Matkatoimistojen äkkilähdöt

Mitäpä kokemuksia näistä matkatoimistojen äkkilähdöistä? Onko ok vai kannattaako jättää väliin. Siis näitä kaikista halvimpia matkoja määrittelemättömällä majotuksella, muutaman päivän päästä lähtö.

Aattelin tuossa että jos tästä loskan keskeltä hilpasis jonnekin etelään viikoksi lämpöseen. Ihan vaan vaihteluksi ja piristykseksi. Mitään juhlimistahan mä en harrasta vaan viettäsin aikaa piiiitkillä kävelylenkeillä, rantsussa, autoillen ja tietysti syöden. Diskot ja muut menomestat jätän muille. Uskaltaako meikä tommosta äkkilähtöä ottaa, onko ne enempi baila baila tyyppisille ihmisille?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ma oon parikertaa ottanu akkilahdon, tosin majoitus on ollut maaritelty. Olen ollut molempina kertoina tosi tyytyvainen. Matkaseurasta se aika paljon on kiinni, miten reissu onnistuu. Tuskin kukaan lomaansa siella hotellissa viettaa. paaasia, etta suihkut yms. on ok.
Kaverit ovat joskus olleet maarittelemattomalla majoituksella ja se on ollut yleensa parempi kuin mita on osannut odottaa. Voi tietysti olla, etta on vaan kaynyt hyva tuuri.

Noista äkkilähdöistä en kyllä osaa sanoa mitään, mutta itekkin haluttais kyllä lähtee etelään täältä pimeydestä ja kylmästä.
Mäkin oon miettinyt just noita halpoja äkkilähtöjä, kun sais niin paljon halvemmalla. Käyny viimeks etelässä joskus pienenä taaperona.:itku:
Itteänikään ei pätkääkään kiinnosta se bailaaminen ja yletön juominen siellä etelässä, vaan se, että pääsis makoilemaan rannalle ja syömään hyvin.

123jippo sanoi:
Mitäpä kokemuksia näistä matkatoimistojen äkkilähdöistä? Onko ok vai kannattaako jättää väliin. Siis näitä kaikista halvimpia matkoja määrittelemättömällä majotuksella, muutaman päivän päästä lähtö.

äkkilähdöt on ihan hyviä juttuja - ja varsinkin, jos ei isommin tykkää bailailla. tämä siksi, koska ne majoituksetkin voi olla noissa äkkilähdöissä hieman kauempana, eikä aivan kaupungin ytimessä, koska ne ovat luonnollisestikin silloin halvempia. ja kun kerran autoillakin meinasit, niin sillä sijoituksellahan ei sitten niin suurta merkitystä muutenkaan ole. toki huonolla tuurilla voi sattua naapureiksi yötä myöten bailaajia - mutta niinhän sitä voi aina normihintaisillakin matkoilla sattua. mutta kyllä siellä varmasti saa olonsa rentoutuneeksi, eli sinne vaan pois loskan seasta. :)

123jippo sanoi:

Aattelin tuossa että jos tästä loskan keskeltä hilpasis jonnekin etelään viikoksi lämpöseen. Ihan vaan vaihteluksi ja piristykseksi. Mitään juhlimistahan mä en harrasta vaan viettäsin aikaa piiiitkillä kävelylenkeillä, rantsussa, autoillen ja tietysti syöden. Diskot ja muut menomestat jätän muille. Uskaltaako meikä tommosta äkkilähtöä ottaa, onko ne enempi baila baila tyyppisille ihmisille?

Majoitus on ihan tuurista kiinni, välillä on päässy torressa ihan huippu apartementokseen, missä aivan huippu varustelu ja aivan keskustassa. Sit välillä just helvetin pitkälle keskustasta ja ihan surkee huone, torakat juoksee seinillä ja muutenkin täyisin paska!

Yleensähän porukaa pääsee parempiin hotelleihin mitä on mainoksissa on "luvattu". Näin ainakin omalla kohdallakin on käynyt.. Mut joskus voi tietenkin käydä huonomminkin.. Se on kans just paska puoli, että hotelli voi olla jossain kaukana..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom