Mayhem - Maniac ulkona bändistä!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
CMFlesh sanoi:
Eli pähkinänkuoressa: Nowadays Gayhem sucks.

Ehdottomasti juuri näin.

Eikä Attilan liittyminen kuvioihin ole mikään "paluu", hänhän ei ole koskaan ollut yhtyeessä muuta kuin sessiojäsen yhden levyn ajan. Minun mielestäni tuo levy on yhtyeen paras tuotos koskaan, mutta silti. Mayhem kuoli Euronymouksen mukana, nyt on jäljellä vain Gayhem ja minulla on vahvat mielipiteet siitä minkälaisia ihmisiä sellainen yhtye ylipäänsä kiinnostaa.
:lol2:

CMFlesh sanoi:
Jos sä et tiedä, mikä on blackmetallissa kyse, niin älä tule avautumaan vaan mene nurkkaan kuuntelemaan uutta dimmu borgiria ja viillä ranteesi auki. Noin.

/me lopettaa avautumisen tähän
Niin, blackmetallissahan on kyse siitä, että parasta musiikkia on bändien ensimmäiset levyt ja demot, joissa äänenlaatu on niin paskaa, ettei saa selvää soiko taustalla sähkökitara vai nokkahuilu. En voi ymmärtää, mitä hienoa on kuvitella olevansa true blackmetallisti, kun kuuntelee jotain vanhaa särisevää kasettia. Minä kuuntelen paljon mieluummin sellaista musiikkia, joka on mielestäni hyvää.
Olis aika kiva kuulla jonkun true blackmetal-fanin mielipide siitä, miksi ne vanhat demot ja levyt on muka parempia, kuin nykyajan hyvä laatuiset uudemmat levyt.
Ja saahan niistä uusistakin tuotoksista tehtyä truelta kuulostavia, kun tekee kaiuttimien kalvoihin reikiä jne. Ainakin kuulostaa yhtä huono laatuiselta kuin ne wanhat "hyvät" tuotokset.

M.U.

Ennen ei ajateltu rahaa. Black metal ei ole pelkästään musiikkia, se on elämäntapa. Kyllähän nykyäänkin tulee hyvälaatuisilla saundeilla varustettuja ug-bändejä. Mikä tekee niistä undergroundia? Se, miten he markkinoivat itseään ja se, millä tavalla tekevät levyjään, tyyliin: 1000 cd:n painos jostain levystä, toisin kuin rahaa himoava nuclear blast/dimmu borgir tekee heidän levystään 50000:n levyn painosta rahan takia, myyvät borgir-karkkeja ja muuta paskarihkamaa. Ja toi borgir on vain yksi esimerkki, muita voisi olla vaikka CoF ja borgnagar (jotka tosin eivät ole blackmetallia). Niin ja Immortalinkin voisi nakata samaan listaan. Ja on sulla todellakin paska musiikkikorva, jos et saa vähän tuhnuisesta kasetista selvää soiko kitara, vai nokkahuilu. Minulle tulee ainakin helvetin hyvä fiilis kuunnellessani huoneessa yksin tuhnuista blackmetalkasettia, jossa on sanomaa, eikä rahan perässä juoksemista. Ällöttää ajatuskin "black metal ja trendi".

CMFlesh sanoi:
Jos sä et tiedä, mikä on blackmetallissa kyse, niin älä tule avautumaan vaan mene nurkkaan kuuntelemaan uutta dimmu borgiria ja viillä ranteesi auki. Noin.

/me lopettaa avautumisen tähän

Ihan turhaan vedät herneen nenään, kun en edes puhunut pelkästään blackmetallista. :)

Eiköhän se ole niin että ainoat true-bläkkis miehet ja naiset on ollu ne jotka on sen kulttuurin kehittäny sillon 90-luvun taitteessa. Sen jälkeen kaikki jotka on ruvennu diggailemaan sitä on vaan hypännyt yhteen muotijunaan mukaan. Trendipellet on tietenkin skenen sisällä vielä erikseen, mutta true-miehiä ei ole edes voinut syntyä vuoden -75 jälkeen.

Itse siis diggailen black-metallia ja musiikkia yleensäkin, mutta en ota elämäntavakseni mitään, jonka joku muu on valmiiksi pureskellut.

Back
Ylös Bottom