Mavesarjat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Keiko-
  • Aloitettu Aloitettu
Elikä itse olen miettinyt kannattaisiko joka vedon jälkeen laskussa jättää tanko maahan vaiko vai käyttää sitä maassa? Jälkimmäisellä tavalla saa ainakin mukavammat sarjaromut :hyper: .

Keiko- sanoi:
Elikä itse olen miettinyt kannattaisiko joka vedon jälkeen laskussa jättää tanko maahan vaiko vai käyttää sitä maassa? Jälkimmäisellä tavalla saa ainakin mukavammat sarjaromut :hyper: .
Tästähän on taidettu vääntää jo useammankin kerran tällä foorumilla. Searchillä varmaan löytyy. Itse olen aloittanut tekemään maven siten, että (DC:ssä tehdään kaksi sarjaa mavea, 8 & 4 tai 4 & 8) ekassa nelosen sarjassa lasken tangon aina maahan, eli nollaan noston. Tuossa pitemmässä sarjassa (8) tuon edellisen jälkeen käytän vaan tangon maassa. Voimannostoa jos harrastat niin jätät tangon aina maahan (luulisin).

Olen tehnyt viime aikoina raskaat sarjat siten, että lasken tangon toistojen välissä maahan nousen ylös ja otan paineet uudelleen ja mahdollisesti korjaan jalka-asentoa (vedän sumolla). Tällöin joka toisto on periaatteessa ykkösnosto.

Yritän vetoykköstä parantaa, vaikka varsinaisesti treenit onkin voimanoston ja bodailun välimaastossa/sekoitusta.

Joo asyklisesti vaan...ne on kumminkin tosi tärkeitä ne parit ekat sentit,varsinkin silloin kun ruvetaan ennätysrautoja maasta irrotteleen...

Vedä kovat sarjat pelkkiä ykkösiä, niin ei tarvitse miettiä tuollaisia. :)
Itselläni toiminut mainiosti, eikä tekniikka ole päässyt hajoamaan.

Back
Ylös Bottom