemmän osumia. Mayweather oli tosi passiivinen melkein koko matsin, paitsi 11 erän jonka vei nimiinsä.

Ei kyllä tuo nyrkkeily jaksa enää innostaa. Kyllä se vapaaottelu on vaan niin paljon mielenkiintoisempaa seurata, että ei pahemmin nyrkkeilyyn jaksa keskittyä.

Poikkeuksena vanhat klassikot ja suomalaisten matsit.

Kyllä tuo on musta niin matsista matsiin. Kyllähän vaparissa on vauhdikkaampia matseja yleensä mitä nyrkkeilyssä, mutta kyllä hyvä nyrkkeily on myös viihdyttävää. Toki mä vaparimiehenä myös itse katson mielummin vapari ku boksausta, mutta en mä lähtis sanomaan että nyrkkeily on tylsää sentään.

Uskoisin että useammat meistä kamppailulajien ystävistä seuraavat niin nyrkkeilyä kuin vaparia. Viimeaikoina on "isot" nyrkkeilyottelut olleen kiven alla toisin kuin vapaa ottelurintamalla. Kummatkin kelpaa, eikä kumpaakaan ole liikaa!

Hyvä ja viihdyttävä matsi on aina miellyttävä, oli se sit vaparia tai nyrkkeilyä. Ite oon pitempään seurannu vaparia ja vasta viimsien parin vuoden aikana seurannu nyrkkeilyä. Mun mielestä nämä pienemmät painoluokat on hyvinkin vauhdikkaita matseja! Barrera vs Morales trilogiassa vauhtia löytyy kuin myös Marquezin veljesten ja Pacmanin matseissa. Kädet heiluu tou to toe ja nuo meksikolaiset ei hirveesti pidä perääntymisestä.

Toivottavasti nähdää De La Hoya vs Mayweather 2. PBF on jo jossain haastattelussa ilmoittanut, et jos Oscar vaan haluaa ottaa uusiks ni hän on valmis!

Back
Ylös Bottom