Max Payne 2

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Öh... huomasithan että vastasit juuri lähes 4 vuotta vanhaan kysymykseen?

Edit.

Noh, kun täällä nyt ollaan.. vieläkö joku pelaa tätä peliä? Itse pelailin hiljattain läpi vasta ekaa kertaa. Peli on mielestäni aivan loistavaa ajanvietettä, joskin liian lyhyt. Erityisesti huvitti ne Poets of the Fall -renkutukset aina välillä, esim. kun se yksi vartija soittaa pianolla sitä ja muut vartijat kuuntelevat vieressä :)

Onkos porukka kokeillut eri modeja tähän? Cinema Mod 1.6 r0x0r..

On kyllä hyvää ajanvietettä. Modeja löytyy jonkin verran, mitä nyt muistelen niin Elements of Style, The Punisher ja 7th Serpent olivat varsin hyviä.
E: Kuvittelenko vai onko tämä väärällä alueella?

Öh... huomasithan että vastasit juuri lähes 4 vuotta vanhaan kysymykseen?

Edit.

Noh, kun täällä nyt ollaan.. vieläkö joku pelaa tätä peliä? Itse pelailin hiljattain läpi vasta ekaa kertaa. Peli on mielestäni aivan loistavaa ajanvietettä, joskin liian lyhyt. Erityisesti huvitti ne Poets of the Fall -renkutukset aina välillä, esim. kun se yksi vartija soittaa pianolla sitä ja muut vartijat kuuntelevat vieressä :)

Onkos porukka kokeillut eri modeja tähän? Cinema Mod 1.6 r0x0r..

Mun mielestä just late goodbye sopii siihen peliin kuin nyrkki silmään. Pelasin kyseisen pelin läpi melkein heti, kun ilmestyi, eikä poetse ollu sillon mikään tunnettu bändi. Jäin lopputeksteissä kuuntelemaan biisin loppuun ja oli pakko kattoa. minkä bändin biisi. Sitten kun poetselta alko tuleen jonkun ajan päästä lisää materiaalia, niin eipä se enää mitään erikoista ollut. Mutta kyllä mulla kylmät väreet tuli Paynen lopussa kun kyseinen biisi alkoi soimaan. Oon vieläkin sitä mieltä, että late goodbye on poetsen paras biisi ja se luultavasti tulee olemaan sitä.

Mutta tosiaan, en oo koskaan pelistä saanu noin kovaa tunnelmaa siitä lopusta mitä max payne 2:sta. Ihan loistava peli muutenkin :rock:

EDIT: Eikös tää oo väärällä alueellakin tää aihe?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom