Matt Kroczaleski

Kannattaa nyt muistaa, että kaveri on 175cm pitkä ja voimannostossakin kilpailee 220lb sarjassa. Eli ei ole mistään 140kg kisakireestä monsterista kyse...
No saahan kaveri toki kokeilla siipiään, eihän siinä mitään :). Tekemistä tuossa silti eittämättä on.

No saahan kaveri toki kokeilla siipiään, eihän siinä mitään :). Tekemistä tuossa silti eittämättä on.

No,jos kehopuolelle haasteet ovat liian kovat,niin sit vaan painoo pois ja classiciin:rolleyes:

Ps.kaverin treeniosuudet noissa aikasempien postien videoissa on todella inspiroivaa:rock:

Mä olen itse aina pitänyt enemmän tuollaisesta voimanostajan fysiikasta kuin ammattilaiskehonrakentajan. Jotenkin luonnollisemman näköinen. Kyl meikälle tuo Matin fysiikka on aikas ihanne.

Minä aina enemmän pitänyt ammattilaiskehonrakentajan kemiasta kuin voimanostajan. Jotenkin enemmän lihasta. Mun ihanne se.

Sanokaa mitä sanotte, mutta omaan silmään näyttää pirun hienolta kunto!

7,5 weeks out

7.5%20weeks%20out%20most%20muscular%204.jpg

7.5%20weeks%20out%20side%20shot.jpg

7.5%20weeks%20out%20most%20muscular%20angle.jpg

http://asp.elitefts.com/qa/training-logs.asp?tid=126&__N=Matt Kroczaleski

Kyllähän kondis koko ajan selvästi kovenee.

Se vain pistää silmään, että kaveri ei postita mistään muista poseerauksista kuvia kuin mousteista (joissa siis parhaiten näkyy yläkropan paksuus ja kaikkein huonoiten kireys). Monta kertaa on nähty näitä moustiprevikkakuvia, joissa ukko näyttää jopa todella kovalta, mutta sitten lavalla kun pitää näyttää koko kroppa jalkoineen ja keskivartaloineen, paljastuukin kokonaisuus vähän vähemmän silmiä hiveleväksi.

En nyt siis väitä, että Kroczaleskillekin kävisi näin, mutta yleisesti ottaen bodylavalle tähdätessä kondiksen ja fysiikan arviointiin nuo pelkät moustit ovat lähes arvottomia. Siksi olisi siis vähintäänkin mielenkiintoista nähdä esim. joku kokonainen tuplat edestä/takaa ukolta.

Ojentajien puute pistää silmään. Olkapäissä, epäkkäissä ja rinnassa hyvin lihaa.

Ja hauisten. Äijä sanoikin jossain videossa että täytyy panostaa käsiin, ilmeisesti eivät voimailussa kasva samoin kuin jalat, trapsit yms. Tosin pitäisi nähdä joku tuplat, kuten Hulkki totesi eivät nuo moustit ole mitään kaikenkattavia vaikka hyvän käsityksen yleismassasta niistä saakin - Kroc on kieltämättä kovassa lihassa.

Ei kyllä kaverin kunto säväytä kehonrakennusmielessä oikein millään tasolla. Tuskin tarvii menestystä lähiaikoina odotella.

Oon samaa mieltä. Kaverilla on kyllä tiukkaa lihasta, mutta kehonrakennusmielessä ei meikäläistäkään säväytä. Tulee mieleen perinteinen voimailijasta kehonrakennukseen siirtyvän fysiikka, esim. kädet ei ainakaan vielä ole riittävän hyvät.

Mieshän tässä lupasi että nyt aletaan kasvattaa lihasta asenteella ja muutaman vuoden tähtäimellä isojen poikien leikkeihin? Saa nähdä kuinka turpoaa.

Back
Ylös Bottom