Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hotelleissakin saattaa tulla hankaluuksia ilman luottokorttia, sellainen kannattaisi hankkia!
Lue edellinen postini:
Edelleenkin ei ole luottokorttia, koska sellaista ei minulle myönnetty. Ilmeisesti tienasin liian vähän, syytä ei annettu.
On se ny vittu jos sielä jenkeissä ei käteinen raha kelpaa. Pikku hiljaa alkaa koko mesta vituttamaan vaikka en sielä ole vielä edes käynyt :jahas:
Varmaankin kaikki muu onnistuu helposti, mutta hotelli ja kaikki hommat missä varaat jotain etukäteen netin läpi menee vaikeaksi. Hotlan saanee hoidettua sillä, että soittaa/mailaa perään ja tarkistaa, että onnistuu joko maksaa etukäteen tai sit rahalla paikanpäällä ja eivät ala kinuamaan korttia.
Matkasekit on varmaankin tuttu juttu ja niillä saa laskettua huomattavasti riskiä siitä, että joku varastaa rahat ja sitten onkin iso piisami merrassa.
Mites electronit yms toimii siellä? Itse olen noilla maksanut ja nostanut kaikenlaisissa Etelä-Amerikan peräperseissä ja Euroopassa ja aina on pelittänyt. Ihme jos ei USAssa toimis.
On kyllä ihme touhua jos ei käteinen kelpaa, etsii jonkun pienemmän hotelliketjun tai vaikka ihan erillisen hotellin niin luulis alkavan kelvata.
ELi siis meitsin Visa Electron pelittää jenkeissä?
Pitääköhän sitä nyt oikeasti mennä hakemaan jostakin luottokortti. Toisaalta, master ei sitä mulle myöntänyt oman pankin kautta niin tuskinpa sitä muualtakaan saa.
ELi siis meitsin Visa Electron pelittää jenkeissä?
Pitääköhän sitä nyt oikeasti mennä hakemaan jostakin luottokortti. Toisaalta, master ei sitä mulle myöntänyt oman pankin kautta niin tuskinpa sitä muualtakaan saa.
Onko credit/depit (Mastercard) kortilla mahdollista valita maksupuoli jenkeissä? Emäntä väittää et kaikki menee luotolta, mutta mä en ole ihan samaa mieltä.
ESTA. Tuota netissä jo katseltiin ja meinattiin täyttääkin, kunnes selvisi, että se pitää maksaa luottokortilla.
Pelkkä Credit toimii. Debitiä ei voi käyttää ulkomailla.
^ riippuu pankeista ja millasia sopimuksia niillä on. Virossa menee depitin puolelta, ilmeisesti sitten kanssa Englannissa. Mutta läheskään kaikissa eu maissa ei voi maksaa depitin puolelta ja eu:n ulkopuolella en ole ikinä törmännyt yhdessäkään paikassa depitin puoelta maksamisen mahdollisuuteen.
Käytännössähän tuo depit puoli tarkoittaa että pankit hoitavat suorilla yhteyksillä kahden kesken maksuliikenteen ilman luottoyhtiötä...